Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2008, 15:18   #20021
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dus jij noemt het bestaan van Gremlins, Smurfen, The Blob, etc. een reële mogelijkheid?
In tegenstelling tot reptielen zijn er over Gremlins, Smurfen, etc geen diverse mensen die er over spreken en geen bronnen.

Voor de reptielen zijn er veel getuigen, oude teksten enzovoort.... Geen hard bewijs dat niet.

Deze getuigen kennen elkaar niet, komen van diverse pluimage enz.. Er zijn zelfs gevallen van mensen die ze zien maar het zelf niet geloven of in hun geloofsysteeml inkaderen (cathy o'brien).

Als men dat heeft moet men de mogelijkheid openlaten dat het echt kan.

Ikzelf heb ook al eens een reptiel gezien en ik heb daar al over geschreven op dit forum. Het kan mij niet schelen als men dan denkt dat ik mentaal instabiel ben, ik ben het niet maar het staat je vrij te geloven wat je wil. Dit gegeven heeft mij nog meer overtuigt dat het kan. (Ik zeg niet dat het zeker zo is want ik heb bv nog nooit de queen zien shiften). Die ervaring werd ongevraagd trouwens bevestigd door een tweede persoon die spontaan zei: "ik heb precies het gevoel dat er hier nog iemand aanwezig is". Het werd ook koud in de kamer, dit is een gekend fenomeen bij paranormale verschijnselen waar er donkere entiteiten aanwezig zijn.

Laatst gewijzigd door exodus : 1 september 2008 om 15:24.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 15:27   #20022
André de Hollander
Minister

André de Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
In tegenstelling tot reptielen zijn er over Gremlins, Smurfen, etc geen diverse mensen die er over spreken en geen bronnen.

Voor de reptielen zijn er veel getuigen, oude teksten enzovoort.... Geen hard bewijs dat niet.

Deze getuigen kennen elkaar niet, komen van diverse pluimage enz.. Er zijn zelfs gevallen van mensen die ze zien maar het zelf niet geloven of in hun geloofsysteeml inkaderen (cathy o'brien).

Als men dat heeft moet men de mogelijkheid openlaten dat het echt kan.

Ikzelf heb ook al eens een reptiel gezien en ik heb daar al over geschreven op dit forum. Het kan mij niet schelen als men dan denkt dat ik mentaal instabiel ben, ik ben het niet maar het staat je vrij te geloven wat je wil. Dit gegeven heeft mij nog meer overtuigt dat het kan. (Ik zeg niet dat het zeker zo is want ik heb bv nog nooit de queen zien shiften). Die ervaring werd ongevraagd trouwens bevestigd door een tweede persoon die spontaan zei: "ik heb precies het gevoel dat er hier nog iemand aanwezig is". Het werd ook koud in de kamer, dit is een gekend fenomeen bij paranormale verschijnselen waar er donkere entiteiten aanwezig zijn.
Ik geloof helemaal niet in dat soort onzin, maar toch even een eigen ervaring verifiëren: Kan er bij zo'n verschijning ook een zacht klapperend geluid om je heen klinken?
André de Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 15:38   #20023
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ikzelf heb ook al eens een reptiel gezien en ik heb daar al over geschreven op dit forum.
Kan je een link naar je ervaring bezorgen?
Oud 1 september 2008, 15:50   #20024
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Kan je een link naar je ervaring bezorgen?
Hier

http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=17157

en hier

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=118
Oud 1 september 2008, 15:58   #20025
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Waarom zou zoiets onmogelijk zijn?
DIT bestaat toch ook?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 16:01   #20026
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
DIT bestaat toch ook?
Ik heb het over "ergens", niet hier en nu. En ik heb het nog altijd maar over de mogelijkheid van het bestaan, niet of het al dan niet zo is.

Sounds like proving a negative
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 16:28   #20027
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Ik heb het over "ergens", niet hier en nu. En ik heb het nog altijd maar over de mogelijkheid van het bestaan, niet of het al dan niet zo is.

Sounds like proving a negative
Juist ja, zoals het mogelijk is dat er "ergens" een tweelingbroer van u bestaat die elke week de lotto wint en die getrouwd is met Monica Belucci?

Zoiets?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 16:37   #20028
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Juist ja, zoals het mogelijk is dat er "ergens" een tweelingbroer van u bestaat die elke week de lotto wint en die getrouwd is met Monica Belucci?

Zoiets?
Da's wel zeer specifiek, maar waar jij het over hebt, en rekening houdend met het aantal planeten, vind ik het absurd om mij uit te laten over wat dan wel of niet mogelijk is.

Smurfen vinden we zelfs op deze planeet

Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 17:33   #20029
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eentje voor de NWO draad.. Ik heb onlangs ook een bizarre ervaring gehad... maar ik was niet in slaap, ik was zeg maar in een andere staat van bewustzijn. Ik voelde een duistere aanwezigheid. Het was daar plots, de sfeer sloeg om. Ik zag het in mijn geest als een soort reptiel. Het had geen echte gedefinieerde vorm, meer een soort wazige gestalte maar scherp genoeg om te kunnen afleiden dat het de vorm had van een humaniode reptiel met een lange staart. Ik kreeg het gevoel dat het mannelijk en adolescent was... Plots voelde ik een soort sensatie aan 2 punten op mijn rug, en ik kreeg stellig de indruk dat dit reptiel er zat "in te poken". Ik vermoed dat dat mijn twee onderste chakras waren. Ik had de indruk dat hij wou binnendringen of mij overnemen of parasiteren. Het had geen emoties maar je voelde wel een enorme seksuele energie. Ik vechtte ertegen maar het bleef persisteren. Het was een lastig gevoel. Het bleef een hele tijd aanwezig.

Ik durf stellig denken dat mensen deze bewust of onbewust kunnen binnenlaten in ruil voor de sekuele energie die het bezit. het kwam bij me over alsof het een soort parasiet was.

Citaat:
Hallucinaties
Slaapverlamming is nauw verbonden met de REM-slaap, de slaapfase waarin men droomt. Hierdoor treden er tijdens de verlamming soms hallucinaties op. Personen die gebruik maken van XTC-achtige stoffen geven vaker aan deze klachten te hebben. Het zou dus een eventueel gevolg van hersenbeschadiging door drugsgebruik kunnen zijn. Het verschijnsel wordt ook in verband gebracht met slaapstoornissen (zoals slaapapneu) en geestelijke of lichamelijke uitputting. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen hypnagogische en hypnopompische hallucinaties, respectievelijk net voor het inslapen en net na het ontwaken. Dit verschijnsel kan bijzonder realistisch overkomen en gaat vaak gepaard met een extreme angst. Het kan gaan om visuele, auditieve, tactiele en gevoelsmatige gewaarwordingen. Voorbeelden van hallucinaties die relatief vaak voorkomen zijn:

Gevoelsmatig
De gewaarwording van een meestal onzichtbare, vaak kwaadaardige “aanwezigheid” in de kamer
Het gevoel niet of nauwelijks te kunnen ademen
Een druk/gewicht op de borst

Auditief
Voetstappen
Stemmen
Gezoem, gerinkel, geruis, geschreeuw … soms in combinatie met een gevoel van tinteling of vibratie door het lichaam heen

Tactiel
Gevoel van aanraking

Visueel
Een zwarte figuur of schaduw die zich in de kamer bevindt.
Het opengaan van deuren e.d.
Voorwerpen uit de droom waarnemen

Slaapverlamming als verklaring voor paranormale fenomenen
De hallucinaties die tijdens slaapverlamming kunnen optreden, komen vaak zeer realistisch over. Mensen die geen kennis hebben over deze slaapstoornis, kunnen denken dat ze een paranormale ervaring gehad hebben. Om die reden zou slaapverlamming een verklaring kunnen zijn voor verschillende paranormale fenomenen, zoals uittredingen en de zogenaamde “alien abductions” in Amerika.

De Incubus
Eén specifieke hallucinatie komt opmerkelijk vaak voor: het gevoel dat er een demonisch wezen op de borst zit die de persoon probeert te verstikken. Dit wordt ook wel het “Old Hag-syndroom” genoemd. Mogelijk is de legende van de Incubus voortgevloeid uit hallucinaties tijdens slaapverlamming. De Incubus was een mannelijke demon die ’s nachts op de borst van vrouwen kwam zitten, vaak om hen te verkrachten. De vrouwelijke variant van de Incubus is de Succubus. Men vindt de legende van de Incubus terug in verschillende culturen. Er zijn mensen die zeggen dat ze de demon hebben waargenomen en omschrijven hem als een grote kwaadaardige zwarte geest.
Exodus. Je relaas is dus bijna de volledig beschrijving van de SUCCUBUS (of Incubus in mannelijke vorm)
In wetenschappelijke termen: "Slaapverlamming" of "narcolepsie"

Zie je de overéénkomsten met de Wiki-pagina?

Laatst gewijzigd door Sodomis : 1 september 2008 om 17:35.
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 18:02   #20030
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe weet jij zeker dat er geen reptielen of andere vormen van leven bestaan in andere dimensies.
Voor dat je die vraag stelt, antwoord eerst eens op de mijne:
Hoe weet je zeker dat David Icke het blijkbaar wel weet?

Citaat:
Je weet niets daarom trend. We groeien op en krijgen een werelbeeld door onze ervaringen, opvoeding en maatschappij, maar die is beperkt.
Jij wel? Nope!
Daarbovenop verspreid ik niet de boodschap dat het al dan niet waar is of 'onze wereld geregeerd wordt door shapeshiftende reptielen'. David Icke doet dit wel. Het enige wat ik vraag is een onnozel simpel bewijs. Niemand kan dit me geven. Sla me dood, maar ik ben nu eenmaal redelijk kritisch.

Ik verdien er geen centjes aan. David Icke wel.

En, om terug te komen op mijn stelling waar het allemaal mee begon, maar die iedereen, behalve Straddle, liever negeert:

Als enkele puntjes in je betoog erg onaannemelijk zijn, en je ze niet kan bewijzen, moet je niet verschieten dat er mensen zijn die je hele betoog wel eens in twijfel gaan trekken. Snappie?

Laatst gewijzigd door Havana : 1 september 2008 om 18:03.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 20:33   #20031
pndr
Banneling

Standaard

Citaat:
THE CELL FROM HELL

Narration: Last year we brought you the story of the cells from hell, bizarre marine algae that suddenly surfaced on America’s east coast. This mysterious microbe named Pfiesteria piscida, literally the fish-killer, can take on a dozen different forms, shape-shifting in minutes from docile grazer to voracious carnivore that maims and eats fish, inflicts appalling sores and makes people act like zombies.

By the late 90s Pfiesteria was costing the American fishing industry millions of dollars and it had sparked widespread panic in coastal communities. The hunt for its origins ignited a bitter war between research scientists, big business and government especially when the trail led to sewage pollution from chicken and hog farms.

In February 2000 the principal investigators warned an international conference in Hobart of the threat that Pfiesteria posed and asked people to send them water samples from sites around the globe. The results of those tests are alarming. Tonight we can reveal not only that Pfiesteria has moved much closer to our own shores but that a second species is also on the move.

The new species of Pfiesteria made its first appearance after after a swine effluent lagoon ruptured spilling 95 million litres of raw hog sewage directly into a North Carolina river. A week later a school of 10,000 fish were found dead. At first it looked solely the work of Pfiesteria piscicida. The samples were teeming with the toxic algae. But then researchers spotted something else.

breun
pndr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 20:36   #20032
pndr
Banneling

Standaard

Citaat:
Houses, spaces raided throughout the Twin Cities
Five-year-old child handcuffed and terrorized; activists allege program of intimidation
MINNEAPOLIS — In an outrageous series of state-sanctioned actions, police raided an activist “Convergence Space” and several homes in the past 24 hours, detaining multiple people on extraordinarily flimsy pretences, arresting several, confiscating computers and laptops, and even handcuffing a small child.

Beginning at 9:17 p.m. last night, with the raid on the St. Paul Convergence Space, and continuing throughout the day today, police harassment and brutality towards the local community has proceeded at an alarming pace. At least five separate raids have been reported throughout the Twin Cities, with the primary focus appearing to be the confiscation of computers and personal affects.

“These actions are clearly intended to have a chilling effect on dissent prior to the launch of the Republican National Convention,” said Natalia, a local activist and mother of two, who asked that her surname be withheld. “The message being conveyed is: ‘If need be, we will terrorize your children to dissuade you from voicing your opinion.’”

Here are the facts as we know them:

• Last night, police raided an activist meeting location. All occupants, including a five year old child, were detained, handcuffed, and photographed. Computers were removed from the space, and some personal property (like notebooks) were seized;

• A private residence on 17th St. was raided this morning and had its door kicked in. The same five year old child was again terrorized by armed law enforcement. The police continue to threaten to board up the house unless minor code violations (like a broken door) are remedied;

link naar deze shit:

http://coldsnaplegal.wordpress.com/2...e-twin-cities/
Oud 1 september 2008, 20:37   #20033
pndr
Banneling

Standaard

Citaat:
'Environmental volunteers' will be encouraged to spy on their neighbours

Councils are recruiting residents to report anyone who drops litter, fails to recycle their rubbish properly, or who allows their dog to foul the streets.
http://www.telegraph.co.uk/news/2648...eighbours.html

ugh
Oud 1 september 2008, 20:40   #20034
pndr
Banneling

Standaard

Citaat:
Number plate cameras at airport

http://newsimg.bbc.co.uk/media/image...4965285_-1.jpg

The cameras can read 500,000 registration plates a day
Automatic number plate recognition cameras are being installed at Manchester Airport.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/m...er/7585534.stm

en de boer..hij ploegde voort

tic tac tic tac
Oud 1 september 2008, 20:40   #20035
André de Hollander
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pndr Bekijk bericht
Pindar, als je nu iets minder opvallende namen kiest, leeft je nieuwe account misschien iets langer.

Oud 1 september 2008, 20:42   #20036
pndr
Banneling

Standaard

U vindt dit nog normaal???????????????????????????????

Householders face £70 fines for putting wrong waste in green bins
People who put the wrong rubbish in their green recycling bins are to face fines of £70.

Breun
Oud 1 september 2008, 20:43   #20037
pndr
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door André de Hollander Bekijk bericht
Pindar, als je nu iets minder opvallende namen kiest, leeft je nieuwe account misschien iets langer.

ja he he dat snap ik ook wel, maar dan zou JIJ me niet herkennen!!!!

LOL

ik maak me geen zorgen, heb meer dan 500 manieren om weer binnen te komen.

maar ik weet niet of ik het lang uithou, sommigen hebben wel een enorme grote plaat voor hun kop!
Oud 1 september 2008, 20:43   #20038
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pndr Bekijk bericht
U vindt dit nog normaal???????????????????????????????

Householders face £70 fines for putting wrong waste in green bins
People who put the wrong rubbish in their green recycling bins are to face fines of £70.

Breun
Dag Pindar,

Heb je dit bericht al geen 5-7 maanden geleden al eens geplaatst?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 20:43   #20039
pndr
Banneling

Standaard

tic tac tic tac
Oud 1 september 2008, 20:44   #20040
André de Hollander
Minister

Standaard

Pindar, er staat nog een vraag aan je open. Krijg ik daar nog antwoord op?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be