![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verder zou ik graag alle communicatie met u via pb doen manta zodat u me hier achteraf niet moet komen bekladden (ook al laat u zich daar waarschijnlijk niet door storen), wat ondertussen uw hoofdbezigheid lijkt geworden te zijn.
![]() Wat er dringend aan is: het feit dat je je post maar 20 minuten na plaatsing kan aanpassen. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 september 2008 om 21:17. |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er in een boksring 2 mensen tegenover elkaar staan. En geen van beide wil opgeven... Hoe eindigt het dan ?
|
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Duupje, ik wil echt wel excuses in deze van manta en nog van enkele anderen, waaronder zeker van Circe.
Daarna ben ik hier waarschijnlijk weg nu ik gezien heb hoe het hier werkelijk aan toe kan gaan. Misschien hang ik nog wat rond en post ik af en toe nog wat, maar dat zal dan eerder over minder gevoelige onderwerpen gaan of onderwerpen waarvan ik 100000% zeker weet dat ze minder gevoelig liggen. Want als je zoiets hebt moet meemaken is de lol er wel voorgoed af, dat kan ik je verzekeren en durf je bijna nooit meer iets te posten. Vrije meningsuiting, iemand? Vrije discussie met de meest logische argumenten is blijkbaar zelfs nog niet toegelaten hier. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 september 2008 om 06:46. |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als alles de kans krijgt te bekoelen, zal iedereen wel voor zichzelf uitmaken waar hij/zij al dan niet in de fout ging. Lijkt me toch wel een logisch gevolg. In the heat of the fight/ambiance worden altijd dingen gezegd die een persoon kunnen kwetsen. Iedereen hier op het forum is in staat zichzelf te verweren en kan evenzeer dingen te zeggen die iemand kunnen kwetsen. En iedereen zal er zich wel eens schuldig aan maken. Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, maar dat dan meesleuren naar een andere discussie waar het niets mee te maken heeft? En dan een ander die zijn gal eens over je post komt uitspuwen in nog een andere discussie (Circe), dat is niet meer iets in the heat of the fight gezegd hé. Zeker als ik dudielijk aangeef dat alle beledigingen absoluut ongewenst zijn, dan blijf je niet doorkloppen, maar dan leg je de hamer naast je neer en reflecteer je toch wel even over wat je gezegd hebt dacht ik. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets meenemen naar een andere discussie. Ik heb het nogal zien gebeuren. Wat ik mij nu afvraag is : gaat het over die kwestie, of is het iets dat verder gaat ? Verder dan die discussie heel recent. Dit is niet een flauw grapje dat uit de hand is gelopen volgens mij. Dit is iets waar ik de achtergrond niet van ken, maar dat er achterliggende oorzaken zijn, moet haast wel zo zijn. En ik begin er van overtuigd te raken dat het effectief zoiets moet zijn. Het is anders in mijn ogen praktisch onmogelijk zoiets op zo'n manier te laten escaleren. Cyberhate ontstaat niet zomaar volgens mij. Er is altijd een oorzaak. Al is het maar dat ze ontdekken dat iemand bvb ros haar heeft. |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() ik stel vast dat één figuur op het forum iedereen het ene na het andere verwijt naar het hoofd mag slingeren zonder repercussies.
Moderatie ? of geven jullie een vrijbrief aan alle forumdeelnemers om ook, op ieder post van bepaalde mensen die je niet aardig vindt, te gaan schreeuwen dat alles wat ze schrijven een persoonlijke aanval tegen de mensheid is ? Laatst gewijzigd door Jedd : 16 september 2008 om 08:37. |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vermoed dat het iets met je "maagdenvlies" te maken heeft, waar je zelf zo openlijk mee op het forum liep te pronken. Waarom zou ik me dan moeten excuseren als ik naar dat stukje onbestaand weefsel van je zou verwijzen? Als ik eerst ergens neerpen dat ik een 6cm lange clitoris heb, moet iedereen die daar naar gaat verwijzen zich dan ook excuseren? wat denk je? nochtans... dat kan dus wèl héél gevoelig liggen hoor. ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 september 2008 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() niet te doen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 september 2008 om 08:44. |
||
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() god, plaatste ze maar een prentje van kalimero, want daarvoor word je dan wel geband.
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....111533&page=10 |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() die? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=244 dit begint op tergend en roekeloos geding te gelijken groentje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het stukje waarnaar je verwijst, Groentje, stelt echt niks voor. Als dát er al over is... ocharme, dan wacht je een boze harde wereld... Alé, Txiki gaat zich niet moeien, het is allemaal immers context...
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 16 september 2008 om 14:53. |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allé, hier ist ook al ambras!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() straks gaan ze deze draad sluiten zonder een motivatie zè....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat om dit hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=181 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=185 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=194 Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 september 2008 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke tekst van mij dan wel? want je voelt je wel geroepen om mijn naam zeer specifiek naar voor te schuiven, dus lijkt het me zeer eenvoudig om gewoon het stukje tekst dat ik schreef even te linken nietwaar?
Ge gaat ons toch niet laten geloven dat je hier gewoon maar wat voze luchtballonnetjes zit op te laten omdat je meent dat je op je teentjes getrapt geweest zijt. Alllez, kom op met de geit! w�*�*r gaat het hem over maagdeke.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |