![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In HNB
Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die zijn natuurlijk gemakkelijker op te lossen in een rijk dan een arm Vlaanderen en door mensen, die over 't algemeen 'werkers' zijn... ![]() Ik kan me natuurlijk vergissen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk niet dat de Vlaming genetisch bepaald is om meer te kunnen werken dan een Waal, zeker niet degenen met namen als Reynders, Van Cauwenbergh of anderen....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
En neen, het is niet per definitie Belgisch geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet elke Vlaamsgezinde stemt op NVA of VB.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Er is vastgelegd dat er per provincie maar 1 kieskring kan zijn, doch de Franstaligen weigeren zich daarbij neer te leggen. En verder ga ik niet meer reageren op uw unitaire zever, of ik haal mijn “KAK-avatar” weer boven.
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Buiten het recht een goeie 1000 euro per Vlaming aan Walloonië te schenken? Buiten het recht door een paar vooraanstaande Waalse politici afgeschilderd te worden als nazi's? Buiten het recht meer vliegverkeer over Vlaanderen te laten komen dan over Wallonië? Buiten het recht NIET dezelfde taal te spreken dan het "staatshoofd" Ik kijk alleszins uit naar deze BBC reportage .. nu nog te weten komen wanneer ze uitgezonden wordt.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Allez jong, ken je dat niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 1 oktober 2008 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hadden gewoon Vlaanderen kunnen zeggen maar door te spreken van Rich Vlaanderen maken zij het tot een onderwerp, niet ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Het gaat een stapje verder en dat weet je ... de gezinnen zijn hier gewoon een doekje voor het bloeden ...
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() 10% vlaams nationalisten maar in België? ik heb altijd al geweten dat uw niveau te laag was om eenvoudige rekensommetjes te maken :/
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Vroeger lazen de buitenlandse media alleen de Franstalige pers.
Nu beginnen ze eindelijk ook naar Vlamingen te luisteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad een uitstekend stuk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het enkel nog hopen dat de Vlamingen naar wie wordt geluisterd ook nog iets behoorlijks te zeggen hebben. Afgaande op wat ik hier op het forum soms lees, hou ik m'n hart vast. Vriendelijke groeten vanuit mìjn stad, ook een beetje ùw hoofdstad (kom uw deel opeisen!), djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() Ik kom daar tegenwoordig elke vrijdag mijn deel opeisen + de plaatselijke middenstand steunen.
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |