![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze zouden samen aan het werk kunnen worden gezet voor de productie van een praktische gids 'Hoe-overleef-ik-de-globaliserende-rotzooi-die-op-mij-afkomt? Voor Beginners'. Er is toch plaats zat in de vele 'koninklijke' residenties en buitenverblijven en weet ik nog wat dat maffia-complex genaamd 'de Belgische dynastie' zo allemaal in haar klauwen heeft weten te krijgen. Het grondbezit van die grijpstuivers kan gedeeltelijk natuurreservaat, gedeeltijk openbaar park en voor de rest landbouwgebied worden. Er zal altijd wel een plaats worden gevonden voor een museum. En dan kunnen die mensen eindelijk ook eens aan een menswaardig bestaan beginnen wèrken. Ze hebben al genoeg tijd verloren. Zowel de asielzoekers, de daklozen �*ls de Saksen-Coburgers.
Karma is a Bitch; a Big Beautiful Bitch; the Hugest, Most Tremendous Bitch you'll ever see in your Life. Laatst gewijzigd door djimi : 12 augustus 2008 om 13:07. |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Horrela bai: zo wel
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Minister
|
Citaat:
We kunnen niet Jan en alleman gaan onderdak geven hé, die hier als asielzoeker aan komt kloppen. Dat we eerst maar eens in Vlaanderen onze eigen mensen beginnen te helpen die in armoede leven, in plaats van onze tijd en geld te steken in vreemdelingen en asielzoekers, die hier van onze sociale zekerheid komen profiteren. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 12 augustus 2008 om 14:21. |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wil zo gerust ook 5 Eurocent van iedere inwoner in België krijgen, hoor. Dat maakt 500.000 Euro, een bedrag waar ik de rest van mijn dagen gebeiteld mee zit. En 5 Eurocent, wie gaat het in zijn portefeuille voelen?
|
|
|
|
|
|
#126 | |||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
![]() hoog tijd dat we groot britanië eens gaan ontmantelen dan Citaat:
Citaat:
ps: meen je dat nu? Zoude gij me 500 000€ gaan rentenieren?
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#129 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
tip: die president moet nooit op staatsbezoek? Nooit regeringsleiders uitnodigen? overigens staat op wiki te lezen "The Swiss President is not - as are for example the Presidents in Austria or Germany - the Head of State of the country. The Swiss Federal Constitution knows neither a Head of State nor a Head of Government. All of these functions are administered by the Federal Council collectively. If a tied vote occurs in the council, the President, being its Chair, casts the deciding vote." je vergelijkt dus heel zeker appels met peren
Laatst gewijzigd door largo_w : 12 augustus 2008 om 16:01. |
||
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voorlopig heb ik andere katten te geselen, maar éénmaal die klus geklaard, wil ik u best komen helpen bij de ontmanteling van 'not th�*t Great Britain', als het tegen dan nog bestaat. Ik hoop dat minstens de Schotten en de bevolking van Wales ondertussen al vanonder de vleugels van de Windsors vandaan zijn. Ik gun ze dat wel. Gij niet?
|
|
|
|
#131 |
|
Minister-President
|
Dat geldt ook voor de bijdragen aan partijen en het belachelijk groot aantal ministers dat we moeten betalen. Dat geldt ook voor de extra kosten die we creëren door alles in dit land gewestelijk te besturen i.p.v. federaal.
|
|
|
#132 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat de meesten (niet Magnificat natuurlijk) onder ons het erover eens zijn dat een koningshuis (lees: koning + koningin + eventuele vervanging) enkel een protocolaire functie moeten of kunnen (in ons geval is het zelfs amper "kunnen") uitoefenen.
Een soort van Miss Belgie maar dan wat ernstiger. En dan de hamvraag: in hoeverre heeft een land dat NODIG en wat willen we daarvoor dan betalen. Hoeveel betalen we voor een Miss Belgie? Zou het niet eenvoudiger geweest zijn om Miss Belgie ginds in Peking in de tribune te zetten? Zelfs een natural blondje zou je kunnen aanleren om recht te staan en te zwaaien als de belgische driekleur (nee, niet de duitse! oefenen meid) tevoorschijn komt? Zelfs het huidige tsjechische fotomodel kan je dat aanleren in het frans. Maar nee, dan sturen we die ontzettend duur betaalde opvolger die zèlfs d�*t niet kan onthouden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
²
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 augustus 2008 om 16:59. |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
³ - sorry! het lijkt la Belgique wel, alles driedubbel - what a waste.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 augustus 2008 om 17:00. |
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 12 augustus 2008 om 17:43. |
|
|
|
|
|
|
#137 | ||||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geen idee, maar u mag het me altijd laten weten. De typische blindstaarderij van de monarchisten bestaat uit dit soort uitspraken. Er staat echter NERGENS gedrukt dat wij een kopie moeten worden van het Franse of USA-stelsel. Er zijn landen genoeg die ook een president hebben en die een p�*k minder kosten. Ons Vlaanderenlandje bezit echt wel voldoende knappe koppen om een degelijke structuur uit te werken die niet alleen goed opgebouwd is, maar die ook een pak minder kost. Citaat:
Citaat:
Ah nee? Zonet verwees u nog naar de kostprijs van Sarkozy |
||||||
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door kizzy : 12 augustus 2008 om 20:31. |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Gouverneur
|
Dat geldt ook voor de extra kosten die we creëren door vast te blijven houden aan dat federalisme en niet te splitsen.
|
|
|
|