Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2008, 20:11   #81
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Was er niet ergens een enquête op dit forum waarin te lezen stond wie voor welke partij stemde? Ik zou benieuwd zijn achter welke partij u uw naam heeft gezet.
Dus omdat ik effectief niet voor LDD gestemd heb, kan ik er nooit sympathie voor opgebracht hebben of ooit overwogen hebben om ervoor te stemmen? Wat een suggestieve en intellectuele oneerlijke manier van discussiëren heb jij, man!!!!!
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 20:20   #82
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Dus omdat ik effectief niet voor LDD gestemd heb, kan ik er nooit sympathie voor opgebracht hebben of ooit overwogen hebben om ervoor te stemmen? Wat een suggestieve en intellectuele oneerlijke manier van discussiëren heb jij, man!!!!!
Dat zal toch maar een zeer vluchtige sympathie geweest zijn dan. Uit uw betogen op dit forum heb ik anders maar weinig sympathie gemerkt voor de LDD.

Laatst gewijzigd door system : 21 oktober 2008 om 20:20.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 20:23   #83
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U hebt nooit één greintje sympathie gehad voor de LDD. U moet de mensen niets proberen wijs te maken.
Hier, speciaal voor jou opgevist uit het archief, wijsneus dat je bent:

Citaat:
Indien ik vooraf geweten had dat LDD zo goed ging scoren had ik ze misschien alsnog een steunstem gegeven voor de Senaat. Ik heb echter eieren voor mijn geld gekozen omdat ik niet zoals in 2003 (N-VA) nog eens mijn stem in de vuilnisbak gegooid wilde zien 'dankzij' de kiesdrempel. Dit wil overigens niet zeggen dat ik spijt zou hebben van mijn dubbele stem op het VB, dus stem ik hier niet mee.
Of denk je misschien dat ik zelf niet meer weet wat ik hier schrijf? Ga een ander gaan lastig vallen met je goedkope insinuaties, man!!!!
Oud 21 oktober 2008, 21:52   #84
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Hier, speciaal voor jou opgevist uit het archief, wijsneus dat je bent:

Of denk je misschien dat ik zelf niet meer weet wat ik hier schrijf? Ga een ander gaan lastig vallen met je goedkope insinuaties, man!!!!
U hebt dus, zoals ik reeds van in het begin vermoedde, voor het VB gestemd. En al de rest is larie en apekool.

Laatst gewijzigd door system : 21 oktober 2008 om 21:52.
Oud 22 oktober 2008, 05:05   #85
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U hebt dus, zoals ik reeds van in het begin vermoedde, voor het VB gestemd. En al de rest is larie en apekool.
Aangezien je blijkbaar moeite hebt om te lezen, ga ik het nogmaals herhalen:

Citaat:
En mag ik je verder dringend verzoeken op te houden met je insinuaties en leugens omtrent mezelf hier op dit forum te verkondigen en je discussievervalsing, ventje? Geen dank!

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 22 oktober 2008 om 05:32.
Oud 22 oktober 2008, 06:47   #86
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
oei oei de GDP waakt precies.

Is stemmen op Vlaams Belang al en doodzonde of nog erger ... Krijgt hij nu een gele of rode kaart ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 06:51   #87
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
oei oei de GDP waakt precies.

Is stemmen op Vlaams Belang al en doodzonde of nog erger ... Krijgt hij nu een gele of rode kaart ?
Neen, maar men moet ook niet de indruk geven dat men op een andere partij stemt of dat men dat 'overwogen heeft' te doen. Paroles paroles. Words, Words. Misleiding alom.
Oud 22 oktober 2008, 06:51   #88
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccalbergg Bekijk bericht
welke vrijheid ???? die van de Blokkers ?? die geen enkel tegenspraak , kritiek en nuance dulden ? de partij van het verbieden ??.....Het Vlaams Eigenbelang is volledig tegen de individuele vrijheid en wil ons leven op elk moment controleren ! Dankzij LDD komt er niets van in huis

JMDD scoort wel hoog omdat hij veel kansen krijgt in de media. Zowel op RTBF als RTL hé !!

Hij is de nieuwe populist, de schreeuwer aan de kant, hij veegt ze nog altijd van de mat net als in het judo.

Vlaams Belang helemaal niet, tenzij het ergens negatief nieuws is. (afbraakpolitiek)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 22 oktober 2008, 06:56   #89
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Wel, het succes van LDD is wel typisch voor Vlaanderen, dat wel: Ik ben Kalimero de Vlaming en het is allemaal niet eerlijk, maar ik ga er zelf weinig aan doen.
een kleine lelike eendje kroop in de slachtofferrol toen niemand hem wou... Belgen hebben zo een klein hartje en kiezen vaak voor de underdog... de verstotene net als Vlaams Blok in 2004 een megaresultaat neerzette na de veroordeling op het politieke proces met de slogan :

"13 juni... een kwestie van vrije meningsuiting !"
Oud 22 oktober 2008, 07:20   #90
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, maar men moet ook niet de indruk geven dat men op een andere partij stemt of dat men dat 'overwogen heeft' te doen. Paroles paroles. Words, Words. Misleiding alom.
Mag ik je nog een goede raad geven? Stop voortaan maar met de 'u-vorm' te gebruiken als je het tegen me hebt. Van achterbakse onderkruipers als jij moet ik geen beleefdheid hebben. Noch echte, noch gespeelde.
Oud 22 oktober 2008, 14:52   #91
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Reageer op post nr. 85 of hou uw arrogante bek gesloten.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 15:11   #92
Objectief
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Niet objectief misschien ?
Blokwatch ... is dat niet die site die nadat de SP.a wegens een verkiezingsnederlaag personeel moest dumpen ophield met bestaan?

Zeer objectief!
Objectief is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 15:15   #93
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

soswatch en blokwatch, de twee meest betrouwbare bronnen op het internet xD

... hilarisch zijn ze wel
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 15:17   #94
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Reageer op post nr. 85 of hou uw arrogante bek gesloten.
Trek het u niet aan jong, das normaal gedrag voor de meeste linksen als ze niet kunnen winnen.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 15:34   #95
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, maar men moet ook niet de indruk geven dat men op een andere partij stemt of dat men dat 'overwogen heeft' te doen.
Wat is er daar in godsnaam zo fout aan dat U vindt daar een verbodsregel in te zien?
Ik heb ooit overwogen op Agalev, Vivant en Banaan te stemmen. Voila, wat is mijn boete?
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 22 oktober 2008 om 15:34.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 16:47   #96
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Objectief Bekijk bericht
Blokwatch ... is dat niet die site die nadat de SP.a wegens een verkiezingsnederlaag personeel moest dumpen ophield met bestaan?

Zeer objectief!
Of die gestopt is nadat het Vlaams Belang gestopt is met groeien.

Tijd steken in gepaseerde zaken is nu niet erg zinnig hé.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 oktober 2008 om 16:48.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 17:45   #97
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Objectief Bekijk bericht

Zeer objectief!
Plus blokwatch bestond uit onbetaalde vrijwilligers.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 20:03   #98
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Werd Blokkwatch niet opgedoekt nadat ze in 2005 de site van de liberale denktank Nova Civitas namaakten om ze ook zwart te maken, met een juridische klacht tot gevolg?
http://60gp.ovh.net/~novacivi/blog/archives/000311.html
http://lvb.net/item/1649
http://www.politics.be/nieuws/3658/
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 20:08   #99
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Of die gestopt is nadat het Vlaams Belang gestopt is met groeien.

Tijd steken in gepaseerde zaken is nu niet erg zinnig hé.
Die laatste zin is goe, als 'stoppen met groeien' gelijk is aan 'gepasseerd' wat moeten we dan zeggen van de SP.a, die straks aan het kiesdrempelgeflirt begint? Het lijkt me inderdaad waarschijnlijker dat de middelen aan het opdrogen waren.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 21:35   #100
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Frank Vanhecke: "Vlaams Belang is hopeloos verloren"
Standpunten - Actueel
Geschreven door Marc Spruyt
Thursday 02 November 2006
02.11.2006 - Vlaams Belang-voorzitter Frank Vanhecke gelooft niet dat zijn partij ooit uit het cordon sanitaire kan breken. Dat zegt hij in een openhartig interview met een student, dat Blokwatch kon inkijken. "Ik vrees dat het cordon altijd zal blijven."

Nu met NVA en LDD wordt dat wellicht een waarheid als een koe !

Zie :
http://www.blokwatch.be/content/view/1055/1/lang,nl/
Inderdaad niet alleen het VB maar het hele vlaams nationailsme is totaal achterhaald en zinloos. NVA en DEWEVER de stuiptrekkingen van het vlaams nationalisme, zoals ik eerder heb gesteld voor het doodgaan is er even een heropleving (kartel nva cdenv) maar uiteindelijk wint de dood.
jbl is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be