![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"In elke religie heb je een kleine minderheid radicalen, die hun heilig boek letterlijk neemt. De overgrote meerderheid is capabel om het boek te interpreteren en hun geloof aan te passen aan de maatschappij waarin ze leven." |
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Parlementsvoorzitter
|
indeed.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Parlementsvoorzitter
|
zeg eens wat jij in gedachte hebt?
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
|
|
|
|
#306 |
|
Banneling
|
ahahahahaaa neen als het over de aanhangers van mo de pedofiel gaat dan mogen er geen cijfers worden gebruikt gaat het echter over het westen dan staan sommige hier als eerste met cijfers te zwaaien al zijn het cijfers van de oertijd ahahahahahahah doorzichtig die pocos ahaahahaha
![]() |
|
|
|
|
|
#307 |
|
Parlementsvoorzitter
|
wat bedoel je met zo 'humaan mogelijk' ?
Geef mij de richtlijnen waarop de joden volgens hun geloof kosher moeten slachten. Nu jij (als je het weet natuurllijk.)
|
|
|
|
|
#308 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ga je gang : als vrouw ben ik benieuwd welk redenen (meervoud) zoal de moslima motiveren om haar laatste sprietje haar te verbergen in het Europa van de 21ste eeuw. Citaat:
En zeker meer dan 30 jaar geleden. Ofwel woon jij op den boeren-butten, ofwel moet je dringend bij de oogarts langs. |
||
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Banneling
|
Ik heb geen redenen om aan het cijfer van Brigitte Gabriels te twijfelen, de bijzonder gewelddadige aard van de islam indachtig.
Dat cijfer moet trouwens geactualiseerd worden : ik lees net op De Morgen site dat islamitische zelfontploffers in Irak vandaag weer een 10-tal slachtoffers maakten. |
|
|
|
|
|
#311 |
|
Banneling
|
Wat er staat en wat jij erachter "evidente bedoeling" vindt, waarna je het door jou bekomen resultaat leest alsof het een IKEA-montagehandleiding was.
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Banneling
|
Citaat:
alle ik ben curieus of je iets anders dan met ikea kunt afkomen ahahahaha ikea lol oh ja waarschijnlijk niet immers wreedaardigheid kan men niet goedpraten ahahahahahaha |
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
Europees Commissaris
|
De ware manier waarop islamofielen een moslim bekijkt is als derdewereldmensen die niet beter weten en daarom niet op een gelijke manier als andere mensen behandeld kunnen worden. Zo is het zéér normaal dat moslims op dreiging van moord en verbanning nooit afvalligheid zullen accepteren, want moslims kunnen daar nu eenmaal niet aan doen. Ze zijn ontoerekingsvatbaar.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 8 oktober 2008 om 16:01. |
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik pikte juist enkele dagen geleden dit titeltje op: http://www.express.be/joker/?action=...&utm_campaign= |
|
|
|
|
|
|
#316 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
[quote=Fourtis;3733105]
Citaat:
Wanneer jij het hierboven over een "bewijs" hebt, heb je het over een ander facet van de discussie. Ik vroeg om een bewijs dat Voorhamme die praktijk zou hebben voorgeschreven en nog wel onder druk van de moslims. De discussie gaat dus niet over een bewijs van wat de praktijk zou zijn op schoolniveau. Ik wil die mensen best geloven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Oude techniek die ze gebruikt: een caricatuur maken van iets, daarna kritiek leveren op de caricatuur. Laatst gewijzigd door filosoof : 8 oktober 2008 om 16:07. |
|
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een soort inhoudsloze stijlfiguur, eigenlijk maar bladvulling? Wat betekenen de woorden "opdat je niet lastig gevallen wordt" voor jou? Leg ons dat eens haarfijn uit. En voor wie waren die "vredelievende" woorden bedoeld? Ken je nog zo'n "islamitische bladvullingen" uit de koran die niet mogen geduid, noch geïnterpreteerd worden omdat ze jou als apologeet te veel plaatsvervangende schaamte bezorgen? |
|
|
|
|
|
|
#319 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vertel me eens hoe de gematigde muzelmaanse madam volgende verzen gaat hineininterpretieren terwijl ze er blijft op hameren dat ze een hoofddoek MOET dragen van hare godheid: Citaat:
Maar wie ben ik natuurlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het is niet omdat een hoofddoek iemand "beschermt" tegen lastige mannen, dat hieruit logisch kan afgeleid worden dat mannen een vrijgeleide genieten om niet-gehoofddoekte vrouwen lastig te vallen. Wat hier wél logisch uit kan worden afgeleid is dat er mannen bestaan die vrouwen zouden kunnen lastigvallen. Waarop het genie Circe antwoordde: een lapje stof beschermt helemaal niemand tegen lastige mannen. Het enige dat tegen lastige mannen beschermt is een witte indianenpluim in uw achterwerk steken. Nee, het niveau ligt niet waar het zou moeten liggen in onze geroemde westerse beschaving... Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 8 oktober 2008 om 16:15. |
|
|
|
|