![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Excuseer?
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Europees Commissaris
|
![]() Een Palestijnse natie bestaat pas sinds 1967.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#185 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() Ja, mits het gebruik van woorden zoals "belachelijk", "leugens", "concentratiekamp", "veralgemenen", "minimaliseren", "verdraaien", "in het belachelijke trekken", "oogkleppen"!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
En nogmaals: Gaza is het enige "concentratiekamp" ter wereld met een beurskantoor ![]() Compleet met stockbrokers! Die hebben het beter dan in menig "Arabisch" land hoor.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 21 oktober 2008 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Ach ja, geopolitiek versimpelen tot slogans lijkt aardig maar slaat nergens op.
Ik zou willen zeggen: ''Verdiep je eens in de materie'' maar dat staat zo aanmatigend. ![]() Ik wil de lotgevallen van de Palestijnen niet bagatelliseren maar de houding van sommigen op dit forum vind ik af en toe weerzinwekkend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig, zeg ik maar. Ik zou persoonlijk niet graag afhangen van de bescherming van Kretologen zoals men er hier een paar ziet rondhangen. Ik vind het hele Pallie Geknuffel trouwens iets pervers hebben. Het lijkt wel of de Palestijnen niet mogen groeien, een land hebben, rustig leven. Ze staan zodanig in de schijnwerpers van Slachtofferwood dat ze eigenlijk niks van zichzelf kunnen hebben. Een soort Truman Show, zo stel ik me voor, wanneer ik die belachelijke foto's zie die ik op de vorige pagina gepost heb, van Lauren In Pallywood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk niet. Welk land zou gestolen zijn denk je? Palestina was gewoon ooit een Romeinse provincie net zoals er zovele Romeinse provincies waren;
Wat U "palestijnen" noemt zijn hoofdzakelijk GASTARBEIDERS aangetrokken door het werk dat door de Joodse ondernemers werd aangeboden begin 20ste eeuw. Maar ja, volgens mensen zoals U maakt het geen reet uit dat men binnen vijftig jaar gaat beweren dat West Europa een provincie van Marokko is, en steeds bewoond werd door Marokkanen die hier al eeuwen rondlopen zeker. getuige daarvan nog een aantal steden zoals daar zijn: Borgerocco, Saharabeek, Amsterdammabad e.v.a.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha ja? dat moet ik dan toch gemist hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
Ik had me eigenlijk voorgenomen me niet meer in dit soort draden te moeien omdat dat toch geen enkele zin heeft. Maar ja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier het bewijs: ![]() Werkelijk dom dat niemand nog wist dat het in feite over de Wahidden Eilanden ging, en wat er van Shoarnhem geworden is, weet ook al iedereen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 oktober 2008 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ga me niet zeggen dat je niet weet wat 'nuanceren' en 'relativeren' inhoudt.
Door op te houden om iedereen over dezelfde kam te scheren zet je al een stap in de goeie richting.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() pollieke, weet jij wel wat nuanceren inhoudt ?
ik heb toch mijn twijfels over. Doei ![]()
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.dailymotion.com/video/x4m...aza-l_politics Laatst gewijzigd door system : 21 oktober 2008 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |