![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6481 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zal ook een vb geven. Men beweerde dat de torens op minder dan 10 seconden waren ingestort...was ook een leugen, twas meer dan het dubbele. Wie zegt dus dat het waar is wat jij zegt over het staal? Of Bush dat nu zelf zou zeggen of een conspiracy site...interesseert me geen hol. Toon aan dat het zo is.
Laatst gewijzigd door illwill : 15 september 2008 om 16:13. |
||
|
|
|
|
|
#6482 | ||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
http://www.fema.gov/pdf/library/fema403_apc.pdf http://www.infowars.com/articles/sep...y_collapse.htm http://911research.wtc7.net/wtc/evid...rgy/index.html Citaat:
Citaat:
Dus we hebben bewijs voor stalen balken die door een eutectische reactie is aangetast, we vinden de vingerafdruk van het eindresultaat van deze reactie in het stof, en we vinden zelfs thermate die de reactie niet is ondergaan in z'n originele vorm. Er was bovendien niets raar aan die brand, de aanwezige brandstof zorgt niet voor hogere temperaturen dan een normale kantoorbrand. Citaat:
Waarom geef je eens geen degelijke uitleg voor wat hier boven staat? Dat is een argument dat ik al jaren gebruik en er blijkt niemand een antwoord op te hebben. NIST blijkbaar ook niet want die ontkennen dit verschijnsel. Laatst gewijzigd door Akufen : 15 september 2008 om 16:55. |
||||
|
|
|
|
|
#6483 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik begrijp dat niet goed. Zoals je zou moeten weten,Akufen, is een eutectische reactie, stolling van een vloeibare metaalsmelt in 2 aparte vaste fasen, zonder een overgangszone. Bij staal krijgt men bvb. een eutectische reactie bij +- 1400 graden celcius als men 4.3% Koolstof aan zuiver ijzer toevoegd heeft. Nu moet je mij eens uitleggen hoe thermate kan zorgen voor een eutectische reactie van staal, graag met een gepast fasediagram erbij. Mijn jaren metaalkunde komen nog eens van pas . Daarnaast is de aanwezigheid van zwavel in de residuen al lang en breed verklaard. De meeste binnenmuren van de WTC torens waren gipsplaten. Maar gips is geen thermate. Graag een eenduidig bewijs voor die thermate dus. Je schrijft immers zelf dat die er is in zijn originele vorm nog wel, wel waar was die dan wel en wie heeft dat vastgesteld? Evidence please. Laatst gewijzigd door parcifal : 15 september 2008 om 16:56. |
|
|
|
|
|
|
#6484 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Antwoord op 1 vraag...hoe kan ik weten of de plaatjes ed effectief van 9/11 komen? Ik zeg nu gewoon dat deze plaatjes vervalst zijn en van materialen komen vanop andere locaties. En dan heb jij niets om hierop tegenin te brengen. Hier heb ik niets aan kerel. JIj copieert dit allemaal gewoon van een siteje af, plaatst erbij dat het een bewijs is...klaar. Zo werkt het dus echt niet hoor. Trouwens, het verhaal van explosieven is door een onafhankelijk onderzoekscentrum achterhaalt in de BBC reportage, klinklare onzin. Dit is wederom een hoop beweringen op een site. Ik kan ook een website maken met deze plaatjes erop een verhaaltje verzinnen dat het afkomstig is van explosieven. Is dat dan een bewijs? Trouwens, als je naar iets verwijst zoals NY times zul je ook met dat artikel moeten afkomen e. Van wat heeft NY times gezegt dat het een misterie is, van pattaten met mayonaise, het artikel? Vb: jij bent degene die in een rechtszaak beshuldigd word voo rhet aansteken van een brand. Ik maak een mooi fotootje van iets onder een microscoop en zet erbij dat het van brandversnellers was dat op jou handen zat en dat ook op de plaats van de brand is gevonden. Denk je dat ik zulk plaatje niet kan maken met deze tekst hieronder? Is het daarom waarheid? Dacht het niet e. Snap dat nu toch gewoon eens als je echt, maar dan ook echt de waarheid wil weten.
Laatst gewijzigd door illwill : 15 september 2008 om 17:15. |
||
|
|
|
|
|
#6485 |
|
Europees Commissaris
|
Van wie we tegenwoordig lessen in logica , inzicht en denkvermogen moeten krijgen.
It gets better by the day.
|
|
|
#6486 |
|
Staatssecretaris
|
Nah ik ga er niet verder op in, iemand die met excuses als gipsplaten afkomt om verdampt staal te verklaren kan ik toch niet veel bijleren denk ik.
|
|
|
|
|
|
#6487 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij maakt hier allerlei wilde stellingen die je volgens mij niet eens begrijpt. En dan ga je er natuurlijk niet verder op in. Zeg dat dan gewoon he. |
|
|
|
|
|
|
#6488 | |||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Bovendien staan die 'plaatjes' in het FEMA document OP EEN .GOV website. (Link staat tevens in mijn post) Mag ik u vragen waarom u denkt dat die 'plaatjes' vals zouden kunnen zijn, maar een BBC documentaire niet? Die plaatjes komen godverdekke van die experts waar het in uw BBC documentaire overgaat. You blithering fool. (-James May) Citaat:
Heb je een verklaring voor verdampt staal ondertussen of ga je de essentie blijven ontwijken? Laatst gewijzigd door Akufen : 15 september 2008 om 17:34. |
|||
|
|
|
|
|
#6489 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch grappig ,die hele uitleg van Nist,en dan maar verwijzen na die olietanks die op de vijfde verdieping stonden en die beschadigd door debris werden teruggevonden...
Natuurlijk zijn zulke tanks beschadigd,kan ook niet anders als er een héél gebouw bovenop valt.. Die vijfde verdieping heeft géén ramen ,maar toch wordt volgens hen de tanks beschadigd en vat de inhoud vuur....Als vallend puin die tanks zou beschadigd hebben dan zou er een gat in de wand op het vijfde zijn geweest en zou je daar dan de rookwolken van die brand zien ontsnappen....En nu zie je dat alleen op de zevende verdieping als laagste,en enkele hoger gelegen etages elfde en twaalfde rook ontsnappen... En niets dan veronderstellingen die uit gaan van het falen van kolom 79,80 of 81,ze kunnen niet kiezen blijkbaar waardoor de vloeren eerst aan die zijde naar beneden vallen...Hoe komt het dan dat het gebouw mooi recht naar beneden gaat.... Dan zou je een gedeeltelijke instorting moeten krijgen zoals bij WTC6 ,en die heeft véél meer puin op zich gekregen dan WTC7 die trouwens het verst verwijderd was van de toren |
|
|
|
|
|
#6490 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze foto's zijn misschien niet vervalst maar ze komen alvast niet van de torens af. En je hebt niets om te bewijzen dat dit wel het geval is. Die plaatjes komen helemaal niet vanuit de BBC reportage. Nee, het artikel staat er niet bij. Je hebt 3 links waarvan geen enkel verwijst naar de NY-times. http://www.nytimes.com/ staat er nergens bij.
|
|
|
|
|
#6491 | |||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
BBC documentaire: bewijs Zo dus? Citaat:
Je kan misschien eens trachten te lezen. Citaat:
Content? En vooraleer je uw volgende flater begaat, vergeet niet naar pagina 2 van het artikel te gaan. |
|||
|
|
|
|
|
#6492 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jama, Bush en co liegen, en willen alles in de doofpot stoppen. En wat doen ze nu zelf? Precies hetzelfde. En dan willen ze toch nog respect krijgen en geloofwaardig overkomen en iedereen die hen niet geloofd zijn schapen die alles slikken van de mainsttream media... Alles we alles zouden slikken was het een atoomom geweest die de torens hadden neergehaald. In combinatie met extra explosieven in de torens zelf natuurlijk, remember die pluimen aan de zijkanten...moet wel een heel stevig gebouw geweest zijn e. Atoombommen, extra explosieven zoals in controlled demolition en vliegtuigen. En dan pas na een uur stort het ding in. Nog een geluk dat ze ingestort zijn.
Laatst gewijzigd door illwill : 16 september 2008 om 16:48. |
||
|
|
|
|
|
#6493 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
authors: Phillip Zelikow, et.al. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#6494 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Komt er duidelijk op neer dat ze niet precies weten hoe het is gegaan maar dat er zoveel brandstoffen aanwezig waren in de torens en doordat het gebouw zo lang in brand stond en doordat het erg beschadigd was door brokstukken van de torens dat ze ingestort zijn. Er staat NERGENS dat er gesmolten staal is gevonden dat er nooit had kunnen geweest zijn. Zoals altijd worden dingen geknipt en geplakt en uit zijn context getrokken. Het is echt belachelijk wat jullie doen. Maar doe gerust verder, hoe meer jullie dergelijke dingen doen hoe meer en meer mensen zullen zien dat het leugens zijn. Officieel overheidsdocument: Heb je niet. BBC documentaire: laat de onafhankelijke onderzoeksinstellingen aan het woord. Laat getuigen aan het woord... Er was zelfs een universiteit die onderzoek had gedaan naar beweringen van de believers. Zij toonden aan dat het leugens waren. Ze kregen dan verwijten naar zich toegesmeten van de believers dat ze partijdig waren ed. ze kregen zelfs bedreigingen van believers. Een heel school met de scholieren zaten ook al mee in het complot?
Laatst gewijzigd door illwill : 16 september 2008 om 17:04. |
||
|
|
|
|
|
#6495 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je geeft zelfs na al deze tijd nog niet eens af? Stop nu eens met enkel te klikken op je favieten lijstje om op een vraag te antwoorden. Believers wilden toch onderzoek doen of niet misschien? Je artikeltjes mogen zeggen wat ze willen, kijk gewoon naar de beelden die gemaakt zijn. KIJK NAAR DE BEELDEN EN HOU ER EEN KLOK BIJ!!!!!! Nee, niet naar http://www.theonlyrealtruthofwhathap...nsidestory.com website gaan. BEKIJK DE BEELDEN ZELF!
|
|
|
|
|
#6496 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Wat is dit? http://www.fema.gov/pdf/library/fema403_apc.pdf |
||
|
|
|
|
|
#6497 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals in het artikel te lezen is waren er enorme hoeveelheden brandstof aanwezig. Het gaat niet om gewoon een kantoorbrand. Dat is een link naar een wit scherm. Zoals ik al zei, niet stukjes knippen en plakken ALLES LEZEN EN NIETS UIT ZIJN CONTEXT HALEN!!!!!!!!!!!!! Waarom blijf je dat dan doen. Het is begot nog geen uur geleden en je doet het opnieuw...ziehier het stukje waarom je niet mag knippen en plakken. Engineers and other experts have already uncovered evidence at the collapse site suggesting that some type of fuel played a significant role in the building's demise, but they expect to spend months piecing together the picture of what remains a disturbing puzzle. Maar natuurlijk, als experts er maanden over doen kan jij het nu al gewoon zeggen e.
Laatst gewijzigd door illwill : 16 september 2008 om 18:46. |
||
|
|
|
|
|
#6498 |
|
Staatssecretaris
|
Die brandstof zorgt niet voor een hogere temperatuur, alleen maar voor meer brandbaar materiaal. De maximum temperatuur die men kan bereiken met zo'n kantoorbrand, of met zo'n massa brandstof, is niet hoog genoeg om staal te doen smelten.
|
|
|
|
|
|
#6499 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom zouden experts nog maanden onderzoek moeten doen? JIj weet het nu toch al? Je maakt je belachelijk kerel.
Laatst gewijzigd door illwill : 16 september 2008 om 18:48. |
||
|
|
|
|
|
#6500 |
|
Staatssecretaris
|
Zucht, ik heb discussies gehad met kasseien waar meer potentieel inzat.
|
|
|
|