![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Loop morgen maar eens rond in Afrika op de praries, ik denk persoonlijk dat je het niet lang zal overleven als invalide! ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 2 augustus 2008 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |||
Minister
|
![]() [quote][quote=Jantje;3604244]
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 2 augustus 2008 om 09:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Mijn winst zou gereduceerd worden, als ik jouw gezever opvolg. Laatst gewijzigd door Sfax : 2 augustus 2008 om 11:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zit in met mijn gezin, mijn familie en mijn vrienden/naasten; waarom zou ik me van de rest iets moeten aantrekken? Citaat:
![]() Waarom zou ik wel in de kou gezet worden en waarom zou ik dan ook als een geslagen hond in een hoekje gaan zitten janken? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Banneling
|
![]() Met mij persoonlijk moet u niet inzitten, dat zou ik trouwens onaangenaam vinden, want ik vind u antipatiek, maar ik wou zeggen met de mensen in het algemeen, en met degenen die tegenslag hebben in het bijzonder. Het zijn pure, harde egoïsten zoals u die maken dat het leven zo moeilijk is voor sommigen. Mensen die met alle mogelijke geweld de lakens zo veel als het kan naar zich trekken, zelfs als ze al veel te veel hebben, en anderen in de kou laten staan doodvriezen, en dat dan nog amusant vinden ook nog. Een weerzinwekkende mentaliteit, een primitieve, mensenvleesetende holbewoner waardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Onderhoud jij leden van jouw familie? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ONZIN, dikke onzin. Ben zelf na een paar jaar thuis te zitten terug gaan werken, uit verveling. Ben rechts volledig doof, heb evenwichtsstoornissen, concentratie verlies, kan niet foutloos schrijven door medische problemen, heb een kapote rug na 25jaar bouw, en ben ruim boven de 45 jaar. Na 2 weken zoeken, heuu, rondkijken op internet en 4 cv versturen, had ik de keuze uit 3 jobs. Alle 3 met een uurloon boven de 15€ Dit enkel met een paar VDAB opleidingen, die ik reeds voor 2002 gevolgd heb. Nog iemand die hier gaat beweren dat je supergezond en hooggeschoold en jong moet zijn om werk te vinden, Je moet enkel willen, dat is alles. Mijn oudste zuster is 58 jaar en werkt als interim, zij heeft geen enkel diploma en veranderd om de 2a3 maanden van job. __________________ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zal hem hier nog eens zetten voor de duidelijkheid! Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 2 augustus 2008 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Minister
|
![]() [quote]
Citaat:
Dat bedoel ik nu waarom we de dag van vandaag in een meer en meer egoïstische maatschappij leven, waar respect en mededogen voor elkaar volledig zoek zijn geraakt. Maar ik weet één ding, als ik morgen jou kind b.v kan redden van de dood of een andere onbekende, dan zul jij mij of die ander zeer dankbaar zijn. Wat als iedereen zo een instelling gaat krijgen van " waarom zou ik met een ander moeten inzitten". Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 2 augustus 2008 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als jij met zo'n ingesteldheid blijft door het leven gaan dan ga je vroeg of laat aan het kortste eind trekken! je gaat niets of niemand meer hebben om op terug te vallen zielebok. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 2 augustus 2008 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Enfin,veel dreigementjes, maar geen argumenten ![]() Ben je nu met jouw wensbeelden aan het rondstrooien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij ligt daar toch precies wel echt van wakker hé, dat er doppers zijn die van jou préke knabbelen! ![]() Degene die echt veel verdienen die maken hun daar allemaal zo druk niet in hoor. ![]() En ook, waarom zouden die doppers met jou iets inzitten dat jij moet afdokken voor hun, als jij ook niets met een ander inzit hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |