![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De gedachte alleen al is belachelijk.
Ik heb niks met Vlaams-Nationalisten. Ik haat gewoon iedereen die afwijkend gedrag vertoont of afwijkend drachtig is. Of het nu Wahhabieten in nachtwinkels, Hindoestanen in snackbars, Vlaams-Nationalisten in volksdance-clubs, of homofriemelende penisminnaars in Sarajevische stadsparken zijn - allemaal hebben ze iets abnormaals in hun ogen. Die blik, dat is gewoon, allez, daar kunt ge toch niks op bouwen? Dat leidt alleen maar tot geweld of tot goed bestuur, wat nog erger is.
Laatst gewijzigd door C2C : 25 september 2008 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Je mag me toch eens uitleggen hoe je tot de conclusie komt dat homoseksualiteit zal uitsterven. Die 'overduidelijke' reden is wat mij betreft lang niet zo duidelijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarmee meteen een antwoord volgt op deze vraag: |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Zij die dat niet beseffen hebben duidelijk een penis. Waarvan akte, Patsy. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |