![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat je mager bent, dat je anorexia hebt. Sommige mensen kunnen gewoon eten wat ze willen en blijven toch mager, het wordt tijd om dat eens te aanvaarden. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Uw inschattingsvermogen laat nogal te wensen over maar dat hoeft niet te verbazen. Ik begin eigenlijk plaatsvervangende schaamte te voelen over de manier waarop u met zoveel verve uw schrijnend gebrek aan levenservaring tentoonspreidt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En aangezien men altijd vooruitziend moet zijn...waarom LEES ik dan nog uw hersenspinsels? Omdat ik benieuwd ben of je al op uw dieptepunt qua niveau zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Je kiest niet hoe je eruit ziet. Tot in bepaalde mate natuurlijk. Er is een verschil tussen iemand die zwaargebouwd is en heel erg de neiging heeft om bij te komen, en iemand die zich echt volledig laat gaan. Die laatste groep is gelukkig zeldzaam. Maar vooral die eerste, en ook die laatste, groep wordt groter omdat ons gerafinneerd voedsel nu eenmaal bestaat uit ontzettend veel vet, suiker en zouten terwijl de grote massa een zittend bestaan leidt... We eten dus massa's, die we niet meer verbranden. Eten kan verslavend zijn, zeker lekker eten en dat weet de industrie ook die het volstopt met zout en andere smaakgevers en -versterkers. De commerçe speelt dus heel handig in op de verzuchtingen van de bevolking en heeft weer een nieuwe melkkoe gevonden. Ben ik achterdochtig als ik vanuit deze enorme voedingssector banden vermoed met de énorme dieet en lightproducten sector waar miljoenen mee te verdienen vallen? ... Misschien komt obesitas trouwens in de volgende DSM, dat is een classificatie van alle psychologische stoornissen. Hierdoor kan obesitas, net zoals anorexia, beschouwd worden als een eetstoornis, wat het ook in essentie is. Want bij mensen bij wie het echt de spuigaten uit, hebben last van een dieperliggend probleem. Hetzij bv iets als een gebrek aan impulscontrole, hetzij een verkeerde manier om met stress om te gaan (eten). Dat zou ik een goede zaak vinden. Alleen moeten de mensen dan ophouden om hysterisch te worden als iemand opmerkt dat ze een ongezonde massa overgewicht hebben, want in Amerika zijn er om die reden artsen genoeg voor de rechtbank gedaagd ... en er zijn heel weinig mensen die zich laten zeggen dat ze (te) zwaar zijn, ook al is dat duidelijk zo. Dit terwijl magerdere mensen naar believen beschimpt worden dat het niet mooi meer is omwille van hun figuur en minstens om de twee minuten wel ergens het woord anorexia opduikt. Walgelijk. Wist je dat één van de redenen dat de V.S. zo'n hoge CO2-uitstoot heeft, de enorme hoeveelheden voedsel zijn die daar (nodeloos) geproduceerd worden? ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 augustus 2008 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Er zijn heel weinig kledingmerken die voor kleine maten kleinere prijzen vragen (minder stof), maar ik denk dat dit op het randje van wettelijk is? Het neigt naar discriminatie op basis van uiterlijk. En op die manier moet je heel veel gaan afwegen (mmm...) hé. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 augustus 2008 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
Daardoor heb ik wel pijn aan de poep.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
![]() Citaat:
Daardoor heb ik wel pijn aan de poep.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Nee ik ben het type waar u jaloers op bent, zeer gespierd en 1,85 meter groot. Maar u bent dik, dikdoende in ieder geval.
Als u 2 hersencellen moest bezitten in plaats van 1, zou u weten dat er dingen in het leven zijn die genetisch bepaald zijn. Zo kan een graatmagere vreten wat hij wil zonder aangewicht te winnen en een dikke mens dikker worden van alleen maar naar eten te zien. Naar uw postings te zien, bent u het type dat graatmager is van zijn verzuring, hebbeknebberij, sjagrijn enz. Ik ken mensen die in hun leven in totaal 800 kg vermagerd zijn, spreek die mensen nooit over; uw idiote bewering dat alle dikke mensen veelvraten zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door sfinx666 : 6 augustus 2008 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zelf ben ik niet graatmager, zoals u foutief beweerd, wel droog gespierd, en met een goede (gezonde) eetlust. Enne, over dikdoen kan u beter zwijgen, uw zelfgenoegzame toon geeft aan dat u dit niet vreemd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zelf ben ik niet graatmager, zoals u foutief beweerd, wel droog gespierd, en met een goede (gezonde) eetlust. Enne, over dikdoen kan u beter zwijgen, uw zelfgenoegzame toon geeft aan dat u dit niet vreemd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Iedereen gaat mij nog gelijk geven: We gaan naar een vierde rijk. De mensen kunnen niks meer verdragen van elkaar. Mensen zijn pas goed als ze net hetzelfde zijn van hun zelve. Zoals de nazi's: Ein Reich! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij uw vrienden de nazis zaten nogthans veel flink dikke knapen hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |