![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zover zou ik het nu ook niet willen drijven. Iets empirisch ondervinden blijft in veel gevallen van doorslaggevend belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
|
![]() Citaat:
Ook in de kosmologie speelt het beredeneren en modelleren een grote rol, zeker als we praten over afstanden waar nog geen enkel onbemand ruimtetuig is kunnen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
|
![]() Ik zou die harde conclusies vervangen door voorlopige conclusies. Het blijven beredeneerde veronderstellingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Het blijven beredeneerde nog niet weerlegde veronderstellingen." Maar geef mij dat maar. Verifieerbaar met mijn eigen brein. Ik kan daar heel goed me leven, functioneren en liefhebben. Dat in tegenstelling tot het 'creationisme'. Gebaseerd op dramaturgie, en de 'waarheid' ervan wordt afgemeten aan hoeveel % van de mensen op een bepaald geografisch afgebakend stukje aarde d'er in geloven.
![]() |
![]() |
#429 |
Gouverneur
|
![]() Bertie, houd je het gesprek voor gezien, ben je aan het broeden op geschikte reacties of is er een andere reden voor je afwezigheid?
![]() |
#430 |
Minister-President
|
![]() Hij is vast bezig een spirituele ervaring te verwerken.
![]() |
#431 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#433 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Parlementslid
|
![]() Alweer dat totalitaire reflex. Wie ben jij om te bepalen wie "afwezig" is? Zoals ik al zei totalitarisme en Darwinisme hé: onafscheidelijk!
Citaat:
Ik reageer ten gepaste tijde op tegenargumenten (en niet op drogredenen, non-sequiter, authoriteitsargumenten, ad hominum enzovoorts. De bewijzen voor een jonge aarde stapelen zich op maar waar zijn de tegenargumenten? Kijk es wat we hier hebben - de onvernitigbare waarheid in één oogopslag naast(of eigenlijk onder het onnatuurlijke Darwinistische absurditeit: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je met deze vergelijking De bovenste grafiek is die van het verloop van het bevolkingsaantal van de mensen. Deze grafiek werd gemaakt met behulp van de kerkregisters tot ongeveer 1100 1200 en daarvoor gaat men af op begraafplaatsen, geschreven bronnen en de grootte en aantal steden en de oppervlakte van landbouwgronden. De evolutietheorie heeft hier dus niets maar dan ook niets mee te maken. Eerder gewoon statistiek en geschiedenis. Het is interessant om op te zoeken in welk jaar die piek begonnen is en te kijken wat er toen uitgevonden is. Het heeft met landbouw te maken ![]() De onderste grafiek is volledig uit de lucht gegrepen volgens mij.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 11 oktober 2008 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Parlementslid
|
![]() Darwin, show me the money (skeleten in dit geval)
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
We hebben het nu alleen nog maar gehad over de bevolkingsgroei gedurende de steentijd. We kunnen nog verder terug. Volgens evolutionisten is de mens 4 tot 1 miljoen jaar geleden uit een aapachtige ontstaan. Sinds 100.000 jaar loopt de ‘moderne mens' op aarde rond. Hij kende al die tijd geen anticonceptie en ook geen monogamie. Onder normale omstandigheden zou de populatie exponentieel groeien en de wereld dus al binnen enkele duizenden jaren helemaal overbevolkt moeten zijn. Toch was de aarde een paar duizend jaar geleden nog zeer dunbevolkt. Rond 30 voor Christus leefden in het hele Romeinse Rijk slechts 16 miljoen mensen – evenveel als er nu alleen al in Nederland leven! Hoe kan het dat de bevolking de 100.000 jaar daarvóór niet in aantal gegroeid is en nu de laatste 4000 jaar opeens explosief groeit? Alles pleit voor het gegeven dat de aarde pas rond 2200 voor Christus is (her)bevolkt, en dat is precies de datum die zowel de bijbel als vele andere overleveringen noemen als tijdstip na de zondvloed. De eerste stammen trokken toen Europa in vanuit het Midden-Oosten en trokken langzaam maar zeker de lege wereld in. Zij vermenigvuldigden zich en groeiden in zo'n 4500 jaar tot het aantal dat we nu hebben.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() OMG
![]() Deze is zelfs te belachelijk voor woorden. 1 Antwoord: Ik verwed u er 10 000 euro op dat zelfs het skelet van uw bedovergrootvader niet terug te vinden is. Als men dan toch zoveel mogelijk skeletten wil terugvinden moet men DE VOLLEDIGE AARDBOL OMSPITTEN. En dan nog. Een groot deel is immers vergaan door erosie en andere invloeden. Hopelijk ziet u de belachelijkheid hiervan in.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 11 oktober 2008 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
K zal het nog maar eens zeggen zeker. Als vandaag de dag er geen kunstmeststoffen meer zouden zijn sterft 2/3de van de wereldbevolking van de honger binnen een paar jaar. De grootte van een diersoort of menssoort is afhankelijk van territorium en voedselvoorraad.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
|
![]() Citaat:
verbetering van kraamtechnieken, terugdringing van kraamdood, kinderziektes en infectieziektes. Allemaal toevallig ontwikkeld tijdens de 19e en 20ste eeuw, maar zal hoegenaamd geen invloed hebben op de creationistische demografie.
![]() |