Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 oktober 2008, 21:33   #81
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Er zijn toch plezante situaties soms. Miljaarde.
scheiden is plezant eens dat alles achter de rug is
(Maar 't kan zo lang duren hé ...)

Laatst gewijzigd door manta : 18 oktober 2008 om 21:33.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 21:34   #82
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Nogmaals bewezen dat de man niet alleen een melkkoe voor de staat is maar ook voor de vrouw.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 21:35   #83
angel111
Vreemdeling

angel111's schermafbeelding

Standaard

we hebben ons gezin ondertussen ook nog met 2 prachtige kinderen, en willen niet dat e weer zo een heel gestuek komt omdat wij het weer allemaal opgooien! ze heeft de kinderen allerlei scheldnamen geleerd tegen ons toen in de tijd! en dat schaad de kinderen ook dus...
angel111 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 21:35   #84
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Nogmaals bewezen dat de man niet alleen een melkkoe voor de staat is maar ook voor de vrouw.
Ik ken ook omgekeerde gevallen, een scheiding is voor beide personen erg, een mens laat blijkbaar wel op dat moment het slechtste in zich boven komen, zowel mannen als vrouwen...
Oud 18 oktober 2008, 21:39   #85
angel111
Vreemdeling

Standaard

ja weet je eerst een vechtscheiding, en daarna toen wij bij ocmw k-terrecht kwamen besloot madam om het onderling te regelen, dus advocaten voor niets gebruikt! en ja ze zei heel bruut, ofwel laat je het kindergeld voor mij en krijg je co ouderschap, ofwel niet!
dus kozen we voor de kinderen en verliezen de helft van het kindergeld!
weet niet goed wat te doen, we zitten er nu goed bovenop , wil niet weer met advocaten starten! en er hebben al 9 mannen bij haar en de kinderen gewoont, de kinderen kwamen elke week terug van nu is papa petro thuis, of papa raf enz enz en dat kwetst de echte papa ook natuurlijk, dus ........... en goed voor de kinderen is het ook niet, maar ik dacht als ik daarop aangeef, dan gaat ze volgende keer 2 x nadenken voor ze weer zo snel ene in huis neemt bij de kinderen!!
groeten
Oud 18 oktober 2008, 21:42   #86
angel111
Vreemdeling

Standaard

ja, maar scheiding is nu rond, al bijna een jaar, ze heeft verschillende andere mannen gehad, en ze blijft moeilijk doen, kleren voor de kinderen die we kopen verkoopt ze door, net zoals speelgoed en schoenen, wij moeten altijd naar de dokter met ze gaan, en apotheek, ooit zei ze, de kinderen zijn moeilijk, geef ze maar een hoestfles daar worden ze kalm van!! en elke week hebben ze een hoestfles bij, heb haar daarop willen laten pakken, maar ze is italiaanse, en de hele familie zorgt voor de kinderen, en da spreekt in mijn nadeel volgens advocaat!!
Oud 18 oktober 2008, 21:45   #87
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door angel111 Bekijk bericht
ja weet je eerst een vechtscheiding, en daarna toen wij bij ocmw k-terrecht kwamen besloot madam om het onderling te regelen, dus advocaten voor niets gebruikt! en ja ze zei heel bruut, ofwel laat je het kindergeld voor mij en krijg je co ouderschap, ofwel niet!
dus kozen we voor de kinderen en verliezen de helft van het kindergeld!
weet niet goed wat te doen, we zitten er nu goed bovenop , wil niet weer met advocaten starten! en er hebben al 9 mannen bij haar en de kinderen gewoont, de kinderen kwamen elke week terug van nu is papa petro thuis, of papa raf enz enz en dat kwetst de echte papa ook natuurlijk, dus ........... en goed voor de kinderen is het ook niet, maar ik dacht als ik daarop aangeef, dan gaat ze volgende keer 2 x nadenken voor ze weer zo snel ene in huis neemt bij de kinderen!!
groeten
In dat geval heb je de mogelijkheid om er een hoop diensten gaan bij te halen die gaan nakijken wat in't belang van het kind het beste is ... als zij idd zo'n dingen doet , dan gaan die diensten er niet mee lachen ...
In't ergste geval kan dat via de jeugdrechtbank lopen, maar dat zijn al verregaande stappen, en voor je die zet zal je eerst goed moeten zien wat jij EN JE KINDEREN willen ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 21:45   #88
angel111
Vreemdeling

Standaard

En om eerlijk te zijn hou ik liever de advocaten erbuiten, hier zien ze geld in e, en vertrouw het niet zo!
ik ben al 4 maand aan het zegge da ik ze ga aangeven, maar iets houdt mij tegen!!
niet dat ze geen geld heeft, want ze is van rijke afkomst, ze heeft veel overgehouden van de scheiding, altijd nieuwe kleren, mooie nagels, haren om de 2 weken opnieuw gedaan enz enz haar zus heeft verteld dat ze met al haar zwart werk en dop samen een 1600 e per maand verdient en haar vriend werkt in de bouw dus die ook noig eens een dikke, die vriend huurt een adres voor zijn domiciel te zette maar woont toch bij haar!!
wat moet ik doen!!!!
Oud 18 oktober 2008, 21:48   #89
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Das zever figgietje, bij mij was het omgekeerd, de vent dien op mijne zak leefde.
Heeft niks met man-vrouw zijn te maken, maar eens te meer met uw ingesteldheid.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 21:50   #90
angel111
Vreemdeling

Standaard

ik wil ook niet zomaar de kinderen hun mama afnemen, wil ze die miserie besparen, weet ook wel dat ze goed zijn bij haar familie, en zo co ouderschap gaat goed, ofjah dacht ik, ik was op school, daar had ze gezegt dat ik haar sloeg enz enz, en ze mochten geen papiertjes aan mij meegeven, zelfs van oudercontact had ze verzwegen voor mij, directriece had me persoonlijk opgebelt waarom ik nog geen uur had afgesproken enz, wel zelf was ze niet geweest! ik zie enkel haar "verklikke" een oplossing om eens haar terug te hebben, we zijn hier heel gelukkig, maar elke dag hoor ik meer en meer met hoe ze mij heeft en vind het genoeg geweest!!ze maakt het mij zo moeilijk! mijn nieuwe vriendin en ik willen trouwen, ze was zwanger van onse eerste pruts samen, en had een geboorte kaartje gemaakt samen met mijn andere kinderen zo hun naampjes enz erop, plots kreeg ik het terug in de bus, mijn ex had het helemaal beklad enz enz pf weegt ook zwaar door op ons, we zijn het beu dat ze altijd weg komt met alles!!
Oud 18 oktober 2008, 21:50   #91
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En om eerlijk te zijn hou ik liever de advocaten erbuiten, hier zien ze geld in e, en vertrouw het niet zo!
ik ben al 4 maand aan het zegge da ik ze ga aangeven, maar iets houdt mij tegen!!
niet dat ze geen geld heeft, want ze is van rijke afkomst, ze heeft veel overgehouden van de scheiding, altijd nieuwe kleren, mooie nagels, haren om de 2 weken opnieuw gedaan enz enz haar zus heeft verteld dat ze met al haar zwart werk en dop samen een 1600 e per maand verdient en haar vriend werkt in de bouw dus die ook noig eens een dikke, die vriend huurt een adres voor zijn domiciel te zette maar woont toch bij haar!!
wat moet ik doen!!!!
Kdenk dat dat trouwens iets is dat enkel in uw nadeel kan werken als dat boeltje ooit nog voor het gerecht moet terecht komen (ivm kinderen dan éh). En mss is het hek helemaal van de dam als je zoiets doet, zeker niet over één nachtje ijs gaan daarmee.
Oud 18 oktober 2008, 21:51   #92
angel111
Vreemdeling

Standaard

ik wil ook niet zomaar de kinderen hun mama afnemen, wil ze die miserie besparen, weet ook wel dat ze goed zijn bij haar familie, en zo co ouderschap gaat goed, ofjah dacht ik, ik was op school, daar had ze gezegt dat ik haar sloeg enz enz, en ze mochten geen papiertjes aan mij meegeven, zelfs van oudercontact had ze verzwegen voor mij, directriece had me persoonlijk opgebelt waarom ik nog geen uur had afgesproken enz, wel zelf was ze niet geweest! ik zie enkel haar "verklikke" een oplossing om eens haar terug te hebben, we zijn hier heel gelukkig, maar elke dag hoor ik meer en meer met hoe ze mij heeft en vind het genoeg geweest!!ze maakt het mij zo moeilijk! mijn nieuwe vriendin en ik willen trouwen, ze was zwanger van onse eerste pruts samen, en had een geboorte kaartje gemaakt samen met mijn andere kinderen zo hun naampjes enz erop, plots kreeg ik het terug in de bus, mijn ex had het helemaal beklad enz enz pf weegt ook zwaar door op ons, we zijn het beu dat ze altijd weg komt met alles!!
Oud 18 oktober 2008, 21:51   #93
angel111
Vreemdeling

Standaard

Oud 18 oktober 2008, 21:53   #94
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het is wel heel frustrerend, kan het mij heel levendig voorstellen zelfs.
Oud 18 oktober 2008, 21:54   #95
angel111
Vreemdeling

Standaard

zou zoiets anoniem kunnen?
Oud 18 oktober 2008, 21:55   #96
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
zou zoiets anoniem kunnen?
Geen idee van, met zwartwerk aangeven heb ik geen ervaring.
Oud 18 oktober 2008, 21:58   #97
angel111
Vreemdeling

Standaard

nog een vb het oudste kreeg een werkje mee van school, we moesten foto's plakken van thuis enz, wel we belde haar om te vragen of mijn vriendin (+2jaar mee samen) of die er ook op mocht, ze heeft de kinderen helpen opvoeden en al want oudste is 3 jongse 2, en ja antwoorde ze, zet er ook maar mama bij zei ze, want zo noemen ze mijn vriendin, achteraf op school komen we te weten dat ze het helemaal beklad had, en foto's eraf had gedaan en andere erop gedaan enz enz tekeningen die we maken thuis voor de "echte mama" gooit ze weg, mijn vriendin steekt daar tijd in met de kinderen enz, ze was jarig ( de echte mama) we vroegen of we de kinderen die dag even moeste brengen, ze antwoorde van nee, maar achter onze rug tegen iedereen zegge dat we ze niet woude brengen, zelfs tegen het ouddste, dat papa haar niet naar mama wou brengen, hihi kan zo een heel boek schrijven!! man man
Oud 18 oktober 2008, 22:08   #98
angel111
Vreemdeling

Standaard

vele mensen die ik ken zeggen het gewoon te doen! maar zelf zou ik ook niet willen dat ze het bij mj deden moest ik zwart werk doen! weet het niet goed!
ga ik er spijt an hebben achteraf, denk het niet, moest het allemaal anoniem blijven niet want ze heeft veel vijanden, maar moest mijn naam enz erbij komen, dan mss wel want dan begint de miseri denk ik!!
Oud 18 oktober 2008, 22:11   #99
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

U kan zich hierover toch informeren op het internet?
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 22:12   #100
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

www.juridischforum.be
Steek daar ne keer uw licht op.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be