![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is een beetje als Antwerpenaars die denken dat iedereen Antwerpen kent. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 16 oktober 2008 om 17:33. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Minister-President
|
[Vlaming-modus] Ik ben een chronisch ontevreden individu, mijn eigen falen is de schuld van anderen. Ik haat en vrees iedereen dus sluit ik me op in mijn eigen illusoire vlaamsche wereldje waar het leven goed is. Als we af zijn van vreemdelingen en de Nederlandstaligen die omgaan met Franstaligen word ik gelukkig. Daarna moeten we alleen nog af van de minder radicale Vlamingen.[/Vlaming-modus]
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Btw, die is de laatste reactie die jullie trollen van mij krijgen. Ik discussieer liever met intelligente Belgischgezinden als De Laatse Belg of djimi ipv met vooringenomen regimeslaven als jullie.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Minister-President
|
Lange teentjes jij, he? Als je zelf geen grapje kan verdragen zou ik er zelf ook geen maken, beste.
|
|
|
#52 |
|
Minister-President
|
Ivoren toren, nee hoor. Ik sta gewoon met beide voetjes op de grond. Het zijn de Vlamingen die middels hun slachtofferrol een put graven voor zichzelf.
|
|
|
#53 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind hier niets grappig aan. Temeer ik met jouw karikaturale voorstelling van het Vlaams-nationalisme niets kan aanvangen. Vlaams-nationalisme omwille van het Vlaams-nationalisme kan mij persoonlijk zelfs gestolen worden; voor mij is dit in hoofdzaak een noodzakelijke tussenstap met het oog op het oprichten van een Groot- of voor mijn part zelfs een Heel-Nederlandse confederatie (jaja, ik ben echt wel tégen de Walen, he). Dat is dus nog totaal iets anders dan jouw enggeestige emobelgicisme.
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Weg met het belgische voetbal! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Banneling
|
on topic :
bye bye Standard ! |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat zullen veel spelers zeggen eind dit seizoen, vrees ik.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|