![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Banneling
|
Article détaillé : Albert II de Belgique.
Albert II, frère de Baudouin Ier et son successeur, est éminemment populaire. Contrairement �* ses prédécesseurs, il règne sur un État fédéral et considère que le premier rôle du roi des Belges est désormais de maintenir l'unité du pays et la bonne entente entre les régions, les communautés et l'État fédéral. .............................................. Dit is wel om je rot te lachen. Zijn eerste rol is voornamelijk zen leuter in eender wat te steken,en ons geld in yachten Laatst gewijzigd door Gargamel : 5 augustus 2008 om 22:10. |
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=24 |
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Banneling
|
[quote=De schoofzak;3610533]Zeg, die luizige draad gaat hier over een losse 50 miljoen €'ts.
Dat is dus in oude frankskes twee miljard. Dat is dus 2000 keer op rij met de lotto een bedrag winnen van een miljoen oude frankskes. Pienuts !!! (ik beklaag wel de tuinman van dat domein)[/QUOTE] Ik niet... |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Arm hoor, heeeel arm. Als je ooit in de rioleringen komt van Brussel moet ge eens proberen of je tussen al die stronten daar die van Uw koning, en gans die meute, kunt herkennen. |
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ons doen lijden, wil je zeggen zeker? Laatst gewijzigd door Garry : 6 augustus 2008 om 01:23. |
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Banneling
|
Indien ik de verkoper of de verkoopmakelaar van dergelijk eigendom was zou ik ook namen van geïnteresseerden aan de roddelpers laten vallen: dat drijft de prijs wat op of zet druk op andere kopers.
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
. Der zullen niet veel gegadigden zijn voor dat bedrag, en als de makelaar dat soort leugens in de pers zou sturen om dat resultaat te bekomen, zijn er wel andere namen die daarvoor meer in aanmerking ziuden komen dan het Belgisch koningshuis.
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, sorry, Garry, ik wilde de Italianen niet schofferen, maar je moet wel toegeven dat alvast bij 'Koningin Paola' weinig 'Duits bloed' in de aderen stroomt.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
En eigenlijk dat iedereen die daar is niets te maken heeft met confederalisme of een vlaamse republiek |
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
De visie van de Belgicisten hier op het forum en de heikele toestand van het land zou een mens doen verwachten dat die -of all people- zulk een gelegenheid zouden aangrijpen om hun trouw aan hun dierbare België te etaleren... Er zaten er die dag echter vééééél op het forum te chatten i.p.v. mee te vieren. Toch niet zo trouw aan de Belgische zaak? |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Gouverneur
|
Oei het forum is ineens de vlaamse bevolking.
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Banneling
|
Citaat:
die wat het hardst roepen dat anderen moeten werken, die zie je het minst zelf iets doen. moet je maar es op letten. logisch hé. om u zo met anderen hun leven te bemoeien moet ge doorgaans wel zeeën van tijd hebben en u steendood vervelen. |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vraag mij af ofdat daar wel bloed door stroomt. Als dat meer dan een gerobotiseerde pop is, zou dat na al die jaren toch al drie in het nederlands voorgeschreven zinnetjes achter elkaar foutloos moeten kunnen aflezen hé. Ik ben nu ook geen groot taalkundig licht maar ik zou dat toch al kunnen in 4, en met wat moeite, zelfs in 5 talen. Zo gelijk die trees, koningin van België, en na al die jaren niet bekwaam om deftig de taal te beheersen van de meerderheid van de bevolking. Een regelrechte schande is dat. Dat moest in de grond zinken van schaamte. En Albert maar lullen op de TV dat de gemeenschappen elkaars taal moeten leren spreken. Zou hij eerst eens niet beginnen zijn trees de les te spellen?
|
|
|
|