![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20021 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de reptielen zijn er veel getuigen, oude teksten enzovoort.... Geen hard bewijs dat niet. Deze getuigen kennen elkaar niet, komen van diverse pluimage enz.. Er zijn zelfs gevallen van mensen die ze zien maar het zelf niet geloven of in hun geloofsysteeml inkaderen (cathy o'brien). Als men dat heeft moet men de mogelijkheid openlaten dat het echt kan. Ikzelf heb ook al eens een reptiel gezien en ik heb daar al over geschreven op dit forum. Het kan mij niet schelen als men dan denkt dat ik mentaal instabiel ben, ik ben het niet maar het staat je vrij te geloven wat je wil. Dit gegeven heeft mij nog meer overtuigt dat het kan. (Ik zeg niet dat het zeker zo is want ik heb bv nog nooit de queen zien shiften). Die ervaring werd ongevraagd trouwens bevestigd door een tweede persoon die spontaan zei: "ik heb precies het gevoel dat er hier nog iemand aanwezig is". Het werd ook koud in de kamer, dit is een gekend fenomeen bij paranormale verschijnselen waar er donkere entiteiten aanwezig zijn.
Laatst gewijzigd door exodus : 1 september 2008 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20022 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20023 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20024 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=17157 en hier http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=118
![]() |
![]() |
#20027 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoiets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20028 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Smurfen vinden we zelfs op deze planeet ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20029 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
In wetenschappelijke termen: "Slaapverlamming" of "narcolepsie" Zie je de overéénkomsten met de Wiki-pagina?
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx Laatst gewijzigd door Sodomis : 1 september 2008 om 17:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20030 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe weet je zeker dat David Icke het blijkbaar wel weet? Citaat:
Daarbovenop verspreid ik niet de boodschap dat het al dan niet waar is of 'onze wereld geregeerd wordt door shapeshiftende reptielen'. David Icke doet dit wel. Het enige wat ik vraag is een onnozel simpel bewijs. Niemand kan dit me geven. Sla me dood, maar ik ben nu eenmaal redelijk kritisch. Ik verdien er geen centjes aan. David Icke wel. En, om terug te komen op mijn stelling waar het allemaal mee begon, maar die iedereen, behalve Straddle, liever negeert: Als enkele puntjes in je betoog erg onaannemelijk zijn, en je ze niet kan bewijzen, moet je niet verschieten dat er mensen zijn die je hele betoog wel eens in twijfel gaan trekken. Snappie? Laatst gewijzigd door Havana : 1 september 2008 om 18:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20031 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
breun |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20032 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
link naar deze shit: http://coldsnaplegal.wordpress.com/2...e-twin-cities/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20033 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ugh |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20034 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/m...er/7585534.stm en de boer..hij ploegde voort tic tac tic tac |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20035 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20036 |
Banneling
|
![]() U vindt dit nog normaal???????????????????????????????
Householders face £70 fines for putting wrong waste in green bins People who put the wrong rubbish in their green recycling bins are to face fines of £70. ![]() Breun |
![]() |
![]() |
![]() |
#20037 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL ik maak me geen zorgen, heb meer dan 500 manieren om weer binnen te komen. maar ik weet niet of ik het lang uithou, sommigen hebben wel een enorme grote plaat voor hun kop! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je dit bericht al geen 5-7 maanden geleden al eens geplaatst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20039 |
Banneling
|
![]() tic tac tic tac
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20040 |
Minister
|
![]() Pindar, er staat nog een vraag aan je open. Krijg ik daar nog antwoord op?
|
![]() |
![]() |