![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 24 oktober 2008 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begrijp de joodse gemeenschap niet zo goed.
Enerzijds kan ik er inkomen dat ze beledigd zijn dat de hoofdrolspeler in één van de grootste genocides van de afgelopen eeuw (op hun volk) op één of andere wijze wordt "gebanaliseerd". In België gaat er geen dag voorbij of een bepaalde perfect legitieme en uiterst democratische partij wordt vereenzelvigd met de organisatoren van die bewust genocide. Anderzijds dus wordt ik dagdagelijks van mijn voeten geblazen door de oorverdovende stilte van diezelfe Joodse gemeenschap bij die dagdagelijkse bagatelisering. Met andere woorden: Was Hitler echt een goedlachse gezinsman met twee dochters die zichzelf uiterst succesvol ondergeschikt maakte aan de democratische sperlregels, van debat tot debat zijn wagen liet vertimmeren door de roodfascisten, vijfentwintig jaren lang perfect legalistisch tegen het establishemnt opbokste en openlijk én programmatorisch andersdenkenden en vreemdelingen opriep om zich "aan te passen" (dwz DEEL UITMAKEN van zijn eigen volk= inclusief)? Ik roep vanop deze kansel de Joodse broeders dus op om de voortdurende Godwintoestand in onze regimepers een halt toe te roepen en de journalisten aan te klagen die Hitler gebruiken om de politieke tegenstander van hun broodheren te stigmatiseren en alzo dat nazimonster te banaliseren tot een doodgewone programmavaste en getalenteerde succespoliticus.
![]() |
#23 |
|
![]() Ik begrijp de joodse gemeenschap niet zo goed.
Enerzijds kan ik er inkomen dat ze beledigd zijn dat de hoofdrolspeler in één van de grootste genocides van de afgelopen eeuw (op hun volk) op één of andere wijze wordt "gebanaliseerd". In België gaat er geen dag voorbij of een bepaalde perfect legitieme en uiterst democratische partij wordt vereenzelvigd met de organisatoren van die bewust genocide. Anderzijds dus wordt ik dagdagelijks van mijn voeten geblazen door de oorverdovende stilte van diezelfe Joodse gemeenschap bij die dagdagelijkse bagatelisering. Met andere woorden: Was Hitler echt een goedlachse gezinsman met twee dochters die zichzelf uiterst succesvol ondergeschikt maakte aan de democratische sperlregels, van debat tot debat zijn wagen liet vertimmeren door de roodfascisten, vijfentwintig jaren lang perfect legalistisch tegen het establishemnt opbokste en openlijk én programmatorisch andersdenkenden en vreemdelingen opriep om zich "aan te passen" (dwz DEEL UITMAKEN van zijn eigen volk= inclusief)? Ik roep vanop deze kansel de Joodse broeders dus op om de voortdurende Godwintoestand in onze regimepers een halt toe te roepen en de journalisten aan te klagen die Hitler gebruiken om de politieke tegenstander van hun broodheren te stigmatiseren en alzo dat nazimonster te banaliseren tot een doodgewone programmavaste en getalenteerde succespoliticus.
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Hadden ze nou een kookprogramma over Göring genomen, die man had tenminste smaak
![]() Citaat:
Daar zouden zij (en de zgn. opiniemakers) eigenlijk wel eens mogen over nadenken, ja.
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Het enige verschil tussen Hitler en Stalin was dat Stalin geen gas nodig had...hij had de winter ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Fieseler;3763942]
Citaat:
LOL ![]() (ik lach echt met de spitsvondige woordspeling hier hoor, en met niks anders)
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() [quote=Fieseler;3763942]
Citaat:
Maar voor historisch of ander wetenschappelijk onderzoek vind ik het wel nuttig om een onderscheid te maken tussen bv. het eigenlijk systematische doden van Joden en bv. het opsluiten van de Zuid-Afrikaanse Boeren in kampen en hen aan honger en kou overlaten. Het blijft even erg voor de betrokkenen, maar er zijn verschillende systemen aan het werk.
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() k'vind het een erg "laffe" streek van de staatsomroep om via zulke programmas de reeds zo erg belaagde sector van visboeren er volledig willen onderuit te halen...... en ja vis stinkt (als hij niet vers is) en er zitten zelfs graten in "vette poisson"
![]() ![]()
![]() |
#29 |
|
![]()
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 24 oktober 2008 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verboten, wegens niet "koosjer"...
Tegenwoordig mag je geen favoriete schotels meer serveren van verkeerde politiekers of regeringsleiders, presidenten, anderen... ? Wat weet een jong gastje als die Meurs nu van WO II ?! Niet bij nagedacht en op gevoelige teentjes getrapt. Ik zal het artikel eens gaan lezen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() allez jongens... spijkers op laag water zoeken... is dat dan ook blasfamie ? Spijkers gebruikten ze voor Jezus te kruisigen... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() joden zouden toch blij moeten zijn, weer reclame voor hun Shoah-business, ge kunt op de tv niet meer zappen zonder ergens weeral ww2 propaganda te zien, die arme joodjes toch, alhoewel, ik ken geen arme joden alleen rijke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je Hitler zijn toespraken afspeelt aan dubbele snelheid lijkt hij erg op Donald Duck.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al eens goed gekeken wat voor een bende huichelaars er bij ons in de politiek zitten? Die liegen over heel wat meer dan over het al dan niet eten van een haring met pretensie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een zanikers...
|
![]() |
![]() |