![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1881 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1882 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Racisme verdient geen verdraagzaamheid. |
|
|
|
|
|
|
#1883 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1884 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Het Vlaams Blok logo is qua vormgeving gelijk aan dat van de Vlaamse Volkspartij, een liberale Vlaams-nationalistische partij van Lode Claes.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 5 augustus 2008 om 23:40. |
|
|
|
|
|
#1885 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het enige waar het hier om te doen is is veel warm en koud blazen rond het , ik geef toe spijtige voorval, om de Vlaams nationalisten af te breken terwijl die er geen moer mee te maken hebben. Het opschroeven van gans dit voorval is nergens en voor niemand goed, alleen, om in dit geval voornamelijk het VB te attaqueren en de Vlaams nationalisten.
Allee, ik hoop dat ge er allemaal gelukkig om bent. Jullie vinden het helemaal geen spijtig voorval dat die S daar zo staat. Het verheugt jullie eerder ontzettend. Eigenlijk vinden jullie het veeleerder zeer spijtig dat de schilder die S (-en) niet nog veeel veeel duidelijker zo op die gevel geschilderd had. Dan hadden jullie nog veel harder van leer kunnen trekken met de zo begeerde anti VB en anti Vlaams nationalisme propaganda. Toch goed hé, dat er zo van tijd tot tijd eens een gestampte domme ezel tussen die Vlamingen zit die zo gek is van zo een S (of twee) tussen een opschift te mengen. Zo kunnen jullie nog eens naar hartelust van jullie perretten maken. Laatst gewijzigd door Garry : 6 augustus 2008 om 00:45. |
|
|
|
|
|
#1886 |
|
|
Hoeveel jaar heeft dat/een uithangbord van dat café al ongeveer diezelfde vormgeving gehad? Het komt me zo eigenaardig bekend voor.
|
|
|
#1887 |
|
Gouverneur
|
Stel ,dat degenen die hier zo hard uithalen naar het Vlaams Nationalisme , geboren waren omstreeks 1922, wel dan was de kans er dat ook zij richting Oosten waren getrokken .Zijn degenen die indertijd de " verkeerde keuze" maakten vertrokken om te moorden of was het eerder uit een (" gevoed" ) idealisme ? Draai de klok terug en velen van hen zouden terug die " verkeerde keuze" maken . Of zou ik me vergissen?
|
|
|
|
|
|
#1888 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik bestrijd ook dat ik die 17,99 % (geen 20% want die hebben ze niet meer) Vlaams Belangers zou beladen met de ergste verwijten, want ik ben ervan overtuigd dat 95% van de VB-stemmers dit SS-symbool afkeuren. Vraag het anders aan je voorman Filip Dewinter, want die ontkent niks en zal je direct antwoorden "wat voor stommiteit was dat nu weer!?". Ze willen misschien wel graag een rechtse conservatieve en racistische Republiek Vlaanderen maar lopen niet graag onder de vlag van de SS de poort naar binnen. Daar zou ik toch beter rekening mee houden, want anders loopt straks de helft van de VB-stemmers over naar N-VA en LDD, en daar sta je dan met je broek vol str*** Met een SS-symbool naar de verkiezingen gaan, is voor de meeste Vlaams-nationalisten - inclusief die van het VB- een grote stap te ver. Laatst gewijzigd door roskam : 6 augustus 2008 om 06:30. |
|
|
|
|
|
|
#1889 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Hier Pietje, deze verdachte open-source organisatie moet je dringend eens onderzoeken: ![]() |
|
|
|
|
|
|
#1890 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1891 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1892 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1893 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
|
#1894 |
|
Gouverneur
|
Lijst de Beessst
|
|
|
#1895 |
|
|
Welke bekende Vlamingen zouden meedoen op zo'n lijst?
|
|
|
|
|
|
#1896 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1897 |
|
Minister-President
|
Will Tura?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
#1898 |
|
|
|
|
|