![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() Hoe voelt dat nu, deel te zijn van de Golem?
Immotus nec iners Laatst gewijzigd door Vaandeldrager : 17 oktober 2008 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() iemand vertelde mij dat een aantal leden van het 'eigen vlaamsche volk' grote hitlerfans zijn.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik vraag me wel af onder welke nickname crice opereerde op het kifkifforum.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 17 oktober 2008 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ben nog altijd een anti-zionist, en ben daar trots op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 17 oktober 2008 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Atheist, Lotus, Madeleine Meersman, Maruja, e.v.a...... het was natuurlijk een zeer moeilijk gegeven om als islamcriticus op een gesubsidieerd islamitisch forum te posten...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Hou kifkif buiten politics
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 17 oktober 2008 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
natuurlijk, ik respecteerde wel de anderen....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=dM7L4...eature=related
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Antizionisten zijn wel antisemieten in die zin omdat zionisten ten eerste ook Joden zijn en ten tweede omdat antizionisten zich van dezelfde tactiek en vooroordelen bedienen als de antisemieten en Jodenhaters.. Laatst gewijzigd door Sinistra : 17 oktober 2008 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En nu ga ik voor de eerste keer in mijn leven een NSV-er zijn zin geven. En gelijk erbovenop. Zoals ik al eerder schreef: wie het met mij over het Kif Kif forum wil hebben kan me een PM sturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Antisemitische literatuur voor het zoveelste opeenvolgende jaar op de Frankfurter Buchmesse. Dit keer pareltjes van Turkse antisemitische teksten:
![]() Three volumes: the first on President Bush as a latter-day Hitler, by Mustafa K. Erdomol; the second on Israeli control of Turkey, by Hassan Taplun; the third, entitled "Jewish Utopia", by "Dr Michael Higgerin"; all published in 2005/2006 by Ozan, Istanbul (on Stand 5.1/C/976/45). Meer van dit fraais: http://www.juedische.at/TCgi/_v2/TCg...aram_Red=10594 , "at the opening ceremony, Turkish President Abdullah Gül had stated that 'Turkey stands for harmony, tolerance and pluralism.'" In Duitsland hebben ze weinig tolerantie voor antisemitisme. maar in Turkije zijn ze veel toleranter in deze. En vanwege het pluralisme zijn ze ook dol op Koerden. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 17 oktober 2008 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() amai wat een dikke zever is dat. Trouwens, ge weet toch dat palestijnen ook semieten zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Wat een zin!! Trouwens, ik ben met zoveel argwaan behandeld als nieuweling op kefkef (kifkif is taboe!) dat ik meesta na 3 �* 5 posts al verbannen werd. De benefit of the doubt werd bij mij in elk geval nooit toegpast, terwijl men mij niét van racisme kon betichten. Hoogstens van pro-zionisme. ![]() Maar dat was er al te veel aan bij *kuch* kefkef. PS: Aboe mag ik dat prachtige zinnetje als handtekening gaan rondbazuinen? ![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 17 oktober 2008 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U ziet ze wel helemaal vliegen, me dunkt. Ik heb de boeken natuurlijk niet gelezen maar toch:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb daarover nochtans niets gelezen in de Franstalige pers ...
![]() |