![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet je telkens voor stoppen en uitstappen. Is dus niet echt een interessante oplossing voor het probleem. Moet wel toegeven dat tijdens een avondje stappen het een aangenaam tijdverdrijf kan zijn. Op zijn minst gezegd origineel idee. Voor mij goed voor een welverdiende 8/10
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger kon je zo'n "terugflitser" aanschaffen, maar met die nieuwe apparaturen helpt da nie meer
Edit: we zijn aan't afwijken zeker eh
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 27 augustus 2008 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ps: de leegflitser vind ik nog altijd de leukste: http://www.on4sh.be/speed/leegflitser/
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 27 augustus 2008 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag nog maar eens een groot ongeval in het nieuws. Ter hoogte van Kruibeke, drie vrachtwagens betrokken bij kop staartaanrijding. Zal zeker weer het gevolg zijn van te hoge snelheid. Rap nog een flitspaaltje bij plaatsen en nog wat borden voor snelheidsbeperkingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() och, tussen de 90 en de 120 km /u kan dat geen kwaad dat ge afwijkt, als je maar een gordel aan hebt
Laatst gewijzigd door Garry : 28 augustus 2008 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kijk Garry, t'is simpel: je hebt je te houden aan de verkeersreglementen, waarom zijn die er anders??? Is dit nu zó moeilijk?
![]() IN GODSNAAM!!!! Waarom zijn die er anders?? Die zijn er niet voor spek en bonen eh. ![]() ![]()
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vraag ik me ook af. In Italië houd zich daar niemand niet aan en het gaat ook, veel beter dan hier zelfs, veel sneller en met veel minder ongevallen.
Laatst gewijzigd door Garry : 28 augustus 2008 om 22:57. |
![]() |
![]() |