![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6281 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlucht 11 die om 7:59 uit boston vertrok...Om 8:14 werd een bevel van de FAA vluchtleiding om hoger te stijgen niet opgevolgd en vielen de radio en transponder uit.Dat waren aanwijzigingen dat het toestel mogelijk gekaapt was.Om 8:20 week het toestel terwijl de FAA vluchtleiding de vluchtroute op radar volgde,radicaal van zijn koers af,waaruit de vluchtleiding concludeerde dat het toestel waarschijnlijk gekaapt was.Om 8:21 meldden stewards over de telefoon dat het toestel zeker door kapers was overgenomen..... Wel mijn beste, wat moet U nog meer hebben,een notariële verklaring in het bijzijn van twee getuigen of wat..... |
|
|
|
|
|
|
#6282 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6283 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ja de FAA misschien op die moment 1 kaping maar zolang men dit niet meldde aan norad
|
|
|
#6284 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alléén in de VS lagen ze te slapen mijn beste, nét dat land dat zo hoog van de toren blaast als het op nationale veiligheid aankomt... En waar ze het jaar voordien wel 100 dergelijke onderscheppings en corrigeringsmissies op hun actief hadden... En inderdaad ,dan rijst bij elk weldenkend mens de vraag,konden ze niet,of mochten ze niet?????? |
|
|
|
|
|
|
#6285 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is trouwens ook een standaardprocedure wéét U.... Laatst gewijzigd door Svennies : 8 september 2008 om 23:56. |
|
|
|
|
|
|
#6286 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
8:25 a.m.: Boston air traffic control notified several air traffic control centers that a hijack is in progress with American Airlines Flight 11. Boston air traffic control first lost communication with American Airlines Flight 11 more than 11 minutes ago. What took them so long to start to implement procedure? Why didn�t they also notify North American Aerospace Defense Command (NORAD) at this time? If they did follow procedure and notify NORAD at 8:25 and NORAD followed protocol and ordered the 102nd Fighter Wing of the Otis Air National Guard Base in Falmouth, Massachusetts to scramble at say 8:26 � two F-15�s would have been airborne by no later than 8:32 � these F-15�s would have had at least 14 minutes and 26 seconds to reach the WTC before American Airlines Flight 11 impacts the north side of the North Tower (1 World Trade Center) at 8:46:26. If these two F-15�s were flying at top speed, 14 minutes and 26 seconds is exactly twice the amount of time need to reach the WTC. These two F-15�s could have been at the WTC in just over 7 minutes, or as early as 8:39. Even a spokesperson for Otis said that their F-15�s could reach the WTC in 10 to 12 minutes, which would have them there at 8:42 to 8:44. These two F-15�s could have easily intercepted American Airlines Flight 11. If only Boston air traffic control, which notified several air traffic control centers that a hijack is in progress with American Airlines Flight 11 at 8:25, had also notified NORAD. Why didn�t they? Or did they follow procedure, and notify NORAD, and NORAD is lying about it. Let me state that it is NORAD�s job to know every inch of the skies over North America, so they must have known that American Airlines Flight 11 was hijacked somewhere between 8:14 and 8:20. 21) 8:26 a.m.: American Airlines Flight 11 is heading westnorthwest, its location is between Albany and Lake George, New York, when it suddenly makes a 100 degree turn to the south and starts heading directly toward New York City. American Airlines Flight 11 finds the Hudson River and follows it all the way south till it impacts the north side of the North Tower of the WTC. Almost 40 miles north of the WTC on the Hudson River is by far the number one terrorist target in the United States, Indian Point and its 3 nuclear power stations, 2 of which are online. These 3 nuclear stations have accumulated 65 years worth of stockpiled highly radioactive waste. Indian Point is only 24 miles north of the New York City border. It is surrounded by the densest concentration of population in the United States, the northeast corridor. Why did American Airlines Flight 11 fly directly over the number one terrorist target in the United States, Indian Point nuclear power stations, and not hit it? (See 8:39 a.m. # 28) 22) 8:32 a.m.: Bush�s motorcade leaves The Colony Beach and Tennis Resort on Longboat Key, Florida for Emma E. Booker Elementary School in Sarasota. 23) 8:33:59 a.m.: Another transmission from American Airlines Flight 11, "Nobody move please. We are going back to the airport. Don't try to make any stupid moves." 24) 8:36 a.m.: Flight attendant Betty Ong on American Airlines Flight 11 reports that the plane tilts all the way on one side and then becomes horizontal again. Flight attendant Amy Sweeney also reports on her phone that the plane has begun a rapid descent. 25) 8:36 a.m.: A NORAD spokesman, Major Mike Snyder, has been reported to have said, that the FAA notified NORAD of a hijacked aircraft, American Airlines Flight 11, about 10 minutes before it impacted into the World Trade Center.
|
|
|
|
#6287 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat het WTC1 en zelfs het WTC2 betreft spreek ik je niet tegen mijn beste.... De reactietijd om WTC1 te redden zal té kort zijn geweest,over WTC2 valt te discussiëren....maar het pentagon mijn beste.... Dan hadden ze bij NORAD allang klaarwakker moeten zijn,de inslag van dat vliegtuig zonder transponder en met verbroken radiocontact in WTC1 was al duidelijk genoeg,en elk vliegtuig dat nadien zijn transpondersignaal verbrak én zijn radiocontact was van dat moment een potentiële vliegende bom die ten allen tijden diende gestopt te worden.... En nét daar hebben ze het laten afweten,en nét dat kan U geenszins ontkennen mijn beste..... Laatst gewijzigd door Svennies : 9 september 2008 om 00:13. |
|
|
|
|
|
|
#6288 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uiteraard wat mijn beste parci.....
Citaat:
Allemaal schakelen ze hun transponder uit en verbreken elk radiocontact en voeren ze allemaal direkte wijzigingen in hun oorspronkelijk vluchtschema uit ... Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#6289 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar staat het dat hun transponder uitgeschakelt waren. Alsof de verkeerstorens van een luchthaven, meteen naar weet ik veel wie belt om er gevechtsvliegtuigen op af te sturen bij dergelijke situatie. Wat als dat toestelletje stuk was? Daarom zomaar een vliegtuig neerhalen? Believers lijken meer op Bush als dat ze zelf weten. Ik heb nooit gezegt dat het stealth vliegtuigen waren die niet meer op de radar te zien zijn e.
|
|
|
|
|
#6290 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als er iemand is die niet meer met de vinger moet wijzen voor liegen dan zijn het de believers wel hoor.
|
|
|
|
|
#6291 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6292 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6293 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nogmaals, men heeft mensen van in de verkeerleiding aan het woord gelaten, hoe groot de paniek en spanningen waren. Hou toch op alsof jij de koelbloeigste mens ter wereld bent en weet wat je had moeten doen. Dit zijn mensen die al jaren deze job doen en jij gaat hier even komen verkondigen wat zij verkeerd hebben gedaan en dat het allemaal makelijk was. Wat makelijk is is dit achteraf zeggen ja
|
|
|
|
|
#6294 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zowiezo, fouten zullen er zeker gemaakt zijn, maar dan nog zul je de link moeten aantonen van inside job. 1 bewijs is voldoende.
|
|
|
|
|
#6295 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom hebben zij dan de procedure niet gevolgd mijn beste nadat de FAA NORAD bericht heeft dat er vermoedelijk gekaapte toestellen in de lucht hingen.... Vanaf het moment dat NORAD in kennis is gesteld zijn die gekaapte toestellen voor de volledige verantwoordelijkheid van de NORAD wat de te volgen standaardprocedure betreft.... En die luidt toestellen onderscheppen door gevechtseenheden om te kijken wat er mis gaat... Indien een burgertoestel niet reageert op de orders van de onderscheppingstoestellen mag dit dan neergehaald worden.... En vlucht 77 mijn beste, om8:56 valt het radiocontact en transponder uit en verdwijnt het vliegtuig van het radarscherm om volgens de officiële verklaring terug op te duiken om9:25.... Hoe kan een vliegtuig zolang onzichtbaar blijven voor het uiterst gesofisticeerd radarsysteem waarover NORAD beschikt..... Citaat:
Blijkbaar niet mijn beste,aangezien ze die hele procedure niet hebben gevolgd... En U mijn beste,was U toen in de buurt soms...... ![]() ![]() ![]() |
||
|
|
|
|
|
#6296 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Traag van begrip mijn beste,Via het transpondersignaal kan de bemanning een code seinen dat het toestel is gekaapt...
Daarom verbraken de kapers het transpondersignaal én het radiocontact... Als een vliegtuig zijn transponder uitvalt tijdens de vlucht,iets wat slechts sporadisch gebeurd,neemt de vluchtleiding trouwens direkt contact met dat toestel op om dit feit te melden en tevens dient dit als check-up om te controleren of alles aan boord in orde is.... Citaat:
Citaat:
Trouwens elke piloot dient voor opstijgen een vluchtplan in... En daar moet hij zich aan houden...wijkt hij te veel af van zijn opgegeven koers is dit al ruim voldoende voor de verkeerleiders om de noodprocedure ingang te zetten en NORAD in te schakelen om een onderschepping te organiseren.... In 2000 heeft men zo een honderdtal interventies door gevechtsvliegtuigen uitgevoerd mijn beste.... En die nemen een kijkje bij het vliegtuig zelf en brengen dat dan terug op de juiste koers.... Allemaal standaardprocedures mijn beste..... Die dienen niet voor de show,maar om de veiligheid zo goed mogelijk te organiseren.... |
||
|
|
|
|
|
#6297 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6298 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals al aangehaald is, in de praktijk loopt alles niet netjes zoals het op paier staat en zeker niet wanneer dergelijke feiten gebeuren. Misschien dat men zich nu kan voorbereid hebben. Toen was men er gewoon niet klaar voor, ongeacht wat enkele papieren verslinders neerschrijven als procedure. Nee, ik was niet in de buurt, daarom dat ik ook geen beweringen maak over wat er precies is gebeurt. Dat laat ik over aan de aanwezigen en verantwoordelijken zelf. Zou je ook beter eens doen.
|
|
|
|
|
#6299 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Fouten maken wil daarom niet zeggen inside job.
|
|
|
|
|
#6300 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik hoop nooit dat we daaraan gaan beginnen. Er zullen niet meer veel mensen op dergelijke postjes gaan werken. Ik hoef niets te bewijzen want ik vind het normaal dat er fouten gemaakt worden, hoe groot de gevolgen ook zijn. Dat men mensen straft wanneer het met opzet gebeurt...mij goed, maar dat is nog nergens bewezen.
|
|
|