![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6701 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik wacht nog altijd op uw antwoord op dat verdampt staal... en al wat ik u zie doen is u in bochten wringen om er niet op in te moeten gaan. Prutser! Laatst gewijzigd door Akufen : 3 oktober 2008 om 13:44. |
|
|
|
|
|
|
#6702 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6703 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Maar alez, toch fijn om te horen dat ook u twijfelt aan de reden van de instorting van de torens. Laatst gewijzigd door Akufen : 3 oktober 2008 om 13:48. |
|
|
|
|
|
|
#6704 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar die twijfel is verwaarloosbaar klein in vergelijking met de twijfel die ik koester tegenover de conspiracy theorien. |
|
|
|
|
|
|
#6705 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6706 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een snel zoektochtje leverde het document in bijlage op. Verdamping is trouwens geen correcte term hier maar ik vermoed dat je vooral mikt op spektakelwaarde en niet op wat de reele toestand was. Enfin, lees even wat de heren professoren Sisson, Biederman en Barnett schreven na analyse van het staal uit WTC7. |
|
|
|
|
|
|
#6707 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoog genoeg om het staal te smelten. Onafhankelijke instellingen hebben dit bevestigd.
|
|
|
|
|
#6708 | |||||
|
Staatssecretaris
|
Zero an investigation into 9/11?
http://video.google.com/videoplay?do...tion+into+9+11 Citaat:
Ze kunnen netzogoed het 'mechanisme' van een thermate reactie aan het uitleggen zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eigenlijk wel lachwekkend dat, wanneer ik het document post, er geen antwoord op komt, maar 2 weken later kom je met quasi hetzelfde document af en claimt dat het een weerlegging is omdat de ondergetekenden het officiële verhaal steunen? Jawadde. Citaat:
Zolang jij niet door hebt dat uw eigen theorie een "conspiracy theorie" is en je die term op een propagandistische wijze blijft gebruiken zal je nooit je ogen willen opendoen voor de realiteit. Jij hebt een panische angst om je te associëren met alles wat maar vaag een "samenzwering" zou kunnen zijn, dus is het nogal logisch dat je nooit enig geloof zal hechten aan een theorie die je al jarenlang als dusdanig hebt afgedaan. Laatst gewijzigd door Akufen : 3 oktober 2008 om 16:41. |
|||||
|
|
|
|
|
#6709 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Het gaat om een exotherme reactie onder invloed van Zwavel wat dergelijk resultaat oplevert bij staal. Geen thermate nodig. Snappie? Luister misschien -nog- eens wat Barnett en Sisson zeggen in de BBC documentaire 'the 3rd tower'. Of steek je kop nog wat dieper in het zand. Mij is het om het even. En "appear to be evaporated" is geen technische beschrijving van het fenomeen dat opgetreden is, maar een popularisering voor domme journalisten en mensen als jij. Jammer genoeg blijft dat dan hangen en krijg je dan wilde fantasien bij bepaalde mensen. Moest je nog iets van eerlijkheid hebben, kan je eventueel nog het greening Rapport over Zwavel in de WTC torens eens lezen maar het zal wel weer verloren moeite van mijn kant zijn. http://www.911myths.com/Sulfur.pdf Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 3 oktober 2008 om 17:14. |
||
|
|
|
|
|
#6710 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6711 |
|
Parlementslid
|
*knip*
Gelieve niet zomaar artikels te citeren. Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 4 oktober 2008 om 21:03. |
|
|
|
|
|
#6712 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Wat jij blijkbaar niet snapt is dat Greening enkel een vergezochte theorie voorlegt, geen studie die de feiten onderzoekt. |
|
|
|
|
|
|
#6713 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat dit forum betreft ben ik inderdaad een "nieuwkomer"...
Wat het onderwerp echter betreft,ben ik dus geen persoon die er vlug,vlug is opgesprongen om mee te kunnen praten over dit onderwerp.. Dit houdt mij al bezig vanaf de dag van de aanslag..... Citaat:
Sterker nog, U laat hier doorschemeren dat ik zonder de conspiracysites niet zelf over dit onderwerp kan nadenken... Nochtans was ik toevallig die dag vrij,en heb de hele historie live op CNN gezien... Sterker nog mijn beste, zowel de fims die erover zijn verschenen zoals loose&change 1 en 2 ,en farenheit 911 heb ik geen van de drie gezien om mijn oordeel niet te beinvloeden... Natuurlijk moet ik ook op conspiratysites gaan zoeken ,maar ik weeg net zo goed de officiële verklaringen van de regering af tegen de feiten die er gebeurd zijn.... En dat die regering zijn officiële verklaringen destijds verschillende keren heeft aangepast plus de tegenstrijdigheden die er tussen de officiële verklaringen onderling bestonden tussen verschillende overheidsinstanties deden destijds alvast géén goed aan hun geloofwaardigheid.... En U begint te lullen over persoonlijke aanvallen,in Uw plaats zou ik echter beschaamd zijn en mijn mond houden wat dat betreft...U krijgt immers een reactie van mijnentwege,en dan moet je achteraf hier ook niet komen klagen... Citaat:
Waar is alles weerlegd mijn beste, vertel eens..... We hebben een officieel rapport,het beroemde NIST-document,en wat vertelt dat document mijn beste....Het geeft een hypothese over hoe het gebeurd is zonder dat zij het terdege kunnen bewijzen.....Ze leggen alleen hun visie over wat er zou gebeurd zijn vast in een héél indrukwekkend rapport dat er bol staat van veronderstellingen aangezien ze géén keihard bewijs leveren... Willen ze overtuigen,dat ze maar de vloer weer bouwen wat WTC7 betreft op beperkte schaal ,stalen frame van twee verdiepingen waar ze de vloer mijn inziens nog extra mogen belasten en laat ze dan maar vuurtje stoken tot die beroemde onderlegger tussen kolom 44 en kolom 79 het begeeft... Lukt dit met temperaturen van een normale kantoorbrand dan ben ik dus alvast overtuigd dat de instorting daar zou kunnen begonnen zijn.... Het is aan NIST en ook aan jullie eigenlijk om te bewijzen dat een gewone kantoorbrand hiertoe in staat kan zijn.... Citaat:
Het gaat mij erom dat wat er gebeurd is ,en zeker bij WTC7 dat die instorting zoals NIST het voorstelt véél te snel gebeurd aangezien de schade in het gebouw véél kleiner was en het géén vliegtuig in zich kreeg....de andere WTC gebouwen,5 en 6 bijvoorbeeld kregen véél meer puin op zich ,waren structureel erger beschadigd en brandden véél harder ,maar bleven toch mooi rechtstaan ondanks hun gedeeltelijke instortingen vanwege de brand en zware schade doordat ze het grootste deel van de towers op zich kregen... WTC7 bevond zich echter buiten de perimeter waar de grootste en zwaarste brokstukken neerkwamen.... En nu vinden ze nét die 4 rapporten over die vliegtuigen die de aanslag pleegden niet meer terug....Jaja ,blijf maar gerust geloven dat het nét toevallig is.... Ieder ongeluk of aanslag waar vroeger vliegtuigen bij betrokken waren zoals lockerbie werden tot in detail uitgepluist en er uitvoerig rapporten van gepresenteerd ,tot en met uitgebreide docureportages op NGC om te vertellen wat en hoe het gebeurde,en wiens verantwoordelijkheden en vooral fouten die tot het ongeluk leidden grondig werden uitgepluist,luisteren we nu al zeven jaar naar het oorverdovend geluid van de stilte.... Citaat:
Met vriendelijke groeten,overigens.... Laatst gewijzigd door Svennies : 3 oktober 2008 om 23:20. |
||||
|
|
|
|
|
#6714 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Snap jij nu ook dat die exothermische reactie alleen kan veroorzaakt worden bij extreem hoge temperaturen.... En nét dat is wat ontbreekt bij een gewone koolwaterstofbrand.... die halen géén duizend graden,waar zou die exothermische reactie dan ergens moeten beginnen volgens U.... En néé niet bij die vuurbal tijdens de inslag aangezien dit moment véél te kort is om dat proces ingang te zetten én te houden,en daarbij in gedachten houden dat kerosine hoogexplosief is en dat een groot gedeelte buiten de torens in een vuurbal is geexplodeerd... Bekijk de video's van de towers er maar eens op terug.... Veel rook,weinig vuur,wat moet dan volgens jou die exothermische reactie veroorzaakt hebben .... |
|
|
|
|
|
|
#6715 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En waar steun jij op om te beweren dat er geen voldoende temperatuur kon bestaan in de puinhopen? Zoals gewoonlijk ben je weer extreem vaag. |
|
|
|
|
|
|
#6716 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En Ik extreem vaag,nee hoor mijn beste.... Nu U het zegt,als men dit al gaat aanhalen om het gesmolten staal te kunnen debunken.... Hoe komt het dan mijn beste,dat ze dergelijke residuën niet hebben weergevonden tussen de puinhopen in het windsor tower in madrid waar de brand destijds gerust onder de categorie uitslaande brand kon gezet worden en waar de temperaturen een véél hogere verbrandingsgraad haalden over de hele tower gedurende een véél langere tijd.... Of wil U hierbij bedoelen dat amerikaans zwavel véél gevaarlijker is dan europees zwavel.... Het is maar een vraag mijn beste..... |
|
|
|
|
|
|
#6717 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het kan natuurlijk zijn dat ondertussen ook de NASA en al deze onafhankelijke centra mee in het complot zitten
Laatst gewijzigd door illwill : 4 oktober 2008 om 12:52. |
||
|
|
|
|
|
#6718 |
|
Staatssecretaris
|
Seg slimmerik, het is algemeen geweten dat die NASA beelden er zijn. De vraag is WAT er voor die temperatuur zorgde.
|
|
|
|
|
|
#6719 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens, dat was de vraag niet. Een believer beweerde dat deze hoge temperaturen er nooit geweest zijn. Hoe komt het dan dat je hem nooit hebt tegengeproken daarover?
|
|
|
|
|
#6720 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|