![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Ben ik erg benieuwd naar: volgens mij zitten er op dit forum veel intelligente mensen met talent die het in zich hebben om een kanjer van een boek af te leveren (moesten sommigen alle tijd die ze hier benutten daar in steken dan zouden ze ieder jaar misschien wel vijf boeken kunnen uitbrengen). Is dat zo...? Wie van jullie wil dat ooit proberen of heeft het ooit geprobeerd? Misschien liggen er in jullie lade wel enkele creaties maar zijn jullie te angstig om die aan de buitenwereld prijs te geven? Hebben jullie ooit een uitgeverij benaderd en wat waren de reacties? Meegedaan aan prijskampen? Welk boek zou u willen schrijven? En denk je daar van te kunnen leven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Make me rich ' ga ik ooit nog es schrijven ja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik iets onder de titel "Laat de bomen nu staan"
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik iets over een bepaald lid van het koningshuis, maar ik zeg niet hetwelk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Allez, ik ben in mijne goeie: ik ga het zeggen: dat van Albert en het vele kwaad dat het al uitgericht heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb van mijn 13e tot mijn 15e ongeveer aan een boek geschreven, op de computer.
Sinds een familielid zo vriendelijk was om alle documenten die niet van hem waren te deleten, heb ik nooit meer de moed kunnen opbrengen om er opnieuw aan te beginnen. Voor het plaatselijke schoolkrantje schreef ik wel eens stukjes en gedichten. De reacties daarop waren altijd positief. Nadien ben ik te weten gekomen dat iemand één van mijn gedichten (copyright in die tijd, en we waren nog middelbare scholieren...) had ingezonden voor een wedstrijd en de hoofdprijs wegkaapte. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 oktober 2008 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de bomen die overal in de weg staan?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou me daar echt niet mee kunnen bezighouden
![]() En moest ik het toch doen, komt die toch bij de lijst van verboden boeken ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen dus! De zwarte markt is er ook nog.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mein Kampf bestaat al, Dronkie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mein Kampf is voor kinderen eh
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |