![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En als je vindt dat de overheid zich voor jouw belangen niet (genoeg) inzet, dan heb je de mogelijkheid om zelf actie te ondernemen. Je blijft natuurlijk wel verantwoordelijk voor je daden, maar dat hoeft je niet te weerhouden een statement te maken.
Handtekening tijdelijk buiten bedrijf. Onze excuses voor het ongemak. Laatst gewijzigd door okke : 3 september 2008 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus wat je eigenlijk doet is het volgende. Je schrijft een opening die aansluit bij het topic. Dan associeer je mensen die VB affiches overplakken met mensen die aan vernielingen doen. Daar injecteer je dan de echte boodschap. Dan neem je eventuele 'weerstand' weg bij de lezer. Dan 'leuter' je een beetje verder. Om afstand te scheppen. Zonder tot een conclusie te komen. Eigenlijk doe je daar aan sluikreclame door associatie. Pas op, dat is je recht. Je mag dat doen. Maar niet alle schaapjes tuimelen daar in. Sorry !!! LOL. Oh, en. Vernieling is vernieling. Als er daarbij een partij is die zich 'beschadigd' voelt, dan moet er maar een aanklacht volgen. 't Kan mij weinig boeien wie de vernielingen op zijn geweten heeft. Iedereen is gelijk voor de wet. Vernieling staat in 't strafwetboek.
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ook vind ik het een taak van de overheid om mensen te waarschuwen voor de risico's van onbeschermd seksueel verkeer. Als mensen bewust kiezen geen bescherming te gebruiken, terwijl zij drager zijn van een aandoening, dan vind ik dat een ander zich daarmee mag bemoeien.
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zonder pardon een boete van 5000 € opleggen, ze zullen in de toekomst wel twee keer nadenken alvorens ze weer een condoomautomaat vernielen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij verwar je met een oude visie van de Kerk die vond dat vrijen enkel mocht met het oog op uitbreiding van de kroost. En ja, de Kerk was tegen de pil die blijkbaar symbool stond voor te veel vrouwelijke vrijheid, en tegen bepaalde contraceptieven (mornig after) die bevruchte eicellen doden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor de jeugdigen is het vooral de taak van de ouders hun kinderen op de risico's te wijzen. Eventueel kan er in de school ook over worden gepraat. Wat de volwassenen betreft. Tja. Als de gelegenheid zich voordoet en het verstand een kleine meter lager zakt, welja ... dan kan je moeilijk spreken van bewuste keuzes hé. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
met misschien nog dit erbij ( ook voor dat vorige stukje ) : ja, okay ... ik ben het ergens in zekere zin met je eens dat het de taak van de overheid is om er ergens op toe te zien dat dat gebeurt... wie of wat uiteindelijk deze of die andere diensten verzorgt is wat anders Citaat:
drager of niet , bescherming of niet doet er in weze net echt doe vanuit een louter non-interfering standpunt het probleem stelt zich vanaf de persoon die drager is in kwestie zich dat ook bewust is en verzwijgt voor de andere in praktijk komt dit misschien wel op 't zelfde neer... ik zie twee mensen niet vooraf een checklist nagaan alvorens van stang te gaan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Laten we het aan de rechter overlaten. Publieke vernedering is niet een veelgebruikte straf. Het klinkt wel als een aantrekkelijk voorstel, toch.
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niks offtopic.
Ik wil gewoon het wangedrag van enkele geëxciteerde Katholieke excentriekelingen even plaatsen t/o het allergewoonst gebeuren in Islam landen, zoals ophangen van homo's , stenigen van overspelige vrouwen , en zoals bijvoorbeeld dit : http://www.nu.nl/news/1723765/20/rss..._begraven.html
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=111421 Dan toch politieke ideologiën met een religieuze achtergrond...
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben het Johan Bollen eens dat mensen vanuit verschillende overtuigingen - relgieuze, politieke, ideële - bereid zijn grenzen te overtreden. Katholieke jongeren die condoomautomaten van de muur trekken, Greenpeace die grote stenen in zee stort zodat er niet meer gevist kan worden.
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Als het een betekenisloze alinea is, waarom plaatst u ze dan.
Laatst gewijzigd door system : 4 september 2008 om 10:30. |
![]() |
![]() |