![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zou kennis van de franse taal ondertussen ook al een Belgische wet geworden zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Waar het hart van vol is..zwaait de vlag over en weer. (eigen aanpassing
|
|
|
|
#63 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en als ge dat dan tegen die flikken zoudt zeggen na je eerste roffeling, dan volgt er al direkt een tweede. Hun burgemeester zal wel bevestigen dat de openbare orde hersteld moest worden tegenover die ekstremisten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik heb niet gezegd dat die chirojongens niet zouden moeten begrijpen wat die gens d'armes zegden. alleen weet ik niet of ik ze in het frans het geantwoord.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dus uw opmerkingen worden verticaal geklasseerd. Mvg,
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een Chirokamp is geen openbaar gebouw. Bijgevolg valt men niet onder dergelijke regel, net zo min dat het geval is bij een private woning. Als ik aan mijn gevel alleen de Vlaamse Leeuw wil hangen, dan kan niemand mij verplichten ook de Belgische vlag erbij te hangen.
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ga volgende keer, wanneer ik dit nog eens merk, ook van mijn klote gaan maken en eisen dat ze er een Vlaamse leeuw bij hangen. |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Belziekcisten, jullie zijn er aan voor de moeite. Laatst gewijzigd door Garry : 16 augustus 2008 om 01:14. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Sinds wanneer draaien jeugdbewegingen om vlaggen?
Kunnen die zelf geen toffe vlaggen uitvinden die geen identiteidshoerige "rellen" veroorzaken? |
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hopelijk hebben ze die belgische vlag met een klein koordje onderaan vastgemaakt zodat die lekker niet kon wapperen.... zouden ze daar de pliesie ook voor rondsturen?
|
|
|
|
|
#80 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De les die hieruit te trekken is door de Chiro, is dat men volgend kamp best in Vlaanderen blijft. Vooralsnog is een Vlaamse leeuw hier nog niet verboden.
|
|
|
|