Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 september 2008, 17:49   #21
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
Een dubbelnick van C2C?!
De gedachte alleen al is belachelijk.

Ik heb niks met Vlaams-Nationalisten. Ik haat gewoon iedereen die afwijkend gedrag vertoont of afwijkend drachtig is. Of het nu Wahhabieten in nachtwinkels, Hindoestanen in snackbars, Vlaams-Nationalisten in volksdance-clubs, of homofriemelende penisminnaars in Sarajevische stadsparken zijn - allemaal hebben ze iets abnormaals in hun ogen. Die blik, dat is gewoon, allez, daar kunt ge toch niks op bouwen?

Dat leidt alleen maar tot geweld of tot goed bestuur, wat nog erger is.

Laatst gewijzigd door C2C : 25 september 2008 om 17:50.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 17:55   #22
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Ik zie hier toch wel een positieve evolutie in: beide soorten zullen uitsterven omdat ze zich niet gaan kunnen voortplanten. Bij de piemelfriemelaars is de reden daarvoor overduidelijk
Vind jij het uitsterven mensen een positieve evolutie? Aangenaam mens ben jij...

Je mag me toch eens uitleggen hoe je tot de conclusie komt dat homoseksualiteit zal uitsterven. Die 'overduidelijke' reden is wat mij betreft lang niet zo duidelijk...
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 18:01   #23
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Vrouwen hebben ook meestal geen werkende websites.
Mensen met ten minste een halve werkende hersencel voelen niet de noodzaak op een link te klikken om bevestigd te zien of vrouwen al dan niet een penis hebben.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 18:05   #24
Diplomatius
Minister

Diplomatius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
Een dubbelnick van C2C?! Over het intellectuele noch over eerlijkheid heb ik lessen van jou te leren.
Dat komt nog, als we elkaar eens tegenkomen in de professionele sfeer

Citaat:
Mijn punt was eigenlijk gewoon dat ik twee topics opende (op klikte dus, niet "startte" ) en dat ik 2 keer een wat 'wenerige' reactie van jou kreeg.
Ok, misverstand opgehelderd, sorry. Wenerig was mijn reactie niet echt, verbazing was het meer...

Citaat:
Dus doe me een plezier, als je hier blijft discussieer dan inhoudelijk i.p.v. te beginnen zaniken en huilen over 'extreem-rechtsen', hun 'beperkte vrijheid van meningsuiting' en weet ik veel wat nog voor andere bullshit.
Ik zie niet goed in hoe ik in dit topic inhoudelijk zou moeten discussiëren zonder deze forumregel te overtreden:

Citaat:
Wettelijk niet toegelaten zijn:
aanzetten tot geweld, haat of, discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur, etc. (8 bp)

Waarmee meteen een antwoord volgt op deze vraag:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
blijkbaar lees het forumreglement voor je erover kankert
Diplomatius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 18:41   #25
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Mensen met ten minste een halve werkende hersencel voelen niet de noodzaak op een link te klikken om bevestigd te zien of vrouwen al dan niet een penis hebben.
Vrouwen met een kwart van een werkende hersencel, beseffen zelfs dat het in deze volop om humor ging.

Zij die dat niet beseffen hebben duidelijk een penis.

Waarvan akte, Patsy.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 18:50   #26
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht

Ik zie hier toch wel een positieve evolutie in: beide soorten zullen uitsterven omdat ze zich niet gaan kunnen voortplanten. Bij de piemelfriemelaars is de reden daarvoor overduidelijk en de Wahhabieten zullen te lang en te veel in de gevangenis zitten of zichzelf (of belangrijke lichaamsdelen) opblazen.

Dus u zal zien dat het allemaal nog wel inorde komt...
Religieuze zotten zullen er altijd zijn en wat de piemelfriemelaars betreft, die zijn enkel met uitsterven bedreigd als de hetero's volledig kinderloos blijven.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be