![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Islamitische feestdag invoeren? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
29 | 17,68% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
126 | 76,83% |
misschien |
![]() ![]() ![]() |
9 | 5,49% |
Aantal stemmers: 164. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() Waarom niet 1 mei? Het zijn toch de sossen die de vriendjes zijn van de moslims? De katholieken hebben nooit gevraagd om moslims te importeren, dus waarom zouden die daar voor moeten opdraaien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus laat die mensen maar gerust, die hebben al last genoeg zonder dat ze door u misbruikt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() Zie maar dat je zelf niet lam word, of dopper ...Niet plezant hoor. En ook niet hetzelfde . Je bent OF lam, OF dopper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() Onze Feestdagen zijn gebaseerd op onze Cristelijke Germaanse cultuur. Islam komt er nergens in voor en zal er ook nooit in voor komen. Dus Islamitische feestdagen in Vlaanderen is belachelijk. Men kan voor een minderheid die geen banden heeft met onze cultuur, traditie en verbondenheid een uitzondering toestaan die ons zou schaden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit iets gehad met wrede, genocidaire, tirannieke, primitieve, pedofiele monotheïstische woestijngodsdiensten. Niet met het Christendom, het Jodendom of het Islamietendom. Dus zeggen dat wij geen feestdagen uit het Midden Oosten zouden moeten tolereren, betekent dat ge al kunt beginnen met het afschaffen van het Pascha, dat wij hier jaarlijks verplicht moeten vieren. Voor mijn part krijgen we meer Grieks-Romeinse religieuze feestdagen. Die passen veel beter bij onze cultuur. Een orgie ter ere van Dionysos zie ik wel zitten, bijvoorbeeld.
Laatst gewijzigd door C2C : 13 september 2008 om 23:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
|
![]() Ik heb uw post verbeterd voor u, zonder dank.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() Ik ga hier een dagje geduld beoefenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor al de poco's die pleiten voor de afschaffing van de officiele feestdagen om hun islamitische vriendjes niet op hun woestijntenen te trappen: mij niet gelaten. Gewoon elk geloof recht op zijn eigen feestdagen. Een atheist heeft er geen een christen heeft er een stuk of tien een moslim heeft er twee een jood heeft er een stuk of vier (meen ik, ben niet zeker). voil�* jullie probleem is opgelost. Wel even een geldig bewijs voorleggen om te laten zien tot welke godsdienst je dan hoort: een vermelding in de kruisbank lijkt me aangewezen, zodat het ineens op je ID kaart kan vermeld worden. naar het schijnt is dat praktisch op bepaalde momenten. Als jullie nog van die leuke voorstellen hebt, laat het me maar weten. Ik ben ook voor de afschaffing van de joodse sabbat voor iedereen en van de zondag voor niet-christenen namelijk!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 september 2008 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
|
![]() Alles liever dan die volksvreemde woestijnreligies uit het Midden-Oosten, zijnde het Christendom, de Joderij en het Islamietendom. Laat die onzin maar voor de ecosfeer waar ze in past: een dorre woestijn, waar mensen gedisciplineerd en desnoods gefolterd moeten worden op basis van religieuze regels, om zo de groep te laten overleven.
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
me dunkt is een doopselbewijs voldoende om als christelijke volgeling recht te hebben op die tien christelijke feestdagen. In Saoudi Arabie was zo'n doopselbewijs alvast voldoende om een visum te kunnen krijgen. Als moslim lijkt het me evident: volgens dat geloof ben je als moslim geboren als je ouders moslim zijn: dus daar vallen evenmin veel moeilijkheden te verwachten voor de joodse gemeenschap: gezien het pijnlijke verleden, ga ik hen in dit cynische grapje over feestdagen niet verder betrekken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
GO FUCK YOURSELVES |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#298 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() bierke is terug... hahahaha
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Blijf toch es ontopic ...
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 16 september 2008 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |