![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Dat is het grappige als hij telepathisch contact heeft kijkt hij en raakt hij die kindjes niet eens aan. Hij voelt maar via telepathie want hij zit met zijn rug naar hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Armoede heeft oorzaken,armen kunnen zelf ook wel wat ondernemen als ze zelf willen,armen hebben ook zelf rechten,de staat draagt ook verpichtingen tegen zijn onderdanen Ik kan hier nog wel uren over schrijven maar mijn vingers laten dit niet toe door mijn ziekten (acromegalie) zeldzame ziekte in de hersenen
![]() |
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() hoeveel verschillende ziektes heb jij eigenlijk, duveltje 382? Vraag dit enkel uit interesse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() aah heeft phil daar een liedje over ? welk dan ? want ik zou dat graag bij ons kunnen posten dan
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar dat is geen bewijs, dat hij over speciale gaven zou beschikken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() telepathie is volgens mij helemaal geen speciale gave
mensen die het speciaal en bovennatuurlijk vinden kunnen het louter daarom niet eigenlijk kunnen ze het gewoon wel en eigenlijk kan iedereen het en iedereen maakt het wel eens mee en dan is het de keuze om zoiets speciaal te vinden of om het gewoon als een vanzelfsprekend verschijnsel in je leven te integreren en te erkennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Dergelijke testen worden steeds opgemaakt zowel samen met de Randi Educational Foundation als met het proefkonijn, in dit geval Ogilvie. Dit wordt opzettelijk zo gedaan zodat de geëxamineerde later niet kan klagen dat de test niet eerlijk verliep. Ogilvie faalde dus. Persoonlijk had ik niets anders verwacht. Blijkbaar vormen wetenschappers een tougher crowd om te overtuigen dan ouders die nog geen baby of peuter de baas kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
Toch vreemd dat die telepathische gaven keer op keer blijken uit te vallen wanneer kritische geesten in de buurt zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door shaddy : 18 september 2008 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() het is een persoonlijke beschouwing die louter gebaseerd is op persoonlijke ervaringen - ik geloof wat ik zie en meemaak, meer niet.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 september 2008 om 20:14. |
![]() |
![]() |