![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarmee dat de Vlaamse vlaggen die ik eind maart meenam naar Baskenland binnen de kortste keren verkocht waren aan Basken, Catalanen, Koerden, Palestijnen... Daarmee ook dat er voorbije weken in Baskenland zoveel te doen was rond Vlaanderen, ondermeer een lezing op een zomerunief onder de titel "Vlaanderen, van natie zonder staat naar onafhankelijke staat?"... Maar ja, ik veronderstel dat Baskenland niet voldoet aan jouw voorwaarde...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Als je nu aan buitenlanders zou moeten uitleggen hoe dat het hier allemaal marsjeerd, die geloven dat toch niet.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hangt ervan af. Wat bedoel je met hoe dat het hier allemaal marsjeert?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Minister-President
|
Ik heb het ooit eens proberen uit te leggen, ze begrepen niet dat we ermee instemden om onderhoudsgeld te betalen en onze meerderheid weg te geven.
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 14 augustus 2008 om 19:26. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Gouverneur
|
Inderdaad. Wie is er nu bang van een vlag?
|
|
|
#47 |
|
Staatssecretaris
|
Bij mijn weten zijn het de tolerante walen die zich "storen" aan een vlaggetje.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
|
|
|
|
#48 | ||
|
|
Citaat:
met zulk een redenering kun je gewoonweg ALLE weten en reglementen van vandaag in vraag gaan stellen
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ge kunt de buitenlanders beter uitleggen dat het helegans nie marsjeert. Da verstaan ze rapper. Amai zeg, wat een kindeachtig gedoe. Ben ik blij dak in Limburg zit. Mijn heimwee naar Belgie is allang over. Laat de boel maar gauw splitsen.
|
|
|
|
#50 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Minister
|
Gaat U die oneliner nu echt in elk topic weer klakkeloos herhalen? Allicht heeft U een word-document op Uw Microsoft-computer staan waar alle mantra's al instaan, U hoeft ze dan nog gewoon de copy-pasten.
|
|
|
|
#53 |
|
Banneling
|
De politie heeft hierin zwaar gefaald. De jongens hadden dit niet moeten doen omdat de politie fout was en ze niet verplicht waren.
Jammer dat er geen assertieve jongen was die de groep er op wees dat dit niet zo maar kan wat die politieman vroeg. Het is zelfs hun recht om die vlag in brand te steken. Als ik een vlag koop heb ik daar het recht mee te doen wat ik wil. Of het nu opgehangen wordt, mijn gat ermee afkuis, of het verbrand gaat niemand geen zak aan. |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...elId=GBR1VA1H6 Laatst gewijzigd door JP Coen : 15 augustus 2008 om 11:17. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Voor het omgaan met de nationale vlag zijn er regels en verplichtingen. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die zijn er zeker. Maar niet dat iemand verplicht zou zijn op privé-terrein een Belgische vlag uit te hangen naast een Vlaamse. Openbare gebouwen en gebouwen van overheidsdiensten is iets anders.
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
als ik hier nu in mijn voortuin een turkse vlag wil hangen of een vlaamse leeuw of mijn beddelaken, dan heeft daar niemand iets mee te maken. Het in brand steken kan dan weer wel voor problemen zorgen, want vuurke stook mag al lang niet meer. Maar dan steek ik ze desnoods in mijn haard in brand. zouden de walen trouwens een probleem hebben met turken die met de turkse vlag staan zwaaien in hun geliefde ardennen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 augustus 2008 om 11:30. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Belgie, een toekomst? Laat me niet lachen. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik hoop dat die chirojongetjes de politie in het nederlands hebben geantwoord?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mochten ze dat geriskeerd hebben, dan zouden die Waalse flikken wel even hun matrakken boven gehaald hebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|