Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 september 2008, 18:10   #61
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Het feit dat hij kinderen gewoon goed aanvoelt en er goed mee kan communiceren, is uiteraard veel moeilijker te aanvaarden dan dat de kinderen hun wensen en angsten hem telepathisch doorseinen.
Dat is het grappige als hij telepathisch contact heeft kijkt hij en raakt hij die kindjes niet eens aan. Hij voelt maar via telepathie want hij zit met zijn rug naar hen.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 18:13   #62
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
bilocatie ( in twee lichamen tegelijk verschijnen ) behoort vooralsnog niet tot mijn vermogens

hier een filmpje van mij en duncan tesamen

http://www.youtube.com/watch?v=hxNxl....org/index.php
Die filmkes was toch een goed idee van mij in den tijd hé,spijtig dat mensen er niet zo veel naar kijken,want ze zijn echt waar goed om armoede juist in het beeld te brengen
Oud 15 september 2008, 18:30   #63
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Die filmkes was toch een goed idee van mij in den tijd hé,spijtig dat mensen er niet zo veel naar kijken,want ze zijn echt waar goed om armoede juist in het beeld te brengen
De mensen kijken niet graag naar armoede. Mijn collegas lopen zo snel mogelijk naast de bedelaars heen. ze lachen me uit dat ik smiddags mijn centjes bijeen zoek om ze savonds uit te delen...... enfin tja phil collins heeft er een mooi liedje van gemaakt .....
Oud 15 september 2008, 18:42   #64
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
De mensen kijken niet graag naar armoede. Mijn collegas lopen zo snel mogelijk naast de bedelaars heen. ze lachen me uit dat ik smiddags mijn centjes bijeen zoek om ze savonds uit te delen...... enfin tja phil collins heeft er een mooi liedje van gemaakt .....
Daar moet ik eerlijk gezegt Kobaf van het Vierde wereld Syndicaat gelijk in geven,Armoede moet anders aangenomen worden dan het bedelen alleen
Armoede heeft oorzaken,armen kunnen zelf ook wel wat ondernemen als ze zelf willen,armen hebben ook zelf rechten,de staat draagt ook verpichtingen tegen zijn onderdanen
Ik kan hier nog wel uren over schrijven maar mijn vingers laten dit niet toe door mijn ziekten (acromegalie) zeldzame ziekte in de hersenen
Oud 15 september 2008, 19:36   #65
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

hoeveel verschillende ziektes heb jij eigenlijk, duveltje 382? Vraag dit enkel uit interesse.
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 19:37   #66
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Die filmkes was toch een goed idee van mij in den tijd hé,
dat was idd een goed idee van jouw ja
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 19:39   #67

Standaard

Citaat:
tja phil collins heeft er een mooi liedje van gemaakt .....
aah heeft phil daar een liedje over ? welk dan ? want ik zou dat graag bij ons kunnen posten dan
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 15 september 2008, 19:40   #68
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
euh door te kijken en de ervaringen van de ouders te horen en zien .. hoe anders ??
Die ouders gaan anders om met hun kinderen, door wat Ogilvie hen wijsmaakt. Is het positieve aan de zaak.
Maar dat is geen bewijs, dat hij over speciale gaven zou beschikken
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 19:54   #69

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
dat hij over speciale gaven zou beschikken
telepathie is volgens mij helemaal geen speciale gave

mensen die het speciaal en bovennatuurlijk vinden kunnen het louter daarom niet

eigenlijk kunnen ze het gewoon wel en eigenlijk kan iedereen het en iedereen maakt het wel eens mee

en dan is het de keuze om zoiets speciaal te vinden of om het gewoon als een vanzelfsprekend verschijnsel in je leven te integreren en te erkennen.
Oud 17 september 2008, 19:09   #70
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is het grappige als hij telepathisch contact heeft kijkt hij en raakt hij die kindjes niet eens aan. Hij voelt maar via telepathie want hij zit met zijn rug naar hen.
Voor ik het vergeet, Ogilvie heeft grandioos gefaald toen hij een tijdje geleden door Randi getest werd.

Dergelijke testen worden steeds opgemaakt zowel samen met de Randi Educational Foundation als met het proefkonijn, in dit geval Ogilvie. Dit wordt opzettelijk zo gedaan zodat de geëxamineerde later niet kan klagen dat de test niet eerlijk verliep.

Ogilvie faalde dus. Persoonlijk had ik niets anders verwacht. Blijkbaar vormen wetenschappers een tougher crowd om te overtuigen dan ouders die nog geen baby of peuter de baas kunnen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2008, 19:10   #71
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
Die ouders gaan anders om met hun kinderen, door wat Ogilvie hen wijsmaakt. Is het positieve aan de zaak.
Maar dat is geen bewijs, dat hij over speciale gaven zou beschikken
Natuurlijk wel .... maar zien is geloven...
Oud 18 september 2008, 19:12   #72
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
aah heeft phil daar een liedje over ? welk dan ? want ik zou dat graag bij ons kunnen posten dan
Another Day In Paradise
By Phil Collins

dat weet je toch
Oud 18 september 2008, 19:12   #73
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor ik het vergeet, Ogilvie heeft grandioos gefaald toen hij een tijdje geleden door Randi getest werd.

Dergelijke testen worden steeds opgemaakt zowel samen met de Randi Educational Foundation als met het proefkonijn, in dit geval Ogilvie. Dit wordt opzettelijk zo gedaan zodat de geëxamineerde later niet kan klagen dat de test niet eerlijk verliep.

Ogilvie faalde dus. Persoonlijk had ik niets anders verwacht. Blijkbaar vormen wetenschappers een tougher crowd om te overtuigen dan ouders die nog geen baby of peuter de baas kunnen.
ahahahahahaa jaja hij heeft gefaald op een test dat is nog wat anders dan telepathisch contact te hebben...zien is geloven
Oud 18 september 2008, 19:13   #74
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

eigenlijk kunnen ze het gewoon wel en eigenlijk kan iedereen het en iedereen maakt het wel eens mee

en dan is het de keuze om zoiets speciaal te vinden of om het gewoon als een vanzelfsprekend verschijnsel in je leven te integreren en te erkennen.
zo is het en niet anders
Oud 18 september 2008, 19:38   #75
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ahahahahahaa jaja hij heeft gefaald op een test dat is nog wat anders dan telepathisch contact te hebben...
Mja, hij heeft niet zozeer gefaald op een test, hij heeft gefaald op De Test die moest bewijzen dat hij telepathische gaven heeft (een test met 20 baby's als ik het me goed herinner).

Toch vreemd dat die telepathische gaven keer op keer blijken uit te vallen wanneer kritische geesten in de buurt zijn.
Citaat:
zien is geloven
Wow, jij bent echt wel een fantastisch bereidwillig slachtoffer voor beroepsoplichters, goochelaars en illusionisten.
Oud 18 september 2008, 19:39   #76
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Heb je iets om dat wat te staven, of is het zuiver je persoonlijke beschouwing ?
Oud 18 september 2008, 19:56   #77
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Het "zesde zintuig" is veeleer een soort intuïtie dat vooral gebaseerd is op waarneming van de lichaamstaal.

Tijdens de vorige eeuwwisseling (ergens in de jaren 1900) schreef Karl Gustav Jung daar een hele theorie over.
Haha, onze charlatan Carl...
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2008, 20:02   #78
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Haha, onze charlatan Carl...
Een charlatan zou ik hem niet noemen, maar hij had wel veel fantasie.
Oud 18 september 2008, 20:04   #79
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Mja, hij heeft niet zozeer gefaald op een test, hij heeft gefaald op De Test die moest bewijzen dat hij telepathische gaven heeft (een test met 20 baby's als ik het me goed herinner).

Toch vreemd dat die telepathische gaven keer op keer blijken uit te vallen wanneer kritische geesten in de buurt zijn.

Wow, jij bent echt wel een fantastisch bereidwillig slachtoffer voor beroepsoplichters, goochelaars en illusionisten.
Neen hoor ... ik kan namelijk zelf energie aanvoelen.Jammer voor de mensen die niets voelen...ze weten niet wat ze missen en dat is maar goed ook. Derek heeft zich meerdere keren laten testen en bepaalde plaatsen in de hersenen werken bij hem en niet bij de doorsnee mens. Maar ja ik ga hier geen discussie ja neen voeren. Ik ken de gasten van skepp...moet er ni van weten. dada

Laatst gewijzigd door shaddy : 18 september 2008 om 20:05.
Oud 18 september 2008, 20:13   #80

Standaard

Citaat:
Heb je iets om dat wat te staven, of is het zuiver je persoonlijke beschouwing ?
het is een persoonlijke beschouwing die louter gebaseerd is op persoonlijke ervaringen - ik geloof wat ik zie en meemaak, meer niet.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 september 2008 om 20:14.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be