Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2008, 16:56   #341
Fourtis
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Niet iedere vrouw die een hoofddoek draagt is een radicale Moslima die de Koran letterlijk neemt.
De redenen waarom een vrouw een hoofddoek draagt zijn veel te verscheiden, om hen allen radicaal te kunnen noemen.
.
Wanneer krijgen we die zeer verscheiden redenen, nu eens te lezen? Je moet er toch minstens een stuk of 1000 kunnen bedenken. Nee?
Duikboot? Filosoof? Laat uw creativiteit de vrije loop! In naam van Allah, vertel ons waarom de moslima uit de 21ste eeuw haar laatste pluk haar verbergt.
Fourtis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 16:58   #342
Fourtis
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
waar wil ik w�*t verleggen? mij maakt het niet uit of jij vindt dat ik de discussie zou verloren hebben. Ik ben echter specifiek nooit leerkracht geworden omdat ik na drie keer uitleggen gewoon ophoudt om iets aan iemand zijn verstand te proberen brengen.
Ik heb er gewoonweg het geduld niet voor.

Indien jij persé de logica in het bepaalde vers niet ziet (of wil zien), dan laat ik het hierbij hoor.

Misschien nog één pogingske, maar dat zal het dan zijn:

Zorg dat je steeds je zwarte SS uniform aanhebt, zei de ene nazi tegen de andere. Dat zorgt ervoor dat je herkenbaar bent en BIJGEVOLG niet wordt lastiggevallen.

Misschien dat je het op deze manier wèl begrijpt?

Optimistisch naief als ik ben, blijf ik geloven in de intelligentie van den mensch.

Schitterend !
Fourtis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 17:09   #343
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fourtis Bekijk bericht
Schitterend !
THX!

Als er nu subiet een pipo afkomt met de vraag waarom mijn gevolgtrekking (moslims mogen van hun Allah niet-moslimse vrouwen lastigvallen) niet klopt in volgend zinnetje:

"Zorg dat je steeds je gele ster ophebt" zei de nazi tegen de JOOD. Dat zorgt ervoor dat je herkenbaar bent en bijgevolg niet wordt lastiggevallen".......

dan kan je me horen gillen van hier tot in Tokyo denk ik!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 17:18   #344
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Optimistisch naief als ik ben, blijf ik geloven in de intelligentie van den mensch.
Toch gek dat een zelfverklaard intelligent schepsel als jij niet inziet dat het de eigen gebrekkige gevolgtrekking tot de norm der dingen aan het uitroepen is. Het verwisselen van een paar woordjes in de richting van je eigen tendentieuze interpretatie verandert daar niets aan.

Gelukkig heb je een paar ook al niet te snuggere volgelingen die allang blij zijn dat ze mogen cheeren en in de handjes klappen voor uitspraken die aansluiten bij hun eigen intelligentiepeil.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 17:24   #345
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Toch gek dat een zelfverklaard intelligent schepsel als jij niet inziet dat het de eigen gebrekkige gevolgtrekking tot de norm der dingen aan het uitroepen is. Het verwisselen van een paar woordjes in de richting van je eigen tendentieuze interpretatie verandert daar niets aan.

Gelukkig heb je een paar ook al niet te snuggere volgelingen die allang blij zijn dat ze mogen cheeren en in de handjes klappen voor uitspraken die aansluiten bij hun eigen intelligentiepeil.

Ik wil mezelf niet opdringen hoor, Duisteren Duikboot, maar euhmmm...
Jouw post heeft geen enkele inhoud, geen enkele meerwaarde aan de discussie en is eigenlijk gewoon een aaneenschakeling van beledigingen.
Nu goed, dit gezegd zijnde...

Laatst gewijzigd door bentje : 8 oktober 2008 om 17:24.
bentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 17:30   #346
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Jouw post heeft geen enkele inhoud, geen enkele meerwaarde aan de discussie en is eigenlijk gewoon een aaneenschakeling van beledigingen.
Ik heb alle nodige argumenten al eerder gegeven. Als die niet weerlegd worden, maar men ondertussen wél dezelfde onzin blijft neerpoten, rest mij ook weinig anders dan ermee op te houden.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 18:23   #347
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fourtis Bekijk bericht
Wanneer krijgen we die zeer verscheiden redenen, nu eens te lezen? Je moet er toch minstens een stuk of 1000 kunnen bedenken. Nee?
Duikboot? Filosoof? Laat uw creativiteit de vrije loop! In naam van Allah, vertel ons waarom de moslima uit de 21ste eeuw haar laatste pluk haar verbergt.
ahahahahaaa doe zo verder ahahahahaaa
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 18:24   #348
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb alle nodige argumenten al eerder gegeven. Als die niet weerlegd worden, maar men ondertussen wél dezelfde onzin blijft neerpoten, rest mij ook weinig anders dan ermee op te houden.
waarom zijn de roden nu ineens tegen de dierenvrienden, waarom nu de volgelingen van een pedo en dierenkeler verheerlijken? juist ja kiesvee ahahaahaa
Oud 8 oktober 2008, 18:25   #349
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
THX!

Als er nu subiet een pipo afkomt met de vraag waarom mijn gevolgtrekking (moslims mogen van hun Allah niet-moslimse vrouwen lastigvallen) niet klopt in volgend zinnetje:

"Zorg dat je steeds je gele ster ophebt" zei de nazi tegen de JOOD. Dat zorgt ervoor dat je herkenbaar bent en bijgevolg niet wordt lastiggevallen".......

dan kan je me horen gillen van hier tot in Tokyo denk ik!
ahahahahaahah ja hoofddoek en jodenster ahaahahaa oh zo typisch voor de nazis en de volgelingen van Mo de pedo ahahahahahaha de pocos zitten nu echt in nauwe schoenen ze staan zeer dicht dat ze inzien dat ze de zwarten van nu zijn. ahahahahahaa
Oud 8 oktober 2008, 18:28   #350
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

Het intelligentiepeil van de doorsnee poco is op dezelfde hoogte als hun kiesvee de volgelingen van een krijgsheer en een pedo. Ze zijn bovendien de dragers van de meest wreedaardige manier van slachten ! Seffens ga je nog beweren dat je beschaafd bent ahahahaha beschaafd als je halal en onderdrukking via het dragen van een hoofddoek goed keurt. ahahaaha wat ga het volgende zijn waar de poco mee afkomt leugens?? meestal wel als ze met de rug tegen de muur staan
Oud 8 oktober 2008, 18:30   #351
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
geen enkele goede argumentatie alleen botte leugens ... en het negeren van wreedaardigheden zoals penetratie van kinderen van negen - vermoorden van kinderen van negen - halal slachten enz.... poco toch de islam verdedigen is een ondankbare zaak immers het is net als de wreedaardigheden van de nazis verdedigen
Oud 8 oktober 2008, 18:30   #352
bentje
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
waarom zijn de roden nu ineens tegen de dierenvrienden, waarom nu de volgelingen van een pedo en dierenkeler verheerlijken? juist ja kiesvee ahahaahaa
Citaat:
ahahahahaahah ja hoofddoek en jodenster ahaahahaa oh zo typisch voor de nazis en de volgelingen van Mo de pedo ahahahahahaha de pocos zitten nu echt in nauwe schoenen ze staan zeer dicht dat ze inzien dat ze de zwarten van nu zijn. ahahahahahaa
Shaddy, waarom blijf jij maar bij al je posts "ahahahaha" ertussen te smijten?
Is het omdat je onzeker bent?
Woorden niet kent?
Hoe dan ook, weet je dan niet dat dat héél vervelend is?

Laatst gewijzigd door bentje : 8 oktober 2008 om 18:31.
bentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 18:31   #353
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Shaddy, waarom blijf jij maar bij al je posts "ahahahaha" ertussen te smijten?
Is het omdat je onzeker bent?
Woorden niet kent?
Hoe dan ook, weet je niet dat dat héél vervelend is?
ahahahahaah a negeer me dan he ahahaaha ik ben heel zeker en ik lach me hier te pletter met de pocos en hun bochtendraaierij... ahahahahahaha speciaal voor u ahahahahah en zet me nu snel op je negeer lijstje
Oud 8 oktober 2008, 18:34   #354
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat geldt voor zowat 90% van de posts in dit topic, dus waarom enkel DDD - die quasi nooit (persoonlijk) beledigd - daarop aanspreken?

Maar ja, men ziet sneller beledigingen in posts van tegenstanders dan in die van medestanders, hé?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 18:36   #355
bentje
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
ahahahahaah a negeer me dan he ahahaaha ik ben heel zeker en ik lach me hier te pletter met de pocos en hun bochtendraaierij... ahahahahahaha speciaal voor u ahahahahah en zet me nu snel op je negeer lijstje
Ik heb geen negeerlijstje, dat is zinloos.
Maar ik vraag het me wel af, al je posts zijn zo, waarmee je ze onduidelijk maakt en je niet serieus overkomt.
Ik zeg 't maar hoor, jongen, mij interesseert 't niet, 'k zeg gewoon droogweg dat het irritant is, en je dat nu ook (zie hierboven) aan het doen bent.
Misschien, door je dit te zeggen ga je er even bij stilstaan en besef je dat er misschien iets is in je leven waar je kan aan werken.
Maar goed, zoals 'k al zei, I don't care
Oud 8 oktober 2008, 18:39   #356
bentje
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht

Dat geldt voor zowat 90% van de posts in dit topic, dus waarom enkel DDD - die quasi nooit (persoonlijk) beledigd - daarop aanspreken?

Maar ja, men ziet sneller beledigingen in posts van tegenstanders dan in die van medestanders, hé?

Je hebt wel een punt, 'k wou eigenlijk gewoon onderbreken en een woordje hiertussen plooien omdat het stomme heen en weer gekibbel terug zou omslaan tot iets zinnigs, zodat het fijn zou worden te lezen.
Dus, wees gerust, persoonlijk was ik helemaal niet beledigd, en wou hem ook niet terechtwijzen of zo, 't was gewoon zeggen, en hij heeft daar dan ook normaal op gereageerd, dus het was niet nodig om op je paard te springen en te hulp te snellen
Oud 8 oktober 2008, 18:51   #357
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als je argumenten opgeraken is ophouden inderdaad de juiste oplossing
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 19:08   #358
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
als je argumenten opgeraken is ophouden inderdaad de juiste oplossing
Heb jij de discussie gevolgd?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2008, 19:12   #359
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Heb jij de discussie gevolgd?
Ja en het is duidleijk dat den duisteren van islam niet al te veel kaas gegeten heeft.
Oud 8 oktober 2008, 19:19   #360
Queensburry
Gouverneur

Queensburry's schermafbeelding

Standaard

Hmm, die hele hoofdoekdiscussie is misschien binnenkort opgelost... Als onze banken en andere bedrijven zo snel achteruit blijven gaan, zullen de OPEC-hoofddoeklanden onze bedrijven volgend jaar allemaal kunnen opkopen met de oliedollars die ze verdienen aan de enorm hoge olieprijs de mede voor de lage aandelenkoersen zorgen!
En als onze bedrijven zijn opgekocht, zal de hoofddoek verplicht worden voor alle vrouwen die er willen werken, een dergelijke regel kan worden opgelegd door de nieuwe eigenaar. Dus: einde hoofddoekdebat.
Queensburry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be