![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1681 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1673 |
|
|
|
|
|
|
#1682 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1683 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moser, ben je de busincidentjes nu niet vergeten?
of nee, juist! dat heette uitlokking natuurlijk. mag ik ook weten over welke gekKEN met een jachtgeweer je het hebt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#1684 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De VLD heeft dat principe nooit toegepast. De voorkeur geven aan iemand met de eigen nationaliteit binnen de EU voor een bepaalde post , heeft geen zak met "eigen volk eerst" te maken. Volgens die redenering is het dan ook eigen volk eerst , als Michel Wuyts (verslaggever van het wielrennen op de vrt) zegt : "ik hoop dat er een Belg wint vandaag". Fouad Ahidar is ook een Belg. Vincent Kompany is ook een Belg. Wouter Van Bellingen is ook een Belg. Een nationaliteit hebben heeft niks met origines te maken. Er zijn Belgen die Joods zijn van origine of Aziatisch enzov. Maar het VB wil net verhinderen dat mensen makkelijk de Belgische nationaliteit aannemen. Waarom? Omdat ze dan net verplicht zijn van ze gelijkwaardig te behandelen en dat willen ze helemaal niet. U vergelijkt dus appels met mango's omdat u geen kant meer opkunt. |
|
|
|
|
|
|
#1685 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Per slot van rekening hebben die ook steeds maar weer moeten toegeven aan de inwijkelingen , en zie eens hoe rijk en gelukkig ze geworden zijn ... Citaat:
Een democraat gaat op vakantie de lokale cultuur van het vakantieland opzoeken en verheerlijken , en komt dan in eigen land pleiten voor het achteruit steken van de eigen cultuur ... Citaat:
|
|
|
|
#1686 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Iedereen wordt ondermeer op zijn uiterlijk beoordeeld, niet alleen negers of Noord Afrikanen, ook blanken, iedereen. De ene wordt niet aangenomen omdat hij dit of dat is en de andere wordt ontslagen omdat hij Hells Angel is, wat is het verschil? Met uw racistische positieve discriminatie helpt u het racisme niet uit de wereld, u vermeerdert het alleen maar. U boze blanke VB wereld waar de blanken uit zijn op de zwarten is een fabeltje dat de linksen al 25 jaar aan het roepen zijn. Een leugen. Citaat:
Dat was lang voor het VB bestond, racisme is van alle tijden en in alle mensen, alleen, een beschaafd mens beheerst zijn driften. |
||
|
|
|
|
|
#1687 |
|
Europees Commissaris
|
Schaerbeek 2002 , zoek het op . Oei , al vergeten? Dat telt natuurlijk niet mee sorry, het waren toch maar "verrijkers". En van welke partij was Hendrik Vyt aanhanger , juist ja ! Wat een toeval.
|
|
|
|
|
|
#1688 | |
|
|
Citaat:
Straks denken de mensen nog dat je bevooroordeeld bent
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 2 augustus 2008 om 13:36. |
|
|
|
|
|
|
#1689 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
wat heeft dit alles nu met de zogezegde SS van de beest te maken ? trouwens voor alle voorbeelden van wat jij rasistisch geweld noemt , kan ik er zo direct andere gevallen van geweld gepleegd door gastarbeiders
|
|
|
|
#1690 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Ja , daar zijn we het over eens. Betekent dat dan dat je het nog erger moet maken? Je moet racisme niet vergoeilijken omdat het erg vaak voorkomt. Integendeel , dat bewijst juist wat voor een probleem het is. En degene die op die driften inspelen moet je aanpakken. |
||
|
|
|
|
|
#1691 | |||
|
|
Citaat:
Maar man, ik word alle dagen gediscrimineerd, om wie ik ben. Er zijn een hele resem beroepen die ik gewoon niet mag uitvoeren, gewoon om wie ik ben. Vertel me niet hoe discriminatie werkt, ik kan er u verhalen over vertellen. Citaat:
Citaat:
Soms denk ik over u dat u heel fanatiek bent, de Jung-volgers onder ons zullen u vertellen dat dit gekompenseerde twijfel is. Begrijpt u? Driften. |
|||
|
|
|
|
|
#1692 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Racistisch geweld moet je niet gelijk stellen aan ander geweld , je moet het gelijk stellen aan ander racistisch geweld. Als er morgen een Congolese gek een jachtgeweer koopt en specifiek op zoek gaat naar blanken om af te knallen, dan is dat juist hetzelfde racistische geweld en even verwerpelijk, en dan zal ik dat net zo erg vinden. Al de rest heeft daar niks mee te maken. Als een blanke man een zwarte van zijn velo rijdt omdat ie te snel rijdt , dan heeft dat niks met racisme te maken. Omgekeerd ook niet. Maar als ie dat doet enkel en alleen omdat het een zwarte is , dan verandert dat de zaken. Alle geweld is even verwerpelijk , maar iets er gaan bij sleuren om iets anders te rechtvaardigen is niet correct. Het gaat hier om daden die enkel gemotiveerd zijn uit racisme. En welke bevolkingsgroep dat doet maakt mij geen zak uit. Maar iedereen met een beetje neutrale visie , kan niet anders dan vaststellen dat er in onze huidige samenleving aanzienlijk veel racisme aanwezig is. Maar blijkbaar horen mensen de dingen niet graag als ze er zelf niet als het slachtoffer uit komen. Dat had ik al door aan de gepiqueerde reacties. |
|
|
|
|
|
|
#1693 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#1694 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Misschien lijk ik fanatiek omdat anderen zo ongelooflijk kritiekloos zijn, vooral in ons land. Het is niet omdat iets een menselijke drift is dat het ook juist is. Je kunt die negatieve drift misschien niet in de hoofden van de mensen bestrijden , maar je kunt wel vanalles maatschappelijk regelen op papier. Het VB wil daar voortdurend aan morrelen en probeert uit die drift winst te halen. En ja dat ergert me. Dat is ook een drift. |
||
|
|
|
|
|
#1695 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
wat had dat met racisme te maken? Of bedoel je enkel die Hendrik Vyt? Was zijn naam vergeten. Ik weet wel dt hij tijdens WOII bij het verzet was. Wat wil je daar nu mee zeggen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 augustus 2008 om 14:30. |
|
|
|
|
|
|
#1696 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En btw, zou de mensen de kost niet willen geven, die "eigen familie eerst" nog daadwerkelijk in de praktijk omzetten, of nog leuker "eigen partijgenoten eerst" of de politieke steun aan de kraanbezetters "eigen toekomstige stemmers eerst"... |
|
|
|
|
|
|
#1697 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1698 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1699 |
|
Banneling
|
Komaan mensen....
Aan dat cafeetje 'de leeuw van Vlaanderen' gaan we toch geen woorden meer vuilmaken hé! Ik lees dit nu pas, dus heb niet de hele discutie gevolgd.... Kom daar dikwijls om de draak te steken met zielige figuren allerhande, speel dan mee.... Man, man , man..... wat je daar allemaal hoort!!! FRUSTRATIE!! DOMMIGHEID! JA die hebben NAZI syphatiën, haten Joden, negers, linkse ratten, VLD'ers.... (wie is wel goed) Als daar een hakenkruis op de gevel staat dan menen ze dat... Heel veel VB'ers komen daar! Veel VB'ers heben NAZI-symphatiën!! Dan heb ik het niet over de VB-stemmers hé...... Maar over de fanatiekelingeskes.... Zielig zootje.... Kan ze zo om de tuin leiden! Ben zelf gehuwd met een Afrikaanse, maar kan me daar echt ammuseren... Die sukkels kopen je nog bier ed... om toch maar een uitlaatklep te vinden! Eigenlijk heb ik er wel medelijden mee.... Op punten hebben ze wel gelijk.... maar eigenlijk zijn het sukkelaars die niet meer mee kunnen met evoluties a la 2008... De wereld veranderd.... aanpassen of ten onder gaan! Zowel 'zij' als 'wij'! |
|
|
|
|
|
#1700 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|