Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2008, 08:19   #121
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Hoe dan ook heeft eender welk koningshuis geen enkele toegevoegde waarde. Integendeel: een belasting voor diegenen die alles maar blindelings en zonder morren moeten betalen. En wat is hun dank voor al dat moois?
Wat is de toegevoegde waarde van een president? We hebben er al 3 en er gaat niets meer vandaag de dag. Maar omdat die verkozen zijn is het ok dat ze meer kosten dan 1 koning.
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 08:45   #122
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monza Bekijk bericht
Wat is de toegevoegde waarde van een president? We hebben er al 3 en er gaat niets meer vandaag de dag. Maar omdat die verkozen zijn is het ok dat ze meer kosten dan 1 koning.
Ik spreek niet over een president. En waarom zouden die meer kosten?

En die kan tenminste verkozen worden wat van de bende van Laeken niet kan gezegd worden. Mocht Albert een geestelijk gestoorde geweest zijn dan was die nog koning geweest.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 08:54   #123
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En die kan tenminste verkozen worden wat van de bende van Laeken niet kan gezegd worden. Mocht Albert een geestelijk gestoorde geweest zijn dan was die nog koning geweest.
een geestelijk gestoorde kan evengoed verkozen geraken.
zou niet de eerste keer zijn, toch?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 09:07   #124
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Maar hij wordt tenminste verkozen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 09:08   #125
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Nee hoor, die grijpen meestal de macht.
Oud 5 augustus 2008, 09:09   #126
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Waarom zou die minder kosten? We hebben er al 3 hé. Die kosten meer dan 12 miljoen/jaar.
Oud 5 augustus 2008, 09:12   #127
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Waarom zou die minder kosten? We hebben er al 3 hé. Die kosten meer dan 12 miljoen/jaar.
Wel, Vlaanderen onafhankelijk en je bent er al 2 kwijt
Oud 5 augustus 2008, 09:12   #128
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als béber het opgeeft hebben we ook drie koninginnen... wat is hùn toegevoegde waarde?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 09:16   #129
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik las vandaag in DS Online dat dit bericht fout is en dat er nooit een bod heeft plaatsgevonden?
Ze hebben hun bericht moeten intrekken. De koninklijke macht is nog steeds heel groot, zo te zien. Een democratie onwaardig.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 09:22   #130
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Ze hebben hun bericht moeten intrekken. De koninklijke macht is nog steeds heel groot, zo te zien. Een democratie onwaardig.
Ja tis een complot, never look'up.
Oud 5 augustus 2008, 09:29   #131
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ja tis een complot, never look'up.
Iemand moet toch het bericht gelanceerd hebben dat ze het domein willen kopen.

Het koningshuis heeft daarna het bericht gelanceerd dat het een hoax is.

Vraag: wie heeft het eerste bericht in de wereld gestuurd? Dat komt toch niet uit de lucht gevallen?

Waar zijn hier de speurneuzen?
Oud 5 augustus 2008, 10:10   #132
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Over het simpele feit dat het een dievenfamilie is ...
dievenfamilie? Een paar jaar geleden zat heel vlaanderen nog te roepen om de koning te mogen houden... Je mag trouwens eens hardmaken wat je hier beweerd namelijk dat deze familie ooit diefstal heeft gepleegd.
Citaat:
't Is verdorie ons geld ...
yeah right... Uw geld? Waarom zou het PERSOONLIJK fortuin van onze vorst UW geld zijn?
Citaat:
koning keizer admiraal, popla gebruiken ze allemaal ....
Of het nu een loodgieter is die z'n job niet goed doet , of een protocolaire schertsfiguur die niets nuttig doet , verantwoording afleggen moeten ze hoor ...
verantwoording voor wat in godsnaam? Tis duidelijk weer eens "laat ons kakken op de koninklijke familie" tijd bij de vlaamse (prut) media.
Citaat:
Uwe koning zal met u wel eens lachen , hij zit nu op z'n jacht van 1.500.000 euro te feesten (of er roze balletdanseresjes zijn weet ik niet)...
En dan? Wilde gij ook weten waar ik mijn vakantie doorbreng en oeveel mijn pa verdiend? Schoenmaker blijf bij je leest...
T'is overigens "onze" koning en niet alleen M's koning. Een beetje meer respect zou dan ook aan de orde zijn maar tsjah dat schijnt niet meer in te zijn.
Citaat:
Uwe koning doet op een dag minder dan de gemiddelde werkzoekende ... EN DAAR WIL U RESPECT VOOR HEBBEN !!!
Gij hebt geen flauw idee wat onze koning heel zijn dagen doet uw respons was dan ook zo gratuit als kan zijn. Net als deze hele draad overigens... ik walg van de opmerkingen die hier naarboven komen en ik lees maar 1 keer over het feit dat het koningshuis dit bod ontkent! Raar...

overigens een bod van 50 000 000€ bieden op een huis dat huurprijs 1500€/dag waard zou zijn (550 000€/jaar) is nogal belachelijk hé. Plus laat staan dat meneer Fanini het verschil kent tussen Nederland, België en duitsland. Maar alé kom als hij een document kan tonen om zijn uitleg te staven dan kunnen we nog zien.

Echt ik vraag me af hoe laag onze media nog gaat vallen...
Bij deze ben ik weer dan bos in!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 10:21   #133
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
dievenfamilie? Een paar jaar geleden zat heel vlaanderen nog te roepen om de koning te mogen houden... Je mag trouwens eens hardmaken wat je hier beweerd namelijk dat deze familie ooit diefstal heeft gepleegd.
Een paar jaar geleden zat heel Vlaanderen nog te roepen om de koning te mogen houden?

Wilt u dat is even hardmaken?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 10:24   #134
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Een paar jaar geleden zat heel Vlaanderen nog te roepen om de koning te mogen houden?

Wilt u dat is even hardmaken?
Euh wat dacht u van de feesten van 175 jaar belgie.
Oud 5 augustus 2008, 10:30   #135
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo
overigens een bod van 50 000 000€ bieden op een huis dat huurprijs 1500€/dag waard zou zijn (550 000€/jaar) is nogal belachelijk hé. Plus laat staan dat meneer Fanini het verschil kent tussen Nederland, België en duitsland. Maar alé kom als hij een document kan tonen om zijn uitleg te staven dan kunnen we nog zien.
1500€/dag PER KAMER hé slimmeke!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 5 augustus 2008, 10:38   #136
TVlietinck
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht

yeah right... Uw geld? Waarom zou het PERSOONLIJK fortuin van onze vorst UW geld zijn?
Het geld van de koning is wel degelijk ons geld... 't Is te zeggen, ofwel komt het van ons, ofwel van de negerkens uit de Congo die zich te pletter gewerkt hebben voor Leopold...

Een extra vakje op je belastingsbrief: "Ik wil bijdragen aan de dotatie van de koning - Ja / Neen", lijkt mij de oplossing.

Laat dan de mensen die voor dat ondemocratisch wangedrocht willen betalen maar in hun buidel tasten, en verplicht de mensen niet om bij te dragen aan iets waar ze een afkeer van hebben. Eens zien hoeveel er dan nog van zijn dotatie zal overschieten.

Tot op het moment dat dit gebeurt, heeft elke belastingbetalende inwoner van dit land het recht om zoveel op de koning te kakken als hij wil.

Laatst gewijzigd door TVlietinck : 5 augustus 2008 om 10:40.
TVlietinck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 10:42   #137
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVlietinck Bekijk bericht
Het geld van de koning is wel degelijk ons geld... 't Is te zeggen, ofwel komt het van ons, ofwel van de negerkens uit de Congo die zich te pletter gewerkt hebben voor Leopold...

Een extra vakje op je belastingsbrief: "Ik wil bijdragen aan de dotatie van de koning - Ja / Neen", lijkt mij de oplossing.

Laat dan de mensen die voor dat ondemocratisch wangedrocht willen betalen maar in hun buidel tasten, en verplicht de mensen niet om bij te dragen aan iets waar ze een afkeer van hebben. Eens zien hoeveel er dan nog van zijn dotatie zal overschieten.

Tot op het moment dat dit gebeurt, heeft elke belastingbetalende inwoner van dit land het recht om zoveel op de koning te kakken als hij wil.
Zet er dan ook zo'n vakske bij of wij wel geld willen geven aan de vlaamse regering.
Oud 5 augustus 2008, 10:47   #138
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Wat DOEN die mensen in feite een hele dag?

Laten we nu nog aannemen dat Béber zich met de politiek bezighoudt (wat hij niet mag, maar kom) en de wettekes moet tekenen.

Maar wat doét Paola? wat doet Mathil? wat doet de Flup? De Lorre? ons Faby? : met "doen" bedoel ik: iets NUTTIGS verrichten waardoor ze onze uitkeringen waard zijn. Ik kan mijn kat ook een uitkering betalen.

Dat Astrid aan de basis van de verhoging van hun uitkeringen ligt weet ik nu ook. Naar het schijnt zat de enige werkende Coburgh zonder job! en tja, wat moet een mens dan?

Laatst gewijzigd door circe : 5 augustus 2008 om 10:48.
Oud 5 augustus 2008, 11:07   #139
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helemaal niet aan meegedaan, niemand in de familie of vriendenkring. Men kan bezwaarlijk stellen dat heel Vlaanderen stond te roepen om de koning te mogen houden.

Wou die toen weggaan misschien dat heel Vlaanderen riep om hem te mogen houden?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 11:15   #140
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke feesten?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be