![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je gaat onzen goeden God toch niet in twijfel trekken?? Je zult rap op je knietjes zitten voor vergiffenis..... zo is het altijd met die ongelovige zielen!!!! |
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar Albert, die heeft er niets over te zeggen. Die heeft maar schrik dat ze er weer uittrekt met dien Italiaan. Maakt niets uit, zoals gebleken is als ze 35 jaar getrouwd waren, die jaren tellen ook mee voor hun jubilee. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
|
In twijfel niet, ik twijfel alleen ofdat God wel zou bestaan zonder u.
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar de reden waarom ga ik niet aan uw neus hangen. En neen ik krijg daar niet dezelfde uitkering voor als astrid of Lorre, ook al heb wèl ik jaren RIZIV en belastingen betaald.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U, Mitgard, hebt zelf een gemiddelde van 9,15 berichten per dag, dus nauwelijks minder. Uw commentaar op Circe en de "bende plezierige jongens & meisjes...etc... lijkt zo te zien evengoed van toepassing op uzelf... Laatst gewijzigd door Hallebarde : 7 augustus 2008 om 00:17. |
|
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
'k Ga er niet meer op reageren. Is er weer eentje die graag eens interessant wil doen denk ik. Kan mij niet voorstellen dat er iemand echt zo geschift is. Laatst gewijzigd door Garry : 7 augustus 2008 om 00:47. |
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
|
Citaat:
Zó diep, zo laag kan ik/ wil ik niet meer hoor.
|
|
|
|
#209 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Ik kan er alle begrip voor opbrengen dat je geen fan bent van het Belgisch Koningshuis (ieder heeft daar zijn mening over), maar deze posting gaat wat mij betreft toch écht te ver. Je bericht werd doorgegeven aan de moderators. |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U doet maar wat U niet laten kan.
Laatst gewijzigd door Garry : 8 augustus 2008 om 00:38. |
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(En dus niet als een "hoogverheven bijna goddelijk iets" moet worden behandeld ....) Ze gaan naar't WC als de rest, dus kunnen ze gaan werken als de rest, bij de VDAB vragen ze nog volk om in't magazijn te staan, mss iets voor flipke ???
|
|
|
|
#213 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
² een mening is een mening en dit was zeker géén persoonlijke belediging.
Moest béber of flupke of paola nu komen reclameren... dat ze dan bewijzen dat ze geen stoelgang produceren hé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus, die edellieden kakken niet blauw, en hun sperma is ook maar van een ordinair kleurtje ???? Maar ... wat onderscheidt hen dan nog van ons-gewoontjes?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
huisje groot genoeg voor de hele familie... tuin, zwembad en tennisplein met mogelijkheid tot golfterrein... wijngaarden en olijfbomen zorgen voor inkomsten... er zal wel een luchthaven vlakbij zijn zeker...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Guynokkio weet er wel zijn weg en kan er gaan gidsen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door korvo : 8 augustus 2008 om 11:26. |
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zou U dan in de toekomst zo vriendelijk willen zijn van op een ander te gaan zeveren? Laatst gewijzigd door Garry : 8 augustus 2008 om 12:27. |
|
|
|
|