![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u tevreden over het gebruik van uw gsm en over de bijhorende factuur? | |||
Ja, ik heb hier geen noemenswaardige problemen mee |
![]() ![]() ![]() |
16 | 61,54% |
Neen, maar ik vind het, gezien de marktsituatie, verantwoord |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Neen, maar ik heb geen behoefte om hier actie tegen te voeren |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,54% |
Neen, en ik vind het tijd dat hier eens over nagedacht wordt |
![]() ![]() ![]() |
7 | 26,92% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() die zitten waarschijnlijk gekneld achter uw gordel.
![]() religie + kapitalisme = je maakt mensen onwetend en dan buit je ze uit. Prachtig systeem toch waarin wij leven.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 31 augustus 2008 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet die dingen niet, ik heb er wel een, maar ik heb der al maanden geen belkrediet meer opgezet + hij functioneert eigenlijk meer als wekker. Als ik moet bellen heb ik nog steeds de vaste telefoon op kantoor. En anders internet. En anders komt het later wel een keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je moet zelf opzoek gaan en vergelijken tussen de verschillende operatoren. Zoveel werk is dat niet. En dan ben je zeker dat je beste hebt. En je moet toch geen abonnement nemen, ik vind een herlaadbare kaart veel beter. Je komt niet voor verassingen te staan en je betaalt enkel wat je verbruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk ben je niet verplicht om je GSM te gebruiken, maar dat is geen excuus om de operatoren toe te staan om wanstallig hoge winsten te maken.
Een SMS sturen naar vb Nederland kost 0,50 euro en meer. Dat staat toch niet in verhouding met de kostprijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle providers maken zich schuldig aan misbruik met hun roaming tarieven. Zelf de EU vindt ze overdreven. Hoog tijd dat er actie gevoerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Ik heb geen gsm.
Stel de volgende vraag aan iemand die denkt dat ding niet te kunnen missen (ik heb het niet over mensen die voor hun werk een gsm nodiig hebben): Noem mij één situatie waarbij je zonder gsm je leven naar de knoppen had zien gaan? Toch makkelijk zo'n ding zul je zeggen. Toch makkelijk zonder dat ding zeg ik. Ik heb internet, een huistelefoon, een brievenbus en een huisbel. Waarom nog een gsm? Laatst gewijzigd door Duym : 31 augustus 2008 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten onder ogen zien dat zolang het aantal "zware" gebruikers toeneemt,de prijzen hoog zullen blijven .Het is marktwerking,en zelfs met 3 operatoren op ons "marktje" zullen ze die prijzen nog niet in de gracht rijden gewoon maar om marktaandeel op de concurrent te hebben,al is het maar omdat al die driedubbel uitgevoerde infrastruktuur ook liefst afbetaald moet worden binnen een "technologische" cyclus,ik denk 5 jaar of zoiets...
Goedkope toestelletjes,en "dure" gebruikskosten,het lijkt wel op de inkjet-printer-business ![]() sms-jes zullen pas goedkoop worden als de "internet-gsm" met zijn diensten normaal wordt.Dan zal de sms gezien worden zoals de fax van nu,iets ouderwets..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 31 augustus 2008 om 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel handig is het voor noodgevallen/panne onderweg. Momenteel rij ik met een firmawagen en de leasing maatschappij verwacht dat ik hen en niet om het even welke sleepfirma contacteer in zulks geval. Dat gaat wat moeilijker via de praatpaal. Of wanneer je in het buitenland zit om je familie of vrienden die je komen afhalen in ZVT te verwittigen dat je vlucht vertraagd is (geen gerotzooi met telefoonkaarten of rare munten). Ik denk dat ik jaarlijks nog geen 15 euro spendeer aan belkrediet. En mocht ik 'm enkel in eigen land gebruiken, dan zou het nog stukken minder zijn. Maar internationaal bellen met een gsm is nu eenmaal niet goedkoop.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 31 augustus 2008 om 16:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Best tevreden.
ik heb tss de 35 a 50 euro per maand. ik Gprs weliswaar ook.
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb ook geen wagen. Voor 204 euro rij ik door heel het land met een jaarabonnement van de Lijn. En van reizen hou ik niet. Ik ben nonconformist tot in de kist, maar wel met een goede spaarrekening. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn ex is een Spaanse... dus reizen moest ik wel (hoewel ik vliegangst heb). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |