![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hoef dit niet te vermijden, u hoeft gewoon niet zo te handelen, punt
![]() |
![]() |
#82 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
alles wat niet op foto's gebeurd dat is nooit gebeurd. Al goed dat niet iedereen die criteria hanteert...
![]() |
![]() |
#83 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Ik veronderstel dat u muren ook heel geweldadige voorwerpen vindt. Of een hek, stel u voor, die agressieve hekken toch...
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn jullie fascisten enkel goed in het rondstrooien van leugens de aandacht af te leiden van het feit dat de vrije meningsuiting waar eens in het gedrang is gebracht ... Indien er effectief "gewapende overvallers" zouden geweest zijn had de politie ze wel ingerekend ... Face it , de enige wetsovertreding was in dit geval het onrechtmatig gijzelen van mensen ... En ze daardoor nog in gevaar te brengen ook ... Maar ja , bij een eventuele brand of dergelijke zouden jullie nogal staan dansen hé , weer een hoop die jullie mening niet delen minder ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Getuigenissen van een bende hooligans die deuren blokkeren ??? ![]() Het beeldmateriaal dat er is toont trouwens net aan dat het die zijn die geweld hebben gebruikt , en vernielingen hebben aangericht ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neen, uit elementaire beleefdheid
![]() |
#88 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Welke beelden?
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U hebt dus geen foto, en met andere woorden geen betrouwbare bron om uw beweringen te staven. De totale afgang dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Ik merk gewoon op dat alle foto's waarin voorposters duidelijk een aanval uitvoeren op de linkse tegenbetogers, worden afgedaan als niet bloederig genoeg. Je ziet een een bende vechtersbaasje met vechthandschoenen afstormen op de linkse blokkade, wat wordt er als tegenargument gebruikt: ja maar je ziet niet het moment waarop hij op de linkse klopt. Tsja, als je u beter voelt uzelf zo voor te liegen...
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De linksen hadden uzi's mee. Foto's? Die zijn er niet. Geloof mij dus maar zo.
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Tegenbetogers? Ging de NSV! nu al een betoging in de Blandijn organiseren?
![]()
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik geloof gewoon niet dat Dewinter enkele 'linkse' slaag zou hebben gegeven. Als 'links' dan zegt foto's te hebben. Wel, toon me die foto's en ik zal het geloven. Mag ik eigenlijk volgens 'links' nog iets anders geloven dan wat zijn willen dat ik geloof? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() inderdaad, ben ook benieuwd achter meer foto's.. er waren veel flitsen, dus veel foto's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "Volgens een aanwezige waren een dertigtal NSV-militanten voorbij de blokkade gekomen, al dan niet met geweld en hadden zich verschanst in auditorium D. Daarop hebben enkele demonstranten tafels voor de deur geschoven en de andere ingangen geblokkeerd, zodat ze niet meer weg konden. Het gerucht ging de ronde dat sommigen gewapend waren. En inderdaad, enkele ogenblikken later kon ik een opgesloten extreem-rechtse persoon zien staan in de verbindingsgang tussen het auditorium, losjes zwaaiend met een zogenaamde 'telescoopmatrak'. Hij schaamde zich er duidelijk niet over en werd duchtig gefotografeerd. Het dreigde wel even fout te lopen toen er enkele vermoedelijke 'Black Blokkers' het raam openden en met zaken begonnen te gooien richting het raam waar de NSV-ers zaten." (gevonden op)
Als de persoon met de matrak zich niet schaamde en er duchtig werd gefotografeerd ... waar zijn dan die foto's? |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik spreek voor een aantal mensen als ik zeg:
Mag ik de foto's zien?
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb wel het recht u de toegang te ontzeggen tot mijn eigen huis. Ik ben niet verplicht iedereen binnen te laten die eens even wil komen kijken. Voorwerpen kunnen niet agressief zijn, maar ze kunnen wel voor agressieve doelen gebruikt worden. Als ik een hek zet rond mijn tuin dan bega ik geen geweld om de reden die ik eerder gaf. Maar muren kunnen wel gebruikt worden voor geweld. Stel da ik naar u huis ga en al u ramen en deuren dichtmetsel. Kunt moeilijk zeggen dat ik u dan geen geweld heb aangedaan. En nu wordt u gebrekkige redenering nog duidelijker. Volgens u is het enkel degene die de blokkade probeert te doorbreken die geweld gebruikt. Volgens die definitie gebruikt gij geweld als gij u dichtgemetselde doorbreekt. |
|
![]() |
![]() |