Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 oktober 2008, 22:17   #101
angel111
Vreemdeling

angel111's schermafbeelding

Standaard

heb al zovel forums bekeken, en al maanden gezocht op internet ik weet wat de risico's voor haar zijn enz, anoniem gaat ook denk ik, maar het is de stap zetten natuurlijk wat het zo moeilijk maakt! vroeg mij af wat een buitenstaander zou doen in mijn plaats?
angel111 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 22:49   #102
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door angel111 Bekijk bericht
heb al zovel forums bekeken, en al maanden gezocht op internet ik weet wat de risico's voor haar zijn enz, anoniem gaat ook denk ik, maar het is de stap zetten natuurlijk wat het zo moeilijk maakt!
Hier vindt u bvb meer informatie over waar u terechtkunt, dit is blijkbaar afhankelijk van de categorie waarin de geviseerde thuishoort:
http://www.vlaanderen.be/servlet/Sat...=1179806417593

Hier vind je ook wat info, maar dit is een hele boterham:
http://www.socialsecurity.fgov.be/bi...angepast-2.doc.

Wat de gevolgen voor haar zijn weet ik niet. Ik veronderstel een boete, maar weet dit niet zeker.
De gevolgen voor haar werkgever zullen groter zijn.

Wat betreft het gehele plaatje:
- je kan denk ik wel gratis rechtshulp krijgen bij het ocmw
- je hebt ook nog de wetswinkels waar je goedkoop (of gratis) advies kan krijgen

Citaat:
vroeg mij af wat een buitenstaander zou doen in mijn plaats?
Om zulk advies te vragen is een forum wel een handige plek.

Persoonlijk ben ik niet zo voor wraakacties en de vraag is ook wie u hiermee treft: niet enkel zij, maar ook je eigen kinderen en haar werkgever.

Hoestsiroop toedienen als kalmeermiddel vind ik dan weer verontrustender. Maar dat is persoonlijk.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 18 oktober 2008 om 22:51.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 01:13   #103
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Trouwen is dan ook voor hersenlozen

Tenzij je een geweldige manipulator bent
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 02:09   #104
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja weet je eerst een vechtscheiding, en daarna toen wij bij ocmw k-terrecht kwamen besloot madam om het onderling te regelen, dus advocaten voor niets gebruikt! en ja ze zei heel bruut, ofwel laat je het kindergeld voor mij en krijg je co ouderschap, ofwel niet!
dus kozen we voor de kinderen en verliezen de helft van het kindergeld!
weet niet goed wat te doen, we zitten er nu goed bovenop , wil niet weer met advocaten starten! en er hebben al 9 mannen bij haar en de kinderen gewoont, de kinderen kwamen elke week terug van nu is papa petro thuis, of papa raf enz enz en dat kwetst de echte papa ook natuurlijk, dus ........... en goed voor de kinderen is het ook niet, maar ik dacht als ik daarop aangeef, dan gaat ze volgende keer 2 x nadenken voor ze weer zo snel ene in huis neemt bij de kinderen!!
groeten
Citaat:
ja, maar scheiding is nu rond, al bijna een jaar, ze heeft verschillende andere mannen gehad, en ze blijft moeilijk doen, kleren voor de kinderen die we kopen verkoopt ze door, net zoals speelgoed en schoenen, wij moeten altijd naar de dokter met ze gaan, en apotheek, ooit zei ze, de kinderen zijn moeilijk, geef ze maar een hoestfles daar worden ze kalm van!! en elke week hebben ze een hoestfles bij, heb haar daarop willen laten pakken, maar ze is italiaanse, en de hele familie zorgt voor de kinderen, en da spreekt in mijn nadeel volgens advocaat!!
Citaat:
vele mensen die ik ken zeggen het gewoon te doen! maar zelf zou ik ook niet willen dat ze het bij mj deden moest ik zwart werk doen! weet het niet goed!
ga ik er spijt an hebben achteraf, denk het niet, moest het allemaal anoniem blijven niet want ze heeft veel vijanden, maar moest mijn naam enz erbij komen, dan mss wel want dan begint de miseri denk ik!!
Doe het dan niet:
Als zij in de mizerie komt, krijgen de kinderen daar ook de weerslag van, dacht je daar niet aan? Laat je dat onverchillig?
Wat levert het je op, anders dan en kleinzielige wraak?

Het ruikt naar wraak en jaloersheid. Ze is je EX, niet meer je vrouw, ze is vrij, zo moeilijk te doen als ze wil, ze doet wat ze wil met haar leven, met WIE ze wil, al was't met heel 't 9° Linieregiment, dat zijn jouw zaken niet meer.

Laatst gewijzigd door filosoof : 19 oktober 2008 om 02:16.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 02:14   #105
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

2x

Laatst gewijzigd door filosoof : 19 oktober 2008 om 02:16.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 07:36   #106
angel111
Vreemdeling

Standaard

ja kijk, of dde kinderen er baad gaan bij hebben wet ik niet, de kinderen zitten in haar week meer bij haar ouders dan bij haar. de kinderen krijgen 2de hands speelgoed ( waar opzig geen probleem mee is) maar madam gaat 4x per week op stap, daar heeft ze wel geld voor, ze laat elke week piercings zette, nieuwe gsm enz enz, heb zelfs met haar familie contact op genomen, en zo goed als iedereen daar zegt dat het de verkeerde kant uitgaat met haar!! ze valt ons lastig met berichten en foto's en volledig contact verbreken gaat niet vanwege de kinderen! wij kopen de kleren voor de kinderen enz want ze klaagt maar over dat ze geen geld heeft bij iedereen, iedereen steekt haar wat toe, en achteraf gaat ze ermee op stap!! vind dat het genoeg is geweest! ze werkt ook part time, poetsen met dienstensheque's bij fmilie, moet ze niets doen natuurlijk, geen problemen mee, maar ze zit heel haar familie te bekadde enz, en toch zijn ze zo goed voor haar! ik wil dat ze het deksel eens op de neus krijgt!!
Oud 19 oktober 2008, 07:41   #107
angel111
Vreemdeling

Standaard

en ga er volledig mee accoord dat dat mijn zaken niet meer zijn, maar denk eens aan de kinderen, is het zo goed voor hun dat ze vreemden zomaar bij har laat slapen, een kameraad stuurde eens een sms naar haar, awel s avond stuurde ze naar hm kom maar langs, kinderen slapen dan kunne we elkaar leren kennen, en ze stuurde het adres door!! hallo maak ik mij toch zorgen hoor!! ze heeft het nu gewoon zo geforceerd met alles dat ze van ocmw, van den dop enz geld krijgt, ze krijgt ook nog eens van haar part time job 600e, en dan gaat ze tijdens die uren in het zwart poetsen voor 500e, de dop was 400e, en kindergeld enz enz, en toch laat ze mij opdraaien voor het huis! kijk ze heeft wraak genoeg genomen, ik werk hard heel hard voor mijn geld, mijn vriendin ook! maar madam niet! profiteur vind ik dat! mijn vriendin wou onthaalmoeder worden, ze was door de testen enz, en toen verhuisde mijn ex de ousdste van school, we moeten nu een dik u rijden om die naar school te brengen, dus onthaalmoeder kan ze vergeten nu!! erg!!
Oud 19 oktober 2008, 07:48   #108
angel111
Vreemdeling

Standaard

en ok de gevolgen voor de werkgever zullen groot zijn, mss dat ik daar dan over moet zwijgen, want als deze nog al eens gepakt zijn dan is de straf nog groter voor ze! maar dat er iemand bij haar inwoont zou ik wel kunnen zegge!! dan verliest ze voor een paar maanden haar extra dop! van het zwart werk dan nog allemaal verzwegen!
En als ze er enkel met een verwitteging zou afkomen was voor mij ook al ged! ik wil ze gewoon eens laten wakker schudde!! dat er genoeg mensen die steun echt verdienen, genoeg alleenstaande moeders die zo een hulp kunnen gebruiken! maar ik vind niet dat madam het moet hebben, ze verdient al bij al genoeg!! dus die extra dop en kindergeld is gewoon een dikke extra per maand! terwijl er zoveel zijn die verdorie het echt nodig hebbe maar het niet krijgen!!
Oud 19 oktober 2008, 07:49   #109
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Toen ik jong was heb ik erg veel aan zwart werk moeten doen
Oud 19 oktober 2008, 07:56   #110
angel111
Vreemdeling

Standaard

ja, ik vind het ook niet erg, heb daar niets op tegen, maar mensen die een uitkering krijgen omdat ze er niet komen, en dan erbij nog zwart werk doen zodatze luxe hebben, ne sorry, iedereen moet hard werken voor zijn geld!
Oud 19 oktober 2008, 07:59   #111
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ja, ik vind het ook niet erg, heb daar niets op tegen, maar mensen die een uitkering krijgen omdat ze er niet komen, en dan erbij nog zwart werk doen zodatze luxe hebben, ne sorry, iedereen moet hard werken voor zijn geld!
Je moet nog wel de gaven hebben om te kunnen gaan werken,laat staan hard,met mijn ziekte mag je al blij zijn dat je gewoon kan gaan werken
Oud 19 oktober 2008, 07:59   #112
angel111
Vreemdeling

Standaard

kijk ze verdient omdat ze zogezegt alleenstaande ouders is extra bij haar loonn, dan nog eens een steun van de dop,nog eens steun van ocmw, en achteraf nog ens extra kindergeld, terwijl ze zwart werk doet tijdens haar werkuren dat ze zogezegt ingeschreven poetst bij familie! er woont iemand bij haar in, maar niet zijn domiciel daar, anders verliezen ze 500e per maand! ja haloo, is pfofiteren, vind dit allemaal te samen te vel van het goeie! je moet eens zien met wat voor auto ze rijden, hun huis verbouwen enz, allemaal op on,ze kosyen
Oud 19 oktober 2008, 08:03   #113
angel111
Vreemdeling

Standaard

ja maar een ziekte hebbe is wat anders! madam kan werken! maar is een dikke profiteur, ze werkt in het wit, maar tijdens die uren doet ze nog zwart werk!
Oud 19 oktober 2008, 08:06   #114
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ja maar een ziekte hebbe is wat anders! madam kan werken! maar is een dikke profiteur, ze werkt in het wit, maar tijdens die uren doet ze nog zwart werk!
Ben jij familie van een zekere Duncan?
Oud 19 oktober 2008, 08:10   #115
angel111
Vreemdeling

Standaard

hihi,nee, maar je begrijpt toch ook ergens mijn frustrtatie?! en het is mij niet te doen om de boette die ze zal krijgen, een verwiteging is ook al goed, gewoon eens wakker geschud worden!
Oud 19 oktober 2008, 08:24   #116
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Dat aangeven op zich is allemaal niks eigenlijk. Maar ik zou in elk geval eens heel goed nadenken over de gevolgen ervan. Wie wordt de dupe denk je ?
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 08:27   #117
angel111
Vreemdeling

Standaard

wie de dupe wordt? de kinderenniet, die krijgen alles van ons, en in haar week zitte ze bij haar pa en nonna, maar madam zal eens niet op stap kunnen, of gewoon net zoals ons, nadenken voor we wat uitgeven aan ons! wij zijn een gezin van 6 met mijn andere 2 erbij, we komen rond, maar kunnen niet ons een nieuwe auto, diepvries, op stap gaan, kapper elke maand enz permiteren, normaal zei ook niet als ze niet werd gesteund door het ocmw, kijk het ocmw dient voor hulp aan mensen die niets hebben enz, maar toch niet voor mensen luxe te verschaffen, gaat daar ons belastingsgeld daar naartoe??
Oud 19 oktober 2008, 08:33   #118
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wie de dupe wordt? de kinderenniet, die krijgen alles van ons, en in haar week zitte ze bij haar pa en nonna, maar madam zal eens niet op stap kunnen, of gewoon net zoals ons, nadenken voor we wat uitgeven aan ons! wij zijn een gezin van 6 met mijn andere 2 erbij, we komen rond, maar kunnen niet ons een nieuwe auto, diepvries, op stap gaan, kapper elke maand enz permiteren, normaal zei ook niet als ze niet werd gesteund door het ocmw, kijk het ocmw dient voor hulp aan mensen die niets hebben enz, maar toch niet voor mensen luxe te verschaffen, gaat daar ons belastingsgeld daar naartoe??
Neem me niet kwalijk, dit komt nogal jaloers over. Niks weerhoudt u ervan om te zien dat jullie je dat ook kunnen permitteren.
Ik ga ook niet elke maand naar de kapper, ik ga ook niet uit. Ik heb daarom geen probleem met mensen die dat wel doen.
Leef, en laat leven.
Volgens mij verspillen jullie enorm veel tijd aan wraakgevoelens die jullie bijna verteren. Focus eens op jullie eigen leven en zie dat die 6 kinderen goed groot komen. Me dunkt is dat al een grote prestatie an sich.

En ooit loopt die wel tegen de lamp hoor. Moet je niet aan twijfelen. Foefelen kan, maar komt vroeg of laat toch uit.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 08:37   #119
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
klikken is niet netjes.
Misschien kunnen we de inkomstenbelastingen en werkgeversbijdragen afschaffen?

Dan hoeft er geen verschil gemaakt te worden tussen witten en zwarten.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 08:38   #120
angel111
Vreemdeling

Standaard

ja, jaloers, ok ben ik, madam is gaan lopen met de helft van mijn spaargeld, we warem amper 2 jaar getrouwd en ze heeft nooit gewerkt! ik heb op ocmw geleefd, 90e per week voor een gezin van 5 e!! stel u dat eens voor, sinds enkele maanden gaat het beter, maar die helse tijd kwam door madam e! al mijn spullen heeft ze kapot gemaakt, kleren, alles!! ze heeft mijn baas voor zwart werk aangeven van mij! enz enz, waarom mag ik het dan ook niet!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be