![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke traditionele partij heeft dat in zijn programma staan?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus als deze partij volgende verkiezingen niet stijgt, vermindert dan het aantal mensen die de onmiddellijke splitsing van het land willen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of dat de meeste mensen met meer zaken rekening houden dan de Vlaamse onafhankelijkheid....
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ik zou zeggen dat die mensen dan hun prioriteiten verkeerd stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() my point exactly hé, zie maar de reactie van HAMC....
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of zich gewoon niets aantrekken van wat een bende extremistische vlaggenzwaaiers te zeggen hebben.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ja, steek het maar op HAMC.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hela hela, hier niet het slachtofferke spelen hé
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb het dus niet alleen over Wallonië en Brussel maar ook over de paarse coalitie. Ik, als Vlaams Nationalist, (en niet-kartelkiezer) ben echter in rouw. De unieke kans die Vlaanderen had om de bulk van de brave tjevenstemmers toch gedeeltelijk te mobiliseren om voor hun eigen toekomst op te komen is vandaag te pletter gelopen op de geoliede machine van het establishment. Iedereen die de politiek van kort of ver volgt heeft kunnen zien hoe de tjeven op de meest vakkundige wijze werden losgeweekt van hun verkiezingsbeloftes. Het recept was even oud als eenvoudig: Voor macht verraden tjeven niet alleen hun verkiezingsbeloftes maar steken ze zelfs volledig gewetenloos hun wapenbroeders in de rug. De gemobiliseerde apologeten van dit establishment hebben hun slag thuisgehaald. We hebben ze allemaal de revue zien passeren: Koningshuis, kerk, pers, vakbonden... Tegen die overmacht is Vlaanderen (voorlopig?) niet opgewassen. Het dramatische van deze nederlaag ligt in het feit dat een kartel CD&V/NVA misschien nog ooit wel eens mogelijk is maar in geen enkel geval nog de begeestering kan brengen die kan leiden tot een evenaring van het electorale succes van de afgelopen verkiezingen. Dit wegens totale ongeloofwaardigheid. Het is mij trouwens volstrekt onbegrijpelijk dat de bulk van de CD&V-mandatarissen hun politieke toekomst laten verdampen voor een paar luttele jaartjes machteloos premierschap. En toch kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat Vlaanderen er beter voorstaat dan pakweg twee jaar geleden. Het momentum dat er na de verkiezingen even was heeft hoop gezaaid in de harten van diegenen die begaan zijn met hun volk. DIT LAATSTE IS NIET IN HET MINST TOE TE SCHRIJVEN AAN DE STANDPUNTEN EN INSPANNINGEN VAN DE NVA WAARVOOR MIJN DANK. Als Vlaams Nationalist kan ik vandaag niet anders dan vaststellen dat de overwinning van het anti-Vlaamse establishment er enkel kon komen door omkoping van de zwakste schakel in onze gelegenheidsformaties namelijk de tjeven. De uitspraak van BDW "van verraad tot verraad naar de Vlaamse staat" krijgt hierdoor een gans andere betekenis. Maar niet getreurd: Daar men enkel uit nederlagen kan leren kunnen we na een korte katarsis terug ten aanval....voor ons volk.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 september 2008 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Enfin, betreffende de mogelijke uitslag. Meestal werd deze in het verleden al onderschat en ik denk dat het nu ook wel eens het geval zou kunnen zijn. De meeste Vlamingen zijn het gekonkelfoes allang beu en zouden wel eens radicaal van richting kunnen veranderen, vooral wanneer ze de beloofde serieuze staatshervorming laten aanslepen tot de regionale verkiezingen. Trouwens nu we het hebben over serieus : wie denkt in alle eerlijkheid nog dat er iets serieus van in huis komt ? Vraag me ook af of de politiek wel ooit de reacties op dit forum leest ? Laatst gewijzigd door Yves38 : 22 september 2008 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar ben ik het 100% mee eens. Een kartel zou geen goed idee zijn. Een pre-electoraal akkoord zou daarentegen zéér interessant zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk niet dat zoiets er ooit zal komen want VB heeft al verklaard dat ze voorakkoorden als ondemocratisch beschouwen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Grappig toch, die partijpolitieke spelletjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik vind dat niet zo grappig, meer om van te braken wat de Vlaming vandaag weer allemaal op zijn bord krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 september 2008 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |