![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Tis ineens wel stil in Brussel....
Land in crisis en zomervakantie.. Hmmm |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Heeft te maken met de bussen naar Marrakesch
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() alles moet wijken voor vakantie
als de koning buitengeshot wordt na de verkiezingen 09 dan zal hij dat doen , na zn vakantie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Toch altijd stoere taal van sommige separatisten. Maar handelen dat is iets anders, precies wat moeilijker aangezien het niet lukt met die cafépraat alleen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Van mij mogen ze nu meteen verkiezingen uitschrijven, hoor. Of nee, liever nog meteen de onafhankelijkheid. Ik ben meteen bereid om mijn diensten ter beschikking te stellen: ben nu toch met vakantie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Akkoord, Belgicisten hebben inderdaad veel stoere praat. Blij dat u het zelf opmerkt.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Tja misschien ontbreken uw diensten van enige waarde of is er niemand geroepen ze te gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ten eerste: "nu meteen" heeft de stank rond zich van een "dood lijk". Niet "meteen" elegant. Ten tweede: Het overdadig gebruik van "meteen" getuigd van een zeer beperkte woordenschat. 't Spreekt voor de beperkte inhoud toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
o ja.....mag ik de forumgenoten deelachtig doen worden aan het feit dat nu ongeveer Mevrouw Onckelyncks Laurette dienstdoend Premier van dit Koninkrijk is aangezien de rest van de "etat-major boven haar" naar China gaat om een of andere reden waarvan de politieke relevantie mij geheel ontgaat? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 5 augustus 2008 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oh zo grappig ! LOL |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt ge toch niet 3 weken wachten? Mijn zus is met vakantie, en die zou dat zeer zeker zelf willen meemaken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het ergste is dat ik denk dat inderdaad iedereen in de Wetstraat in vakantie is, in plaats van naarstig verder te werken en te onderhandelen, zonder media-aandacht!
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Graag maak ik gebruik van uw diensten. Als u tweemaal per week al het gras rond mijn woning wilt maaien, dan kan daarop met de fiere Vlaamse leeuw gevlagd worden zodra die onafhankelijkheid een feit is. Zo leveren we beiden onze bijdrage aan een onafhankelijk Vlaanderen. O ja, neemt u ook een vlag mee? Die heb ik wel besteld bij VB maar hij is nog niet binnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Waarschijnlijk te laat besteld: de mijne netjes ontvangen en allang opgehangen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |