![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Duikboot? Filosoof? Laat uw creativiteit de vrije loop! In naam van Allah, vertel ons waarom de moslima uit de 21ste eeuw haar laatste pluk haar verbergt. |
|
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Schitterend ! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#343 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
THX!
Als er nu subiet een pipo afkomt met de vraag waarom mijn gevolgtrekking (moslims mogen van hun Allah niet-moslimse vrouwen lastigvallen) niet klopt in volgend zinnetje: "Zorg dat je steeds je gele ster ophebt" zei de nazi tegen de JOOD. Dat zorgt ervoor dat je herkenbaar bent en bijgevolg niet wordt lastiggevallen"....... dan kan je me horen gillen van hier tot in Tokyo denk ik!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Gelukkig heb je een paar ook al niet te snuggere volgelingen die allang blij zijn dat ze mogen cheeren en in de handjes klappen voor uitspraken die aansluiten bij hun eigen intelligentiepeil. |
|
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik wil mezelf niet opdringen hoor, Duisteren Duikboot, maar euhmmm... Jouw post heeft geen enkele inhoud, geen enkele meerwaarde aan de discussie en is eigenlijk gewoon een aaneenschakeling van beledigingen. Nu goed, dit gezegd zijnde...
Laatst gewijzigd door bentje : 8 oktober 2008 om 17:24. |
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#348 |
|
Banneling
|
waarom zijn de roden nu ineens tegen de dierenvrienden, waarom nu de volgelingen van een pedo en dierenkeler verheerlijken? juist ja kiesvee ahahaahaa
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Banneling
|
Citaat:
wat ga het volgende zijn waar de poco mee afkomt leugens?? meestal wel als ze met de rug tegen de muur staan |
|
|
|
|
|
|
#351 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#352 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Is het omdat je onzeker bent? Woorden niet kent? Hoe dan ook, weet je dan niet dat dat héél vervelend is?
Laatst gewijzigd door bentje : 8 oktober 2008 om 18:31. |
||
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat geldt voor zowat 90% van de posts in dit topic, dus waarom enkel DDD - die quasi nooit (persoonlijk) beledigd - daarop aanspreken? Maar ja, men ziet sneller beledigingen in posts van tegenstanders dan in die van medestanders, hé? |
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Maar ik vraag het me wel af, al je posts zijn zo, waarmee je ze onduidelijk maakt en je niet serieus overkomt. Ik zeg 't maar hoor, jongen, mij interesseert 't niet, 'k zeg gewoon droogweg dat het irritant is, en je dat nu ook (zie hierboven) aan het doen bent. Misschien, door je dit te zeggen ga je er even bij stilstaan en besef je dat er misschien iets is in je leven waar je kan aan werken. Maar goed, zoals 'k al zei, I don't care
|
|
|
|
#356 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Je hebt wel een punt, 'k wou eigenlijk gewoon onderbreken en een woordje hiertussen plooien omdat het stomme heen en weer gekibbel terug zou omslaan tot iets zinnigs, zodat het fijn zou worden te lezen. Dus, wees gerust, persoonlijk was ik helemaal niet beledigd, en wou hem ook niet terechtwijzen of zo, 't was gewoon zeggen, en hij heeft daar dan ook normaal op gereageerd, dus het was niet nodig om op je paard te springen en te hulp te snellen
|
|
|
|
#357 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
als je argumenten opgeraken is ophouden inderdaad de juiste oplossing
|
|
|
#358 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#359 |
|
|
Ja en het is duidleijk dat den duisteren van islam niet al te veel kaas gegeten heeft.
|
|
|
#360 |
|
Gouverneur
|
Hmm, die hele hoofdoekdiscussie is misschien binnenkort opgelost... Als onze banken en andere bedrijven zo snel achteruit blijven gaan, zullen de OPEC-hoofddoeklanden onze bedrijven volgend jaar allemaal kunnen opkopen met de oliedollars die ze verdienen aan de enorm hoge olieprijs de mede voor de lage aandelenkoersen zorgen!
En als onze bedrijven zijn opgekocht, zal de hoofddoek verplicht worden voor alle vrouwen die er willen werken, een dergelijke regel kan worden opgelegd door de nieuwe eigenaar. Dus: einde hoofddoekdebat. |
|
|
|