![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Hans Verreyt (Vlaams Belang Jongeren) (forumsessie 28 juli t.e.m. 3 aug) voorzitter Vlaams Belang Jongeren |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dan ga je ervan uit dat de vrouw dat nodig heeft , omdat ze het zelf niet zou kunnen ?? Dat klinkt eigenlijk een beetje seksistisch . Of bent u misschien een vrouw ? Laatst gewijzigd door Kenny_ : 1 augustus 2008 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je het over de positie van de vrouw hebt laat ons dan ook niet de strijd tegen de aankomende mensonterende sharia vergeten.
In die zin heb ik de indruk dat groen/spa terug wil naar de toestand van in hun naziverleden. De Vlaamse vrouwen zouden zich beter informeren welke partij vandaag de spits afbijt in de verdediging van hun huidige rechten.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 augustus 2008 om 19:36. |
![]() |
![]() |
#63 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dus ik maak het mezelf gemakkelijker door te herhalen: In een maatschappij waarin vrouwen nog steeds niet als de gelijken van mannen worden beschouwd. Waarin zij zich dienen te sluieren onder doeken of make-up. Waarin zij nog steeds minder betaald worden, nog steeds voor het huishouden opdraaien, nog steeds de minderwaardige jobs moeten uitoefenen, nog steeds meer part-time werken, nog steeds meer in armoede belanden, nog steeds tot de grote hoop vluchtelingen behoren, nog steeds het grootste slchtoffer zijn van seksueel geweld en seksuele intimidatie, waarbij veel vrouwen inderdaad niet de patriachele verzinsels over seks kunnen uitéénhouden met de realiteit, waarbij er sprake is van een patriachale visie op seksualiteit in en de walgelijke commerciele reclames waarin vrouwen keer op keer op een patriachale wijze worden geprotreteerd, waarop een grote hoeveelheid vrouwen nog van de trap valt, enz. is er inderdaad nood aan feministische campagnes. Eerder stelde ik ook dat vandaag de dag vrouwen nog steeds het huishouden op zich nemen en voor de kinderen dienen te zorgen, nog steeds minder carierekansen hebben, bij scheiding nog maar al te vaak in armoede terrecht komen enz. De positie van de vrouw moet dus zeker nog vebeterd worden.
![]() |
#64 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat je dat toch wat overroept.Elke vrouw die ik ken zou haar baas levend villen als ze zag dat ze minder kreeg dan een man , voor hetzelfde werk.
En er zijn zeker mannen die met plezier het huishouden op zich nemen. Dat is een evolutie die al een tijdje aan de gang is. Dat dat bij moslimvrouwen nog niet het geval is , kan kloppen ( hoewel , het feminisme van sommige vrouwen in de moslimwereld is zeker te bewonderen ). Hopelijk komt daar verandering in. Maar wat ik bedoel is : het is belangrijk dat het initiatief van de vrouwen zelf komt. Als je bij wet alles gaat bepalen , komt dat nogal denigrerend over. Ze moeten natuurlijk wel die mogelijkheid krijgen. Laatst gewijzigd door Kenny_ : 1 augustus 2008 om 19:57. |
![]() |
![]() |
#66 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#67 |
Vreemdeling
|
![]() Daarin ben ik het volmondig mee eens met u.
Laatst gewijzigd door Kenny_ : 1 augustus 2008 om 20:08. |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei...de sossengeschiedenis, hoe gruwelijk ook, komt altijd weer...het waren trouwens de sossen die het vrouwenstemrecht met "alle middelen" hebben tegengehouden...'l histoire se répète...
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als je alles zijn gaan laat gaan , is iedereen even heel vrij , maar neemt de sterkste snel alles over , waardoor er dan weer geen vrijheid is. Als je alles regelt zodat niemand de vrijheid van een ander kan afnemen , is er ook maar een gematigde vorm van vrijheid. IK denk niet dat er een pasklaar antwoord is. Ik ben het er wel mee eens dat er voorzieningen moeten zijn , om vrijheid voor iedereen mogelijk te maken. Maar dat mag ook niet te ver gaan. Laatst gewijzigd door Kenny_ : 2 augustus 2008 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Een geloof dat de vrouw onderdrukt en kledingsvoorschriften geeft is eigenlijk ook niet meer van deze tijd. Maar als ze hun geloof zelf niet willen relativeren , is er weinig dat je kan doen. Er zijn gelukkig wel vrouwen in de moslimwereld , die zich tegen de onderdrukking van de vrouw kanten. Maar ze krijgen nog te weinig steun. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is juist veelzeggend dat enkel zulke vrouwen, zoals Vander Meersch die belooft naakt in de Playboy te gaan staan als ze verkozen wordt, bij het VB op het voorplan komen. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#75 |
|
![]() Eerder veelzeggend voor de perceptie die onze regimepers wil scheppen rond het VB...
#76 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
,,I don't want to make the wrong mistake" --G. Bush Sr. >>CSD-blog 2007 en CSD-blog 2008 Laatst gewijzigd door danielsjohan : 2 augustus 2008 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Op veel punten staat het blok dicht bij de islam: vrouwen aan de haard, geen abortus, geen homohuwelijken: de ayatollahs van het blok weten het alemaal.
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 augustus 2008 om 10:29. |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Als die mannen worden gangraped, als hoer uitgescholden, mishandeld door hun vrouwen (quod non) als ze ze niet dragen? Zeer zeker.
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
En dat links daar "vrouw aan de haard" van maakt vind jij handig. Niet dat ik daar van opkijk hoor...maar het blijft interessant om zien hoe links haar persmonopolie misbruikt...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 2 augustus 2008 om 11:52. |
|
![]() |