Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 oktober 2008, 12:14   #21
Vaandeldrager
Schepen

Vaandeldrager's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
Mensen met een enorme dosis zelfhaat.
Hoe voelt dat nu, deel te zijn van de Golem?

Laatst gewijzigd door Vaandeldrager : 17 oktober 2008 om 12:14.
Vaandeldrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 12:46   #22
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ja, iemand vertelde me dat een aantal moslims grote Hitlerfans zijn.
iemand vertelde mij dat een aantal leden van het 'eigen vlaamsche volk' grote hitlerfans zijn.
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 12:47   #23
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Ik kijk uit naar het vervolg van die inmiddels mythische klacht.

U beschuldigt me nu al een paar jaar persoonlijk van anti-semitisme, duik misschien eens in uw archief van berichten van mij en toon er mij een waarin ik mij anti-semitisch uitlaat. Eentje waarin ik de staat Israël gelijk stel met het joodse geloof.

Ik zou u verder nog kunnen onderhouden over het feit dat ik daar niet alleen moderator was, dat moderatoren niet verondersteld kunnen worden om persoonlijk alles wat op een forum geschreven wordt te hebben gelezen, enz. Maar dat zou u maar matig boeien denk ik, u bent al een hele tijd veel te veel geïnteresseerd in het zwart maken van mezelf en het Kif Kif forum en u schuwt daarbij de intimidatie, de dreigementen en de leugens niet. Als u me niet kwalijk neemt zou ik het hier dan ook bij willen laten. Tot genoegen.
inderdaad.

ik vraag me wel af onder welke nickname crice opereerde op het kifkifforum.
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)

Laatst gewijzigd door goodwill : 17 oktober 2008 om 12:48.
Oud 17 oktober 2008, 12:49   #24
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
inderdaad.

ik vraag me wel af onder welke nickname crice opereerde op het kifkifforum.
Verschillende, ze kwam telkens terug. Maar omdat ik niet in elkaar zit zoals zij ga ik die nicks hier niet noemen.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 12:51   #25
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

ben nog altijd een anti-zionist, en ben daar trots op.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 15:51   #26
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dat is best mogelijk, maar ondertussen ligt er toch een klacht neer bij het parket tegen het kifkif forum, waar jij moderator was wegens het expliciet toelaten van negationistische en antisemtische posts die er niet weggehaald werden.Volgens een paar bronnen was het zelf een AELer die dat postte en daarom wou of mocht kifkif eerst niet ingrijpen: "eigen volk eerst"
Kunnen we de kif-kif-vetes buiten politics.be houden? Dank u.

Laatst gewijzigd door Metternich : 17 oktober 2008 om 15:51.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 15:56   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verschillende, ze kwam telkens terug. Maar omdat ik niet in elkaar zit zoals zij ga ik die nicks hier niet noemen.
goh! maar daar heb ik geen probleem mee hoor. Ik kan ze gewoon niet meer allemaal herinneren.

Atheist, Lotus, Madeleine Meersman, Maruja, e.v.a...... het was natuurlijk een zeer moeilijk gegeven om als islamcriticus op een gesubsidieerd islamitisch forum te posten...

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 15:57   #28
Ambiorix

Standaard

Hou kifkif buiten politics

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 17 oktober 2008 om 15:58.
Oud 17 oktober 2008, 16:00   #29
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
goh! maar daar heb ik geen probleem mee hoor. Ik kan ze gewoon niet meer allemaal herinneren.

Atheist, Lotus, Madeleine Meersman, Maruja, e.v.a...... het was natuurlijk een zeer moeilijk gegeven om als islamcriticus op een gesubsidieerd islamitisch forum te posten...
BS, er zaten er genoeg. ikzelf had genoeg kritiek op de islam, nooit problemen gehad.

natuurlijk, ik respecteerde wel de anderen....
Oud 17 oktober 2008, 16:02   #30
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

ah Madeleintje..... hahaha
Oud 17 oktober 2008, 17:35   #31
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Deze foto werd geshoot 2 jaar geleden tijdens een counter-demo van een Amerikaans-Arabische groepering tegen een "Israël-Solidarity" march in San Francisco. Een aantal demonstranten maakten gebruik van zeer controversiële gebaren:

Gaan er nu nog Antizionisten beweren dat hun streven niks met Jodenhaat te maken heeft terwijl er op hun bijeenkomsten en demonstratie hitlergroeten worden gegeven. Het wordt tijd dat die hypocrisie eens ophoudt...
Her we goooo....
Oud 17 oktober 2008, 17:46   #32
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Over het stoppen van de hypocrisie vind ik deze over Obama wel veelzeggend. Ze komt van Sinistra en gaat over hoe Obama ten opzichte van Israel en de Zionisten geen beleid kan voeren zoals hij zou willen.

Het zegt iets over hun totaal gebrek aan respect voor democratie, hun afdreigen van politieke tegenstanders en de machtspolitiek die z de zionisten voeren.

Maar hypocriet is het in ieder geval niet.
Hij moet wel eh, anders ligt hij naast z'n vriendje jfk op het graf !

http://www.youtube.com/watch?v=dM7L4...eature=related
Oud 17 oktober 2008, 20:09   #33
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
we hebben hier ook te maken met sinistra, de 'friend', onze nederlandse forum-lid.
Maar zal hij het hebben over zijn landgenoten, die actief deelgenomen hebben aan de holocaust? nee, want dat potje houdt hij liver dicht.

Anti-zionisten zijn tegen het zionisme en niet tegen joden, want in dat geval spreken we van anti-joodse gevoelens.
Maar nee, onze 'friend', zal het liever willen hebben over 'eurabië' en andere onzin-praatjes.
Natuurlijk hebben heel wat Nederlanders gecollaboreerd met de NSB. Maar feit is dat de Nederlandse regering , net als de Duitse trouwens zich na WOII onvoorwaardelijk achter het Israëlische project is gaan staan en blijven staan, dit in tegenstelling tot de Belgen die zich als gewillige hoeren gedragen voor het Eurabische fascisme. Een anekdote in heel dit verhaal is wel dat de anti-Joodse gevoelens in België wel zijn opgeflakkerd na het aantreden van de extreem-linkse Paars-Groene regering Verhofstadt in 1999 met als hoogtepunt ware moordpogingen van Antizionistische marokkanen tegen orthodoxe Joden in Wilrijk. De regering Verhofstadt en dan vooral de extremisten van AGALEV hebben de al wankele verstandhouding tussen Marokkanen en Joden volledig om zeep geholpen, met hun "Pallywood-propaganda". Die lui zijn mede schuldig voor het aanzetten tot haat....

Antizionisten zijn wel antisemieten in die zin omdat zionisten ten eerste ook Joden zijn en ten tweede omdat antizionisten zich van dezelfde tactiek en vooroordelen bedienen als de antisemieten en Jodenhaters..

Laatst gewijzigd door Sinistra : 17 oktober 2008 om 20:10.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 20:27   #34
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:

Larie. U hebt hemel en aarde moeten bewegen om een aantal van die nicks gebannen gekregen zodat u er elders over kon opscheppen. De twee mensen waar we uiteindelijk het meest door de vingers keken waren u en Francientje. Jullie kregen wel veel waarschuwingen, maar in verhouding tot het aantal bewuste en louter provocatief bedoelde overtredingen van het Kif Kif forumreglement zeer weinig strafpunten. Ik ben er trouwens 100% van overtuigd dat op zogoed als elk ander forum de moderatie dubbelnicks van mensen die de toon aanslaan tegen de moderatie zoals u en anderen dat deden op Kif Kif stante pede gebannen zouden worden.

En nu ga ik voor de eerste keer in mijn leven een NSV-er zijn zin geven. En gelijk erbovenop.

Zoals ik al eerder schreef: wie het met mij over het Kif Kif forum wil hebben kan me een PM sturen.
Oud 17 oktober 2008, 20:29   #35
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Antizionisten zijn wel antisemieten in die zin omdat zionisten ten eerste ook Joden zijn en ten tweede omdat antizionisten zich van dezelfde tactiek en vooroordelen bedienen als de antisemieten en Jodenhaters..
Ik zou me willen verontschuldigen bij de moderatie, maar hier past toch echt maar één reactie op hoor:
Oud 17 oktober 2008, 20:30   #36
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Antisemitische literatuur voor het zoveelste opeenvolgende jaar op de Frankfurter Buchmesse. Dit keer pareltjes van Turkse antisemitische teksten:

Three volumes: the first on President Bush as a latter-day Hitler, by Mustafa K. Erdomol; the second on Israeli control of Turkey, by Hassan
Taplun; the third, entitled "Jewish Utopia", by "Dr Michael Higgerin"; all published in 2005/2006 by Ozan, Istanbul (on Stand 5.1/C/976/45).

Meer van dit fraais:
http://www.juedische.at/TCgi/_v2/TCg...aram_Red=10594

, "at the opening ceremony, Turkish President Abdullah Gül had stated that 'Turkey stands for harmony, tolerance and pluralism.'"

In Duitsland hebben ze weinig tolerantie voor antisemitisme. maar in Turkije zijn ze veel toleranter in deze. En vanwege het pluralisme zijn ze ook dol op Koerden.

Laatst gewijzigd door Mahalingam : 17 oktober 2008 om 20:30.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 20:43   #37
Ambiorix

Standaard

Citaat:
amai wat een dikke zever is dat. Trouwens, ge weet toch dat palestijnen ook semieten zijn?
Oud 17 oktober 2008, 20:55   #38
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben er trouwens 100% van overtuigd dat op zogoed als elk ander forum de moderatie dubbelnicks van mensen die de toon aanslaan tegen de moderatie zoals u en anderen dat deden op Kif Kif stante pede gebannen zouden worden.
Hier duizelt het me eventjes.

Wat een zin!!

Trouwens, ik ben met zoveel argwaan behandeld als nieuweling op kefkef (kifkif is taboe!) dat ik meesta na 3 �* 5 posts al verbannen werd. De benefit of the doubt werd bij mij in elk geval nooit toegpast, terwijl men mij niét van racisme kon betichten. Hoogstens van pro-zionisme.

Maar dat was er al te veel aan bij *kuch* kefkef.

PS: Aboe mag ik dat prachtige zinnetje als handtekening gaan rondbazuinen?

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 17 oktober 2008 om 20:56.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 21:44   #39
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
pareltjes van Turkse antisemitische teksten:
U ziet ze wel helemaal vliegen, me dunkt. Ik heb de boeken natuurlijk niet gelezen maar toch:

Citaat:
the first on President Bush as a latter-day Hitler, by Mustafa K. Erdomol
In welke zin is een boek dat Bush met Hitler vergelijkt antisemitisch?

Citaat:
the second on Israeli control of Turkey, by Hassan
Taplun;
Wat is er antisemietisch aan een boek dat vragen stelt bij, onderzoek doet naar, kritiek uit op de banden tussen Israel en Turkije? Mogen daarover geen legitieme vragen gesteld worden? D'er valt nogal wat te onderzoeken over wapenhandel, zgn. terrorismebestrijding, enz.

Citaat:
the third, entitled "Jewish Utopia", by "Dr Michael Higgerin"; all published in 2005/2006 by Ozan, Istanbul (on Stand 5.1/C/976/45).
Wat ik maar wil zeggen: never judge a book by its cover. Het lijkt me typerend voor zionisten die elke vorm van kritiek op of in dit geval zelfs een verwijzing naar Israel opvatten als antisemitisme. Beetje ziekelijk toch.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 21:45   #40
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Hier duizelt het me eventjes.
Ik heb daarover nochtans niets gelezen in de Franstalige pers ...

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be