![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2. het is komkommertijd!! |
|
|
|
|
|
|
#102 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 augustus 2008 om 17:02. |
||
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Omdat je dan niet naar de kapper moet? Omdat je figuur dan niet besproken wordt? er zijn véél redenen waarom je net moet doen of je trots bent op een stuk textiel hoor! "Not without my hoofddoek" "Baas Over Eigen Horzels" veel redenen hoor. maar die chiroploeg wou gewoon die vlag gebruiken als PICTOGRAM : wij zijn: chirovlag wij komen uit : dorpsvlag dat ligt in: vlaamse vlag spijtig dat die franstaligen zelfs die taal niet begrijpen, spijtig, maar niet verwonderlijk natuurlijk. zouden ze andere dingen wèl begrijpen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
geen idee. mensen die zich verenigen onder de naam "boeh" lijken me sowieso horzelachtig. mèt beten of zonder beten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#106 | |||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik bedoel: ik ben trots op mijn zilveren medaille voor 50 bloedgiften. Ik kan begrijpen dat een atleet trots is op zijn medaille na een wedtrijd. Maar daar hebben we een verdienste aan. Ik heb er geen verdienste aan om Vlaming of Belg of blank te zijn. Citaat:
Citaat:
, Citaat:
. Citaat:
|
|
|
|
#107 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wat heeft het VB hiermee te maken? ----------------------- over je vorige post: natuurlijk hoef je niet "fier" te zijn, je hoeft dan ook niet te worden opgeroepen om je land te verdedigen ook niet tegen de nazis ook vooral niks doen als je buren worden weggevoerd neen, jij hoeft niks fier te zijn fier zijn is foei ik ben ook niet fier, ik zie je wegvoeren ik zeg: d�*�*�*�*�*ggg!!!!! leuk hé? niet fier zijn. ik heb familieleden die sneuvelden in zowel WOI en WOII. Als ik mensen als jou bezig hoor, dan vraag ik me dus serieus af waarom. Ik vraag me dan af wat die amerikaanse, canadese etc. jongens hier kwamen doodgaan. Om dan later aan hun familie te zeggen: ikke fier? nee hoor! kom maar op! Dag dolfje!
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wat heeft het VB hiermee te maken? ----------------------- over je vorige post: natuurlijk hoef je niet "fier" te zijn, je hoeft dan ook niet te worden opgeroepen om je land te verdedigen ook niet tegen de nazis ook vooral niks doen als je buren worden weggevoerd neen, jij hoeft niks fier te zijn fier zijn is foei ik ben ook niet fier, ik zie je wegvoeren ik zeg: d�*�*�*�*�*ggg!!!!! leuk hé? niet fier zijn. ik heb familieleden die sneuvelden in zowel WOI en WOII. Als ik mensen als jou bezig hoor, dan vraag ik me dus serieus af waarom. Ik vraag me dan af wat die amerikaanse, canadese etc. jongens hier kwamen doodgaan. Om dan later aan hun familie te zeggen: ikke fier? nee hoor! kom maar op! Dag dolfje!
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ikzelf zit op tal van buitenlandse fora (amerikaanse en britse) en daar is als ze al belangstelling hebben in "La Belgique" 90% akkoord met de opsplitsing van de miskleun van het Ancien Regime. Nu jij weer.
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel dat de verdraagzame Walen in een franse kolère schoten, en de politie (die trouwens onwettelijk handelde) overhaalde om de vlaghangers te verplichten om er een Belgische vlag naast te hangen.
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
niet dat het "nieuws" is, maar ik volgde al lang niet meer. tien jaar geleden wisten ze het namelijk ook al. amerikanen kunnen sommige dingen niet die wij kunnen, maar geef toe: ze kunnen wèl tellen. en je telt de PS op bij Wallonie, en dan neem je vlaanderen en het VB en dan heb je toch een rare uitkomst: and that is American Counting. Ik weet het, ik heb het méér dan een kwart eeuw aangeleerd, en het klopt trouwens!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 augustus 2008 om 19:28. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
het is maar een terzijde, maar het Ancien Régime stierf in 1789. Belgie is wel het product van "het Concert van Europa".
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wat het eerste betreft hebt ge natuurlijk overschot van gelijk. Al die heisa rond de olympische spelen is wat mij betreft ook boerenkool en apekool. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
waarom al die heisa?
de chirojongens maakten er toch geen probleem van dat er een belgische vlag bij hing, dus waarom sommige hier dan wel? nu hebben de chirojongens er nog een extra vlaggeske bij.
|
|
|
#117 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|