Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Politieke crisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2008, 10:13   #61
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Weet U,

Mea maxima culpa. Af en toe moet men het eigen ongelijkheid toegeven. Ik heb me in deze dus schromelijk vergist, want ik vernam gisterenavond via het nationale geteleviseerde journaal van de heren Van Quickenborne en Leterme dat we op een deficit afstevenen dit jaar en dat een gat van vijf miljard euro dichtgereden zal moeten worden volgend jaar. Gelukkig kon ik deze nacht weeral op beide oren slapen nadat de heer Leterme zijn plan van aanpak toelichtte : "We mogen niet blind blijven voor de realiteit - zoals sommigen - en geloven dat het toch nog goed komt, maar anderzijds mogen we ook niet pessimistisch zijn". Het ware staatsmanschap komt naar boven in deze ex begrotingstechnicus.
De Leterme action-man pop wordt verwacht in de winkelrekken te liggen net voor de sinterklaas periode start. De levensecht uitgevoerde pop zal zijn armen en benen kunnen bewegen.
Weet U

Als men ziet wat Guyke al uit de botten van Freya moest slaan om in tijden van nooit geziene hoogconjunctuur en lage intresten de begroting in evenwicht te krijgen, dan zult U kortelings wel in grote bewondering staan voor eens een echte goede bestuurder

Want geef toe (of niet) dat de uitdagingen duizendmaal groter zijn dan vroeger... En dat die nog groter zullen worden als de staat niet snel drastisch wordt hervormd (en dat uw Franstalige linkse vrienden elke hervorming grondig tegenwerken, zult zelfs U al wel doorhebben )...

Weet U

Dat U een goede journalist bij minstens één van onze 'Vlaamse' media zou zijn... U hebt immers voldoende walging voor het Vlaamse Volk..

Laatst gewijzigd door Chipie : 13 september 2008 om 10:14.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 11:49   #62
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet U,

Mea maxima culpa. Af en toe moet men het eigen ongelijkheid toegeven. Ik heb me in deze dus schromelijk vergist, want ik vernam gisterenavond via het nationale geteleviseerde journaal van de heren Van Quickenborne en Leterme dat we op een deficit afstevenen dit jaar en dat een gat van vijf miljard euro dichtgereden zal moeten worden volgend jaar. Gelukkig kon ik deze nacht weeral op beide oren slapen nadat de heer Leterme zijn plan van aanpak toelichtte : "We mogen niet blind blijven voor de realiteit - zoals sommigen - en geloven dat het toch nog goed komt, maar anderzijds mogen we ook niet pessimistisch zijn". Het ware staatsmanschap komt naar boven in deze ex begrotingstechnicus.
De Leterme action-man pop wordt verwacht in de winkelrekken te liggen net voor de sinterklaas periode start. De levensecht uitgevoerde pop zal zijn armen en benen kunnen bewegen.
Weet U

Dat in Nederland Sos Bos een begroting 2009 met een overschot van 1,2% zal presenteren?

Waarschijnlijk weet U wel dat Sos Bos het geluk heeft gehad niet na 8 jaar paars minister van Begroting te zijn geworden...

Waarschijnlijk weet U nog dat o.a. rode Freya van paars de Nederlandse premier Jan Peter Balkenende (CDA) vierkant uitlachte... En dat Nederland er na 8 jaar Balkenende er veel beter voorstaat dan ons land na 8 jaar paars...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 19:04   #63
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Weet U

Als men ziet wat Guyke al uit de botten van Freya moest slaan om in tijden van nooit geziene hoogconjunctuur en lage intresten de begroting in evenwicht te krijgen, dan zult U kortelings wel in grote bewondering staan voor eens een echte goede bestuurder

Want geef toe (of niet) dat de uitdagingen duizendmaal groter zijn dan vroeger... En dat die nog groter zullen worden als de staat niet snel drastisch wordt hervormd (en dat uw Franstalige linkse vrienden elke hervorming grondig tegenwerken, zult zelfs U al wel doorhebben )...

Weet U

Dat U een goede journalist bij minstens één van onze 'Vlaamse' media zou zijn... U hebt immers voldoende walging voor het Vlaamse Volk..
Weet U,

Datzelfde Vlaemsche Volk heeft voldoende walging voor mij. Gelijk oversteken wat dat betreft.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 19:42   #64
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet U,

Datzelfde Vlaemsche Volk heeft voldoende walging voor mij. Gelijk oversteken wat dat betreft.
Waarom is dat? Wat voor iemand bent u dan dat u die behandeling verdient en koesterd lijkt het wel?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 16:32   #65
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

De enige echte voorspelling voor het politieke najaar!

Onze federale parlementairen zullen van nu tot het einde van december, samen welgeteld 15.633 mondelinge vragen stellen in commissies en plenaire. Controlerecht, weet u wel. Althans, dat is wat men ons allen in de nek probeert te slaan. In feite gaat het over niets meer dan wat bezigheidstherapie, om de eigen zinloosheid van het parlementaire bestaan te verdoezelen.
Oh enne... 'tzelfde wordt verwacht voor het politieke voorjaar!

Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 17 september 2008 om 16:32.
den ambetantsten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 16:47   #66
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6
Weet U,

Hallo?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2008, 08:09   #67
JP Coen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten Bekijk bericht
De enige echte voorspelling voor het politieke najaar!

Onze federale parlementairen zullen van nu tot het einde van december, samen welgeteld 15.633 mondelinge vragen stellen in commissies en plenaire. Controlerecht, weet u wel. Althans, dat is wat men ons allen in de nek probeert te slaan. In feite gaat het over niets meer dan wat bezigheidstherapie, om de eigen zinloosheid van het parlementaire bestaan te verdoezelen.
Oh enne... 'tzelfde wordt verwacht voor het politieke voorjaar!
Wordt vervolgd!
JP Coen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be