Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2008, 13:40   #1
Busse87
Burgemeester

Standaard Zomervakantie ??

Tis ineens wel stil in Brussel....

Land in crisis en zomervakantie..

Hmmm
Busse87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 13:59   #2
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Busse87 Bekijk bericht
Tis ineens wel stil in Brussel....

Land in crisis en zomervakantie..

Hmmm
Kwestie van prioriteiten leggen. Echt crisis zal het dus niet zijn maar eerder een vertoning.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 14:04   #3
Gargamel
Banneling

Standaard

Heeft te maken met de bussen naar Marrakesch
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 14:05   #4
FDM
Banneling

Standaard

alles moet wijken voor vakantie
als de koning buitengeshot wordt na de verkiezingen 09 dan zal hij dat doen , na zn vakantie
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 14:40   #5
monza
Gouverneur

Standaard

Toch altijd stoere taal van sommige separatisten. Maar handelen dat is iets anders, precies wat moeilijker aangezien het niet lukt met die cafépraat alleen.
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 14:47   #6
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monza Bekijk bericht
Toch altijd stoere taal van sommige separatisten. Maar handelen dat is iets anders, precies wat moeilijker aangezien het niet lukt met die cafépraat alleen.
Van mij mogen ze nu meteen verkiezingen uitschrijven, hoor. Of nee, liever nog meteen de onafhankelijkheid. Ik ben meteen bereid om mijn diensten ter beschikking te stellen: ben nu toch met vakantie...
kizzy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 14:47   #7
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Akkoord, Belgicisten hebben inderdaad veel stoere praat. Blij dat u het zelf opmerkt.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 14:56   #8
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus Bekijk bericht
Akkoord, Belgicisten hebben inderdaad veel stoere praat. Blij dat u het zelf opmerkt.
U komt blijkbaar ook in aanmerking voor een taalcursus Nederlands, want u heeft het moeilijk met begrijpend lezen.
Oud 5 augustus 2008, 14:58   #9
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
Van mij mogen ze nu meteen verkiezingen uitschrijven, hoor. Of nee, liever nog meteen de onafhankelijkheid. Ik ben meteen bereid om mijn diensten ter beschikking te stellen: ben nu toch met vakantie...
Tja misschien ontbreken uw diensten van enige waarde of is er niemand geroepen ze te gebruiken.
Oud 5 augustus 2008, 16:26   #10
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Door het vele schrijven in 't Engels is mijn Nederlands een beetje verroest. En nu ik dat ridderlijk heb toegegeven, (niet dat het mijn koude klederen raakt) mag ik gerust een beetje kritiek geven op bovenstaande quote.

Ten eerste: "nu meteen" heeft de stank rond zich van een "dood lijk". Niet "meteen" elegant.

Ten tweede: Het overdadig gebruik van "meteen" getuigd van een zeer beperkte woordenschat.

't Spreekt voor de beperkte inhoud toch.
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 16:31   #11
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Door het vele schrijven in 't Engels is mijn Nederlands een beetje verroest. En nu ik dat ridderlijk heb toegegeven, (niet dat het mijn koude klederen raakt) mag ik gerust een beetje kritiek geven op bovenstaande quote.

Ten eerste: "nu meteen" heeft de stank rond zich van een "dood lijk". Niet "meteen" elegant.

Ten tweede: Het overdadig gebruik van "meteen" getuigd van een zeer beperkte woordenschat.

Niets is zo grappig als een commentaar op spelling of taalgebruik dat zelf vol fouten staat.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 16:33   #12
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Kwestie van prioriteiten leggen. Echt crisis zal het dus niet zijn maar eerder een vertoning.
O wees maar gerust,zelfs vanop een strand kun je de dag van vandaag zitten "politieken",of strategien zitten bedenken.....

o ja.....mag ik de forumgenoten deelachtig doen worden aan het feit dat nu ongeveer Mevrouw Onckelyncks Laurette dienstdoend Premier van dit Koninkrijk is aangezien de rest van de "etat-major boven haar" naar China gaat om een of andere reden waarvan de politieke relevantie mij geheel ontgaat?

Laatst gewijzigd door kelt : 5 augustus 2008 om 16:33.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 17:49   #13
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niets is zo grappig als een commentaar op spelling of taalgebruik dat zelf vol fouten staat.
Inderdaad! Gelijk heb je. Oh ironie. Zie:

Citaat:
kizzie: Niet mijn gewoonte iemand te pakken op zijn spellingsfouten of taalgebruik. Maar in dit geval: ben u zeker dat u een Nederlandssprekende Vlaming bent? Uw tekst doet mij anders vermoeden en dan is dit een verdoken oproep van een wolf in schapenvacht.
bron: http://forum.politics.be/showthread....85#post3609885

Oh zo grappig ! LOL
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 19:38   #14
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
U komt blijkbaar ook in aanmerking voor een taalcursus Nederlands, want u heeft het moeilijk met begrijpend lezen.
Verklaar u nader.
Oud 5 augustus 2008, 19:42   #15
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
In plaats van u te bedienen van loze oneliners zou u misschien beter even uw verroest Nederlands gaan oppoetsen. Dan zouden de andere gebruikers uw posts ook naar inhoud kunnen interpreteren
Oud 5 augustus 2008, 21:10   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kunt ge toch niet 3 weken wachten? Mijn zus is met vakantie, en die zou dat zeer zeker zelf willen meemaken.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 21:20   #17
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

het ergste is dat ik denk dat inderdaad iedereen in de Wetstraat in vakantie is, in plaats van naarstig verder te werken en te onderhandelen, zonder media-aandacht!
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 21:26   #18
André de Hollander
Minister

André de Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geachte Kizzy,

Graag maak ik gebruik van uw diensten. Als u tweemaal per week al het gras rond mijn woning wilt maaien, dan kan daarop met de fiere Vlaamse leeuw gevlagd worden zodra die onafhankelijkheid een feit is. Zo leveren we beiden onze bijdrage aan een onafhankelijk Vlaanderen. O ja, neemt u ook een vlag mee? Die heb ik wel besteld bij VB maar hij is nog niet binnen.
André de Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 21:28   #19
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door André de Hollander Bekijk bericht
Geachte Kizzy,

Graag maak ik gebruik van uw diensten. Als u tweemaal per week al het gras rond mijn woning wilt maaien, dan kan daarop met de fiere Vlaamse leeuw gevlagd worden zodra die onafhankelijkheid een feit is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door André de Hollander Bekijk bericht
O ja, neemt u ook een vlag mee? Die heb ik wel besteld bij VB maar hij is nog niet binnen.
Waarschijnlijk te laat besteld: de mijne netjes ontvangen en allang opgehangen hoor.
Oud 5 augustus 2008, 21:30   #20
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Of nee, liever nog meteen de onafhankelijkheid.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kunt ge toch niet 3 weken wachten? Mijn zus is met vakantie, en die zou dat zeer zeker zelf willen meemaken.
Allee, t' is goed, maar niet langer he!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be