![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
darfoer is deell van soedan. niet goed in aardrijkskunde geweest op school? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
jean-pierre .... het vierde geval ? Laatst gewijzigd door goodwill : 31 augustus 2008 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- ofwel echte vluchtelingen zijn, omdat ze vervolgd worden - of migranten die een bestaan wensen op te bowuen. Ze mogen niet verward worden met criminelen, en dat doe jij veel te snel!!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Hola!... amaai!... zo zit dus de redenering in mekaar. Wie niet akkoord met u gaat is een racist en een nazi? Hmm!... Zeg eens... Lekker iedereen uitschelden die niet van uw gedacht is... en natuurlijk onbekwaam zijn om een tegenargumentie op te bouwen. Hoeveel wordt ge betaald om hier op deze draad uw schrijfsels te zetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 31 augustus 2008 om 19:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Staatssecretaris
|
![]() We hebben hier een geval van groepsverkrachting... een crimineel feit.
Het is de moeite te herhalen wat sommige correcten hierover te schrijven hebben. Elio di Supo: Waarschijnlijk om die mensen maar verder in een slecht daglicht te stellen alsof ze nog meer gestigmatiseerd moeten worden. En nu springt de rechtse kliek daar massaal op om dit als een integratieprobleem voor te stellen. Hoe hypocriet kun je zijn? http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=25 Rudy: Ah, nu komt de aap uit de mouw: de dader was migrant, wat uiteraard de verkrachting nog verschrikkelijker maakt. Dat in Darfour de vrouwen aan de lopende band worden verkracht is uiteraard van ondergeschikt belang. http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=28 Akufen: Dat is eigenlijk naast de kwestie. Wat de kern van zo'n verhalen is is dat je na een tijd gaat geloven wat jij nu als realiteit ziet... Migranten = uitschot dat alleen maar verkracht... En dát is puur door zo'n nieuwsberichten, films, enz. Het gaat niet zozeer om wat je te zien krijgt maar wat je niet te zien krijgt. En dat is dat het merendeel van de personen normale mensen zijn, niet anders dan wij.http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=35 Goodwill: onschuldige schaapjes zijn diegenen die - ofwel echte vluchtelingen zijn, omdat ze vervolgd worden - of migranten die een bestaan wensen op te bowuen. Ze mogen niet verward worden met criminelen, en dat doe jij veel te snel!!!!! http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=65 In het eerste geval mag er geen kritiek zijn op de acties van migranten... want hypocriet en het gevolg van een uitlokking. Waar hebben we dat nog gehoord? Dat beweren toch alle moslims over onze vrouwen. In het tweede geval mag er geen kritiek zijn op een geval van groepsverkrachting door migranten want in het buitenland gebeurt dit aan de lopende band. In het derde geval mogen wij geen oordeel vormen over die groepsverkrachting van migranten, omdat wij subjectief zijn en niet correct beïnvloed(?) zijn door de pers. In het vierde geval kunnen vluchtelingen of migranten voor een of andere reden geen crimineel feit plegen... Dat is al het vierde geval dat rijp is voor de psychiatrie... Waar blijven ze die kwiebussen halen... of is het telkens dezelfde die onder verschillende namen schrijft. Want dergelijke enormiteiten bij 4 personen wijst op een nakende epidemie... Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 31 augustus 2008 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() De verkrachting is in de eerste plaats de schuld van de verkrachters, en ten tweedde de schuld van vuile leugenaars die het beoordelingsvermogen van deze jonge vrouw ontregeld hebben met allerlei humanitair gezwam over die "arme, brave, in nood verkerende migranten". Daarom heeft ze het aangedurfd om die s'nachts in hun donker bos te gaan opzoeken. Een normale vrouw gaat geen bende mannen bezoeken midden in de nacht, die verstopt zitten in een ongure omgeving. Of zou u uw dochter daar op haar ééntje naar toe laten gaan mischien ? Of uw verloofde, vrouw of moeder ? Als het toch zo een goeie kerels zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Sinds jaar en dag , van in de tijd van het centrum van Sangatte al, hoort men geregeld over migranten, die elkaar met messen te lijf gaan en dergelijke, en over streekbewoners die hen zo beu als kouwe pap zijn, wegens voortdurende overlast. ZO denk ik over die migranten : potentiël gevaarlijk, wanhopig, en die niks te verliezen hebben. Het feit dat ze ver van huis zijn, en in groep, om niet te zeggen bendes, leven, maakt het gevaar alleen maar groter. De sociale druk, die mensen in normale omstandigheden aanspoort om zich goed te gedragen, is hier volledig weggevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jean-Pierre, ik wilde u met mijn post illustreren hoe het politiek correcte denken dit geval zou kunnen duiden. Ik dacht dat het sarcasme in mijn post duidelijk genoeg was maar blijkbaar was dit buiten de waard gerekend. Ik heb mijn lesje nu geleerd, nl. dat met sarcasme niet licht mag omgesprongen worden. In het vervolg zal ik dit meer moeten benadrukken met smiley´s of zo. Ga gerust uw gang als u verder mijn post wenst te gebruiken voor illustratieve doeleinden maar ik vrees dat dit belachelijk gaat worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() Sorry Elio... ik heb die tekst werkelijk verkeerd gelezen. Ik trek dus met plezier mijn woorden in. Inderdaad korte teksten (vooral met e-mails) hebben de onhebbelijke eigenschap om zeer dubbelzinnig te kunnen voorkomen.
Maar dat doet niets af aan de discussie die we hebben op dit forum, waarbij we mekaar eens lekker in de haren kunen vliegen. Wat bij u voorgevallen is, heb ik ook al meegemaakt. Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 1 september 2008 om 07:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik stelde dat men deze mensen niet automatisch als criminelen mag zien, en dat wordt wel te snel gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ben jij de vijfde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Goed voorbeeld van hoe die "migranten" en "azielzoekers" in feite de grootst denkbare opportunisten en criminelen zijn. En uiteraard loopt extreem-naïef links weer blind in de val.
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |