![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Voor homo's is dat natuurlijk ideaal: zij zien zoveel bloot waar ze geil van worden als ze willen. Je zou dus kunnen redeneren om aparte homodouches in te richten zodat ze niet geilen op heteromannen. Maar waar de homo's zich nog zouden inhouden in gemengde hetero-homo douches uit respect voor hun heteromedemens, zou de rem op hete douchescenes wegvallen en de ene orgie na de andere zich afspelen. Idem bij lesbiennes. De oplossing is simpel: maak holedouches: daar kan een homo in en een lesbienne. Eén van elke soort, want zodra je meerdere van hetzelfde geslacht samen zet heb je weer een orgie. Probleem opgelost, want de man zal niet geilen op de vrouw en omgekeerd, en geen onkuise dingen onder de douche. Bovendien kunnen ze tips en weetjes uitwisselen over sacochen en Versace en zo. Natuurlijk wordt deze ideale wereld weer verpest door de biseksuelen. Steek je twee biseksuelen van verschillend geslacht samen dan heb je direct weer gefriemel. Er is maar 1 oplossing voor dit nare gedrag en dat zijn solodouches. Alleen zal dat de rem op masturberen wegnemen en Gods zaad mag toch niet verspild worden? Solodouches met camera's, dat is er nodig, maar die mogen dan niet door holebi's bekeken worden, die camera's. Of door heteroseksuele vrouwen in het geval van mannen, want veel vrouwen fantaseren over homo's die ze zouden kunnen bekeren dus geilen ze er ook wel op. En omgekeerd is het de droom van iedere man om een lesbienne tot het heterodom te bekeren. Van iedere heteroman natuurlijk, want holebi's dromen van het omgekeerde. Of je zou kunnen kiezen voor de derde weg en dat is alle geslachten samen te steken. De verwarring bij de douchenden is dan compleet: je weet niet welke seksualiteit de anderen verkiezen. Zelfs druipende poesjes (voor wat die waard zijn in een douche) of stijve penisen zijn geen indicator: is het nu op mij dat hij geilt of op die persoon van het andere geslacht naast me? Daarom beëindig ik deze filosofische overpeinzing met het pleidooi om gescheiden douches af te schaffen en te vervangen door unitaire douches, waar mannen en vrouwen, hetero's en holebi's door elkaar douchen. Omdat de alternatieven, geïnspireerd door al te conservatieve preutse geesten juist tot meer immoraliteit leiden: de sociale controle zal immens zijn! Dit is de enige goede oplossing. Omwille van het fatsoen, omwille van de kuisheid. En omwille van dat ik ook wel eens zien of de negers werkelijk zo'n dikke pik hebben.
|
|
|
|
#142 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In het tweede geval zou je binnen de huidige wetgeving inderdaad wel eens kunnen spreken van discriminatie omdat er duidelijk een onderscheid wordt gemaakt, restricties worden opgelegd, de toegang tot wordt ontzegd (niet mogen douchen met de hetero-collega's). Citaat:
Individuele vrijheid kan worden beknot. Individuele vrijheid is een rekbaar begrip. Als de hetero, lesbienne of homo liefst afzonderlijk gaat douchen en de wens wordt ingewilligd zorgt dit voor bijkomende kosten als er geopteerd wordt voor individuele douches. De relevantie wordt in vraag gesteld. Enz. |
||
|
|
|
|
|
#143 |
|
Banneling
|
Ik heb helemaal geen problemen, met me te douchen in een gemeenschappelijke douche voor lesbiennes. Kunnen we eens kijken welke er op andere gedachten te brengen zijn.
Hoewel, die tijd is sinds dit weekend verleden tijd voor mij. |
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 26 augustus 2008 om 11:41. |
|
|
|
|
|
|
#146 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik bedoelde afzonderlijke douchecabines. Die douchegordijntjes zijn goed voor scoutstoestanden ed.
|
|
|
|
|
|
#148 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#149 |
|
Minister-President
|
Geen slecht voorstel. De facto is dit nu reeds zo in de meeste openbare douches.
|
|
|
#150 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij mijn heidens weten zijn er geen doesjes in de kerken, en dat is nogal een sjanse, want anders zouden er daar nogal van soorten doesjes moeten zijn: koorjongetjes gescheiden van het management.
Draadopstarter, mag ik je een vraag stellen: is jouw bezorgdheid religieus geïnspireerd?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het verbaast me dan ook uitermate dat er zo'n spel gemaakt wordt van de vraag naar verplichte aparte douchecellen voor iedereen en ook voor iedereen om dezelfde redens. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben het met u eens dat aparte douchecellen voor iedereen het fijnste zouden zijn, maar een feit blijft dat bedrijven het recht hebben zelf te kiezen of ze überhaupt douches willen hebben, en dan nog, op wat voor manier ze die douches willen inrichten.
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vandaar ook mijn vraag naar een consequente regelgeving. Paulus. PS. Proficiat met uw verkiezing. |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Rustig maar. Geen nood om grapjes te pareren met persoonlijke aanvallen.
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Pfff, kunnen ze hier lullen.
Nuja, voor mij is dit alles niet van toepassing, maar indien ik ging werken in een bedrijf waar gemeenschappelijke douche's staan, zou ik me toch gewoon thuis douchen hoor.
|
|
|
#156 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Nu vraag ik me af waarom je nu plots die draai aan je topic wil geven. Is het omdat je ondertussen beseft heb dat je pleidooi voor segregatie van homo's en lesbiennes op nogal wat verzet stuit? |
||
|
|
|
|
|
#157 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Pfff, volgens mij is het hier niet veel vets hoor......
|
|
|
#160 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 26 augustus 2008 om 18:32. |
|
|
|