Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 14 september 2008, 21:16   #121
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Verder zou ik graag alle communicatie met u via pb doen manta zodat u me hier achteraf niet moet komen bekladden (ook al laat u zich daar waarschijnlijk niet door storen), wat ondertussen uw hoofdbezigheid lijkt geworden te zijn.
Wat er dringend aan is: het feit dat je je post maar 20 minuten na plaatsing kan aanpassen.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 september 2008 om 21:17.
Groentje-18 is offline  
Oud 15 september 2008, 21:22   #122
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Groentje begint nu toch wel te overdrijven. Eerst in K&K een hele discussie over iets wat Nynorsk gezegd zou hebben en volgens Groentje een persoonlijke aanval is en toen ook meteen gecensureerd moest worden. Iets later was er ongeveer hetzelfde aan de hand, maar dan tegen Kim. Nu zijn we weer een paar weken verder en nu is Duupje blijkbaar de aanvaller, volgens Groentje.
Ben alvast benieuwd wie de volgende gaat zijn.
En dan klagen dat iemand op het driehoekje duwt voor wat zij gepost heeft, terwijl ze zelf niets anders doet in zowat elke discussie.
En ... Weet ge dat al ??? Ikke wel
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 16 september 2008, 06:24   #123
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
En ... Weet ge dat al ??? Ikke wel
Als er in een boksring 2 mensen tegenover elkaar staan. En geen van beide wil opgeven... Hoe eindigt het dan ?
I'll just kill myself now.
Duupje is offline  
Oud 16 september 2008, 06:28   #124
Groentje-18

Standaard

Duupje, ik wil echt wel excuses in deze van manta en nog van enkele anderen, waaronder zeker van Circe.
Daarna ben ik hier waarschijnlijk weg nu ik gezien heb hoe het hier werkelijk aan toe kan gaan. Misschien hang ik nog wat rond en post ik af en toe nog wat, maar dat zal dan eerder over minder gevoelige onderwerpen gaan of onderwerpen waarvan ik 100000% zeker weet dat ze minder gevoelig liggen.
Want als je zoiets hebt moet meemaken is de lol er wel voorgoed af, dat kan ik je verzekeren en durf je bijna nooit meer iets te posten. Vrije meningsuiting, iemand? Vrije discussie met de meest logische argumenten is blijkbaar zelfs nog niet toegelaten hier.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 september 2008 om 06:46.
Groentje-18 is offline  
Oud 16 september 2008, 06:45   #125
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Duupje, ik wil echt wel excuses in deze van manta en nog van enkele anderen, waaronder zeker van Circe.
Daarna ben ik hier waarschijnlijk voorgoed weg nu ik gezien heb hoe het hier werkelijk aan toe kan gaan. Misschien spook ik nog wat rond en post ik af en toe nog wat, maar dat zal 't wel zijn. Als je zoiets hebt moet meemaken is de lol er wel voorgoed af, dat kan ik je verzekeren en durf je bijna nooit meer iets te posten. Vrije meningsuiting, iemand? Vrije discussie met de meest logische argumenten is blijkbaar zelfs nog niet toegelaten hier.
Er is zeker een verschil tussen grappen uithalen en grof worden. Wegblijven is iets dat jij voor jezelf moet beslissen. Maar moet een beslissing zijn die jij dan wel voor jezelf uitmaakt, en niet laat opleggen door anderen om welke redenen dan ook.

Als alles de kans krijgt te bekoelen, zal iedereen wel voor zichzelf uitmaken waar hij/zij al dan niet in de fout ging. Lijkt me toch wel een logisch gevolg.

In the heat of the fight/ambiance worden altijd dingen gezegd die een persoon kunnen kwetsen. Iedereen hier op het forum is in staat zichzelf te verweren en kan evenzeer dingen te zeggen die iemand kunnen kwetsen. En iedereen zal er zich wel eens schuldig aan maken.

Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Duupje is offline  
Oud 16 september 2008, 06:51   #126
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje
In the heat of the fight/ambiance worden altijd dingen gezegd die een persoon kunnen kwetsen.
(ik ga er één belangrijk stukje uithalen, interpreteer het aub niet als een poging tot valse quoten.)

Natuurlijk, maar dat dan meesleuren naar een andere discussie waar het niets mee te maken heeft? En dan een ander die zijn gal eens over je post komt uitspuwen in nog een andere discussie (Circe), dat is niet meer iets in the heat of the fight gezegd hé. Zeker als ik dudielijk aangeef dat alle beledigingen absoluut ongewenst zijn, dan blijf je niet doorkloppen, maar dan leg je de hamer naast je neer en reflecteer je toch wel even over wat je gezegd hebt dacht ik. Blijkbaar werkt het bij sommigen net omgekeerd. Dat wordt dan niet meer iets impulsief zeggen, maar dat wordt doelbewust iemand de grond in boren. Ook al blijkt daar weinig reden toe (hymenkwestie hier). Dat heeft meer weg van cyberhate gericht tegen één persoon ofzo.
Groentje-18 is offline  
Oud 16 september 2008, 07:00   #127
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
(ik ga er één belangrijk stukje uithalen, interpreteer het aub niet als een poging tot valse quoten.)Aub eh seg, du'uh.

Natuurlijk, maar dat dan meesleuren naar een andere discussie waar het niets mee te maken heeft? En dan een ander die zijn gal eens over je post komt uitspuwen in nog een andere discussie (Circe), dat is niet meer iets in the heat of the fight gezegd hé. Zeker als ik dudielijk aangeef dat alle beledigingen absoluut ongewenst zijn, dan blijf je niet doorkloppen, maar dan leg je de hamer naast je neer en reflecteer je toch wel even over wat je gezegd hebt dacht ik. Blijkbaar werkt het bij sommigen net omgekeerd. Dat wordt dan niet meer iets impulsief zeggen, maar dat wordt doelbewust iemand de grond in boren. Ook al blijkt daar weinig reden toe (hymenkwestie hier). Dat heeft meer weg van cyberhate gericht tegen één persoon ofzo.
Heb jij dat nog nooit gedaan ? (geen beschuldiging maar een oprechte vraag)
Iets meenemen naar een andere discussie. Ik heb het nogal zien gebeuren.

Wat ik mij nu afvraag is : gaat het over die kwestie, of is het iets dat verder gaat ? Verder dan die discussie heel recent.

Dit is niet een flauw grapje dat uit de hand is gelopen volgens mij. Dit is iets waar ik de achtergrond niet van ken, maar dat er achterliggende oorzaken zijn, moet haast wel zo zijn. En ik begin er van overtuigd te raken dat het effectief zoiets moet zijn. Het is anders in mijn ogen praktisch onmogelijk zoiets op zo'n manier te laten escaleren.

Cyberhate ontstaat niet zomaar volgens mij. Er is altijd een oorzaak. Al is het maar dat ze ontdekken dat iemand bvb ros haar heeft.
Duupje is offline  
Oud 16 september 2008, 08:25   #128
Jedd
Banneling

Standaard

ik stel vast dat één figuur op het forum iedereen het ene na het andere verwijt naar het hoofd mag slingeren zonder repercussies.
Moderatie ?

of geven jullie een vrijbrief aan alle forumdeelnemers om ook, op ieder post van bepaalde mensen die je niet aardig vindt, te gaan schreeuwen dat alles wat ze schrijven een persoonlijke aanval tegen de mensheid is ?

Laatst gewijzigd door Jedd : 16 september 2008 om 08:37.
Jedd is offline  
Oud 16 september 2008, 08:38   #129
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daarna ben ik hier waarschijnlijk weg nu ik gezien heb hoe het hier werkelijk aan toe kan gaan. Misschien hang ik nog wat rond en post ik af en toe nog wat, maar dat zal dan eerder over minder gevoelige onderwerpen gaan of onderwerpen waarvan ik 100000% zeker weet dat ze minder gevoelig liggen.
Want als je zoiets hebt moet meemaken is de lol er wel voorgoed af, dat kan ik je verzekeren en durf je bijna nooit meer iets te posten. Vrije meningsuiting, iemand? Vrije discussie met de meest logische argumenten is blijkbaar zelfs nog niet toegelaten hier.
oeis! wat ziet mijn lodderig oog? ik moet excuses aanbieden? Waarvoor Groentje? Wil je me even in dit draadje quoten zodat ik weet waarom ik "pardon" zou moeten zeggen?

ik vermoed dat het iets met je "maagdenvlies" te maken heeft, waar je zelf zo openlijk mee op het forum liep te pronken. Waarom zou ik me dan moeten excuseren als ik naar dat stukje onbestaand weefsel van je zou verwijzen?

Als ik eerst ergens neerpen dat ik een 6cm lange clitoris heb, moet iedereen die daar naar gaat verwijzen zich dan ook excuseren? wat denk je?
nochtans... dat kan dus wèl héél gevoelig liggen hoor.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 september 2008 om 08:45.
circe is offline  
Oud 16 september 2008, 08:44   #130
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje-18
Kim, sorry maar een maagdenvlies bestaat en sommige mensen hebben het nog. Dat is dus een bewijs voor het feit dat iets bestaat, dacht ik zo. Dat moet een rechtenstudent zeker weten.
Als jij daar niet mee kan leven, dan is dat jouw probleem.

En zelfs hier begint ze erover...

maagdenvlies

niet te doen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 september 2008 om 08:44.
circe is offline  
Oud 16 september 2008, 09:17   #131
Jedd
Banneling

Standaard

god, plaatste ze maar een prentje van kalimero, want daarvoor word je dan wel geband.
Jedd is offline  
Oud 16 september 2008, 12:04   #132
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
oeis! wat ziet mijn lodderig oog? ik moet excuses aanbieden? Waarvoor Groentje? Wil je me even in dit draadje quoten zodat ik weet waarom ik "pardon" zou moeten zeggen?

ik vermoed dat het iets met je "maagdenvlies" te maken heeft, waar je zelf zo openlijk mee op het forum liep te pronken. Waarom zou ik me dan moeten excuseren als ik naar dat stukje onbestaand weefsel van je zou verwijzen?

Als ik eerst ergens neerpen dat ik een 6cm lange clitoris heb, moet iedereen die daar naar gaat verwijzen zich dan ook excuseren? wat denk je?
Heb jij een clitoris van 6 cm?

Dronkoers is offline  
Oud 16 september 2008, 14:31   #133
Groentje-18

Standaard

Citaat:

Om deze posts:
http://forum.politics.be/showthread....111533&page=10
Groentje-18 is offline  
Oud 16 september 2008, 14:34   #134
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

die? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=244

dit begint op tergend en roekeloos geding te gelijken groentje.

circe is offline  
Oud 16 september 2008, 14:36   #135
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

het stukje waarnaar je verwijst, Groentje, stelt echt niks voor. Als dát er al over is... ocharme, dan wacht je een boze harde wereld... Alé, Txiki gaat zich niet moeien, het is allemaal immers context...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 16 september 2008 om 14:53.
Txiki is offline  
Oud 16 september 2008, 14:42   #136
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

allé, hier ist ook al ambras!
Oud 16 september 2008, 14:42   #137
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

straks gaan ze deze draad sluiten zonder een motivatie zè....
Oud 16 september 2008, 14:45   #138
Groentje-18

Standaard

Citaat:

die? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=244

dit begint op tergend en roekeloos geding te gelijken groentje.
Natuurlijk niet die.

Het gaat om dit hier:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=181

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=185

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=194

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 september 2008 om 14:47.
Groentje-18 is offline  
Oud 16 september 2008, 14:48   #139
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk niet die.
welke tekst van mij dan wel? want je voelt je wel geroepen om mijn naam zeer specifiek naar voor te schuiven, dus lijkt het me zeer eenvoudig om gewoon het stukje tekst dat ik schreef even te linken nietwaar?
Ge gaat ons toch niet laten geloven dat je hier gewoon maar wat voze luchtballonnetjes zit op te laten omdat je meent dat je op je teentjes getrapt geweest zijt.

Alllez, kom op met de geit! w�*�*r gaat het hem over maagdeke.

circe is offline  
Oud 16 september 2008, 14:52   #140
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be