![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Fan van Kabouter Plop, Jaani?
Laatst gewijzigd door Everytime : 14 september 2008 om 21:53. |
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar Vlaamse boerkens zijn, die beter wat meer zouden zwijgen en opkijken naar landen als die die deeluitmaken van de frankofonie, waar ze een académie française hebben (of soortgelijke als een Cervantes-instituut); dat wij minderwaardig zijn?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het MRAX (Mouvement contre le Racisme, l'Antisémitisme et la Xénophobie) is bereid die sticker-kwestie aan te kaarten èn zo nodig hard op te treden, maar er is één groot probleem:
er is geen 'verantwoordelijke uitgever', er is geen 'bron', er is ... enkel een sticker. Wie méér informatie heeft, mag die mij altijd doorspelen, ik zorg er dan wel voor dat die in de goede handen terechtkomt. Vriendelijke groet, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Je kan ze misschien aanklagen voor plagiaat.
Dit is genomen van een "liedje" van Jacques brel -------------------------------------------------------------------------- Messieurs les Flamingants, J’ai deux mots �* vous rire, Il y a trop longtemps Que vous me faites frire, À vous souffler dans le cul, Pour devenir autobus Vous voil�* acrobates, Mais vraiment rien de plus Nazis durant les guerres, Et catholiques entre elles, Vous oscillez sans cesse Du fusil au missel, Vos regards sont lointains, Votre humour est exsangue Bien qu’y aient des rues �* Gand, Qui pissent dans les deux langues Tu vois quand j’pense �* vous, J’aime que rien ne se perde, Messieurs les Flamingants Je vous emmerde Vous salissez la Flandre, Mais la Flandre vous juge Voyez la mer du nord, Elle s’est enfuie de Bruges, Cessez de me gonfler Mes vieilles roubignoles, Avec votre art flamand-italo-espagnol, Vous êtes tellement tellement Beaucoup trop lourds, Que quand les soirs d’orage, Des chinois cultivés Me demandent d’où je suis, Je réponds fatigué, Et les larmes aux dents : ‘Ik ben van Luxembourg’. Et si aux jeunes femmes, On ose un chant flamand, Elle s’envolent en rêvant Aux oiseaux roses et blancs Et je vous interdis, D’espérer que jamais �* Londres, Sous la pluie on puisse, Vous croire anglais Et je vous interdis, À New-York ou Milan, D’éructer Messeigneurs, Autrement qu’en flamand Vous n’aurez pas l’air cons, Vraiment pas cons du tout Et moi je m’interdis, De dire que je m’en fous, Et je vous interdis, D’obliger nos enfants Qui ne vous ont rien fait, À aboyer flamand, Et si mes frères se taisent, Et bien tant pis pour elles. Je chante persiste et signe :, Je m’appelle Jacques Brel -------------------------------------------------------------------------- Denk dat dit is van rond 1977....de haat kan men er zou uitlezen... |
|
|
|
|
|
#68 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Van zodra ik (of iemand kan mij tonen) weet van wie dat gedrocht is kunnen we linken naar hartelust.
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 15 september 2008 om 19:13. |
||
|
|
|
|
|
#69 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#70 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jaani heeft gelijk. In heel deze draad heeft inderdaad nog niemand beweerd dat deze brief opgesteld zou zijn door Walen. Je verliest, Belg. |
|
|
|
|
|
|
#72 | ||||
|
Minister
|
Citaat:
** draait staalhard en vrij van beschuldigingen je de rug toe** héhé En hey Zwartengeel ! LOL ... Wie niet speelt niet verliest eh ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen enkel van de bovengeciteerde stukjes insinueert dat de zelfklever uit Wallonië komt. Als Laatste Belg mag je toch wel het verschil kennen tussen "een Waal" en "een Franstalige", mag ik hopen?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#74 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Vreemdeling
|
help europa help
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#78 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou dat niet te luid zeggen in Corsica...
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Of in de Elzas...of in Bretagne...of in Normandië....of in Zuid-Vlaanderen, etc...
|
|
|
#80 |
|
Europees Commissaris
|
Jouw bemerking is zeker niet toepasselijk op de Elzassers. Ik heb de streek bezocht en ervaren dat de inwoners zich perfect met de Franse nationaliteit verzoend hebben. De oudere inwoners spreken nog een variante van het Duits maar van enig verzet tegen de Franse imperialisten is absoluut geen sprake. Duitsers hebben niet de vechtersmentaliteit die de Bretoenen en de Basken wél hebben. Het zijn echte labbekakken op dit gebied.
|
|
|
|