![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je iemand beschuldigd van liegen moet men dit staven met bewijzen. Het is nog altijd de mode dat iemand die beschuldigingen uit, dit moet bewijzen? Of is het de omgekeerde wereld? Ik lees hier trouwens wel iets anders: Citaat:
Ik raad jullie aan eens in eigen boezem te kijken, want het loopt de verkeerde kant uit met dit forum zoals het de laatste maanden loopt. Laatst gewijzigd door giserke : 27 oktober 2008 om 12:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mijn collega's (admins) hebben de edit-posts reeds onder de loep genomen maar tot hiertoe konden we van bovengenoemde beschuldigingen (nog) niets terugvinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik heb hierboven ook al gezegd dat mijn collega's (admins) bezig zijn om de edit-posts van de forummer in kwestie nader te bekijken. Als we daadwerkelijk beledigingen e.d. terugvinden, zal de forummer daarvoor gesanctioneerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is dus wel wat meer aan de hand. Laatst gewijzigd door giserke : 27 oktober 2008 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het forum lag bijna plat deze week,en jullie merkten nieks,kom niet zwanzen hé
![]() Het is een persoon die elke forummer(of nieuwe forummer) zit uit te dagen om bans te veroorzaken,niet netjes hé Sommige mensen beweren zelfs dat het met jullie goed keuren gebeurd wat ik echt niet geloof hoor ![]() Feit blijft wel dat hij steeds blijft spammen en jennen om bans,wat hem al 2 keer gelukt is ![]() Ik vraag daarom gewoon om een eerlijk forum zonder haat Bron/ http://forum.politics.be/showthread.php?t=114011 volledig lezen hé ![]() duveltje382
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 27 oktober 2008 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De link in kwestie werkt blijkbaar niet. Stuurt u anders een melding/pb van de post/thread in kwestie? Dat maakt het voor ons makkelijker om die zaken na te kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 27 oktober 2008 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Beste Shaddy,
Een correcte weergave van de feiten zou wenselijk zijn. U heeft geen strafpunten gekregen omdat u filosoof "leugenaar" genoemd zou hebben, er stond wel net iets erger in uw zin. Mvg, Starfire |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De stap van hier naar je eigen boosaardigheid verantwoorden met een dooddoenertje als 'ik ben uitgedaagd' is mij veel te klein. En pas op, dat smoesje kan niet enkel door jou gebruikt worden, maar ook door iedereen die ook jouw op de korrel neemt. De stap van hier naar 'strafpunten aanvechten' omdat in jouw ogen iemand anders schuld treft omdat jij over de schreef bent gegaan is mij veel te klein. Dat is vragen voor patijdigheid van de moderatie. En 't spijt me, maar dat gaat mij een beetje te ver. Groetjes.
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
citaat: leugens jij bent een groot leugenkanon ongelooflijk hoe jij teksten uit zijn context haalt. Ik heb dit nooit gezegd wel de moslimbroeders die dreigen en chanteren hierme om hun gelijk te halen. Oh poco wat ben jij laag bij de grond. Leugens en leugens vertellen hoe laag kan je vallen. beste mensen vertyrouw deze poco niet. Hij is bijzonder achterbaks ! geloof hem niet ik zeg zoiets niet -... Uiteraard na de zoveelste post van filo met uit de contekst gehaalde zinnen. Nu ja mij niet gelaten. Ik neem hem wel terug op zijn eigen "uit de contekst" citaten. en is dit niet erg? beste starfire? Waar blijft uw reactie nu? Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Starfire : 27 oktober 2008 om 19:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iedereen is 'andersdenkend'. Jij hebt daar niet 't alleen recht op. En ik stoor mij aan je egocentrisme. Of kan je mij iemand aanwijzen die niet 'anderdenkend' is ? Aub ? Ik stoor mij ook aan de scheldpartij waarmee jij je gelijk wil halen. Maar dat zal dan weer aan mij liggen. Ik begrijp niet dat je jezelf met zoveel overgave in 't zelfde stort als waartegen je ageert. Het scheldwoord 'poco' heb je nu zoveel gebruikt dat het elke inhoud verloren heeft. En het is de verdomde job van de moderatie om precedenten te scheppen. Alleen is 't zo dat enkel zij zich op die precedenten kunnen beroepen. Zou je niet eens ne keer kalmeren, 't schelden op alles en iedereen stoppen en nadenken over jezelf? Dank u
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Papa papa, hoe zijn de mensen ontstaan?" "Nou," zegt vader, "het begon allemaal met Adam en Eva." Jantje gaat naar zijn moeder. "Mama mama, hoe zijn de mensen ontstaan?" Wij zijn door de evolutie zo geworden, wij waren eerst apen. Jantje raakt in de war en gaat naar papa. "Papa, jij zegt dat wij door Adam en Eva gekomen zijn en mama zegt dat we afstammelingen van de apen zijn." "Nou," zegt papa, "ik vertelde je over mijn kant van de familie en mama over het hare.
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Ik weet niet of het behoort of iets te maken heeft met het pestgedrag van een zeker forumlid maar:
De laatste weken komt het geregeld voor dat als ik een page van dit forum laad in mij browser (Firefox) dat dan mijn firewall (Sunbelt Personal Firewall) de geest geeft en mijn computer weerloos is tegen de boze buitenwereld. Op de een of andere manier bevat zo'n page iets wat ik nergens verder aantref op webpages (er er komen bij mij een hele hoop langs!). |
![]() |
![]() |