![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Ik geloof in kabouters. Hun levenswijze inspireert me en geeft me kracht. Er is al eeuwen sprake van kabouterachtigen, in verschillende culturen. Dat kan niet zomaar toeval zijn, wat mensen ook beweren.
En kom niet af met de wetenschap of zo, want die wil niet zien wat ze zelf niet kan verklaren! Als mensen zo vaak over kabouters spreken, dan moeten ze wel bestaan. Bovendien heb ik een heel sterk gevoel dat ze bestaan. Als ik in een bos loop dan ervaar ik hun aanwezigheid en ik vind het jammer voor de mensen die zoiets moeten missen. Ik vraag respect voor mijn geloof en ik wil graag kabouteronderwijs organiseren. Alles staat in dit boek:
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Kabout David heeft echt bestaan !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ooit eens in het kabouterbos geweest, en daar was een mevrouw die zei dat ze zeker en vast al kabouters had gezien in dat bos.
Daarna kregen we een ijsje. QED.
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb het spaghettimonster de laatste kabouter zien oppeuzelen. De kabouters zijn dood.
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg Goldband, als ik me wil aansluiten bij uw kerk, moet ik dan een stukje van mijn penis laten snijden? Want dat is wel een dealbreker hoor.
En komen jullie ook op zondag samen om jullie kleren te vergelijken? Want dat vind ik dan weer een broodnodige voorwaarde. Hoe weet ik anders dat ik het beter doe dan mijn medekabouterliefhebber. En bovenal, je zal me nog moeten verzekeren dat dit het enige echte bovenwaarachtige geloof is, want ik merk dat er andere ware en waarachtige geloven zijn, dus je zal er toch eerst een een oud woord voor moeten opsnorren of eentje uitvinden, anders ben je niet geloofwaardig.
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() die hier uit de tuin, is gisteren met een grote wagen vertrokken. Ze hebben hem er zelfs nog langs achter in geholpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Als kaboutergelovige draag ik de kabouteroecumene hoog in het vaandel.
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 8 oktober 2008 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sprookesboeken zijn blijkbaar in trek eerst de koran nu de oproep der kabouters
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Kabouters zijn gewoon profiteurs. Ik zet al jaren iedere avond voedsel voor ze buiten om mijn tuin te laten onderhouden en ze eten het wel op maar doen niets in de plaats!
![]()
![]() |
#11 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als nu de christelijke gelovige u begin uit te lachten en zegt dat er een vijs aan u losstaat, antwoordt dan dat hij met zijn christelijke god precies hetzelfde doet. Geloven in een onzichtbare kabouter of geloven in een onzichtbare god: er is geen verschil! Credo quia absurdum.
Goe weere an de Zuid, ze smaate mee snieballe... One should respect public opinion insofar as is necessary to avoid starvation and keep out of prison, but anything beyond this is voluntary submission to unnecessary tyranny (B. Russell) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2008 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Fuck respect. Ga voor subsidies
![]()
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() Kabouters moeten wel bestaan, kabouters komen op teevee. En alles dat op teevee komt is waar. Ik heb nog nooit god of allah op teevee gezien, dus bestaan die wel?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Ok, ik wil me eventueel aansluiten, op voorwaarde dat de zeden los zijn en er genoeg feestdagen zijn.
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() Alle maandagen als erkende kabouterlijke feestdagen. Is meteen het probleem van de maandagziekte opgelost!!
Goe weere an de Zuid, ze smaate mee snieballe... One should respect public opinion insofar as is necessary to avoid starvation and keep out of prison, but anything beyond this is voluntary submission to unnecessary tyranny (B. Russell) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de dinsdagvoormiddag is ook een feestdag, opgelost!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2008 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ho! die van mij wel hoor. Maar die heb ik dan ook persoonlijk getraind. Elk jaar trekken ze dus de bladeren van mijn bomen en ruimen die dan in de loop van de winter rustig op. En tijdens de zomermaanden halen ze het afgemaaide gras dat ik tussen de struiken gooi ook allemaal netjes op. goei ploegske heb ik dus.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |