Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2008, 12:55   #21
Starfire
Provinciaal Statenlid

Starfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
En wat zijn de volgende beschuldigingen,seks hebben met XXX en weerleg dat ook maar

En moord hebben gepleegd op xxx en weerleg dat dan ook maar
Dat zijn geheel andere dingen, dat ziet u ook wel in.

Citaat:
Nee JULLIE moeten de aanklacht doen,wij moeten het dan weerleggen,zo zou het moeten gaan om eerlijk te wezen !!!!
Wij bekijken elke klacht die binnenkomt, dat wil echter niet zeggen dat alles wat binnenkomt, gesanctioneerd zal worden.

Citaat:
Nog is de spammer van dit weekeinde niet verwijderd van het forum,wel erg veel mensen ondervonden hier last van
Spammer?
Starfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2008, 12:59   #22
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starfire Bekijk bericht
Beste Shaddy,

Ik heb geschreven dat, als men u van leugens beschuldigt, wij dit niet bepaald aanzien als een "persoonlijke aanval". Als iemand zegt dat u liegt, kan u dat normaal gezien weerleggen door met argumenten aan te tonen dat dat niet het geval is.

Mvg,

Starfire
Beste,
Als je iemand beschuldigd van liegen moet men dit staven met bewijzen. Het is nog altijd de mode dat iemand die beschuldigingen uit, dit moet bewijzen? Of is het de omgekeerde wereld?
Ik lees hier trouwens wel iets anders:

Citaat:
Ik ben ook slachtoffer van pestgedrag ik vermoed van dezelfde forummer. Via edit heeft hij zo al mijn dochtertje van 5 uitgescholden. Hij neemt steeds maar weer enkele woorden uit de context. Als je dan boos word geeft hij je banpunten via moderatie. Ik heb dan uitleg aan moderatie gevraagd.

De moderatie heeft gezegd dat dit toegestaan is en dat het slachtoffer zich keer op keer maar moet verdedigen. Nu komt het "goede nieuws" je mag dat dus doen. je mag de woorden van forummers uit hun context trekken en de forummer hiermee leugenachtig maken bovendien mag je via de moderatie vragen om banpunten als hij je uitmaakt voor leugenaar. Ik vind dit een mooi precedent geschapen door de moderatie. Als je de bewijzen wil mag je me pm sturen ik heb de woorden van de moderatie bijgehouden. iemand leugenachtig maken door woorden uit de betekenis te trekken is oke je mag het en je kan als de andere forummer boos wordt en zich laat gaan banpunten toekennen. Is mij overkomen...ik was zo boos omwille van het uitschelden van mijn dochter en steeds maar weer leugens te zien boos geworden en heb banpunten gekregen. Ik vond dit niet eerlijk maar de moderatie maakte duidelijk dat je hetzelfde spel moet spelen. Het is duidelijk dat een bepaalde forummer probeert je uit te lokken doe net zoals ik - ik heb toestemming van moderatie - pak hem op zijn eigen manier met o.a. : edit te spelen - zinnen uit de context te nemen..... steeds maar weer de forummer hiermee leugenachtig te maken
En dit in combinatie met het uitschelden van zijn/ haar dochtertje, acht ik wel dat dit met pestgedrag of persoonlijke aanvallen te maken heeft. Het argument "hij moet zich maar verdedigen" raak bij deze kant nog wal.

Ik raad jullie aan eens in eigen boezem te kijken, want het loopt de verkeerde kant uit met dit forum zoals het de laatste maanden loopt.

Laatst gewijzigd door giserke : 27 oktober 2008 om 12:59.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2008, 12:59   #23
Starfire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
U hebt goedgekeurt dat iedere forummer die leugenachtig wordt gemaakt, door een bepaalde forummer, steeds maar weer deze leugens moet weerleggen, tot in het oneindige. U hebt goedgekeurd dat elke forummer deze tactiek mag toepassen. Zodra het slachtoffer van deze leugens breekt en de dader forummer uitroept voor leugenaar dat u banpunten zal toekennen aan deze forummer, zoals u mij banpunten hebt toegewezen. Ik heb reeds veel mogen incasseren zoals mijn dochtertje van 5 die via " mijnheerke edit" werd uitgescholden. Uiteraard is dit een precedent die u als mod hebt gemaakt. U bent hiervan de trotse peter... Ik heb dan ook besloten om met genoegen dit precedent toe te passen met deze forummer.
Geachte,

Mijn collega's (admins) hebben de edit-posts reeds onder de loep genomen maar tot hiertoe konden we van bovengenoemde beschuldigingen (nog) niets terugvinden.
Oud 27 oktober 2008, 13:01   #24
Starfire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Beste,
Als je iemand beschuldigd van liegen moet men dit staven met bewijzen. Het is nog altijd de mode dat iemand die beschuldigingen uit, dit moet bewijzen? Of is het de omgekeerde wereld?

En dit in combinatie met het uitschelden van zijn/ haar dochtertje, acht ik wel dat dit met pestgedrag of persoonlijke aanvallen te maken heeft. Het argument "hij moet zich maar verdedigen" raak bij deze kant nog wal.

Ik raad jullie aan eens in eigen boezem te kijken, want het loopt de verkeerde kant uit met dit forum zoals het de laatste maanden loopt.
Zeggen dat iemand liegt, is geen berisping van vier strafpunten waard.

Ik heb hierboven ook al gezegd dat mijn collega's (admins) bezig zijn om de edit-posts van de forummer in kwestie nader te bekijken. Als we daadwerkelijk beledigingen e.d. terugvinden, zal de forummer daarvoor gesanctioneerd worden.
Oud 27 oktober 2008, 13:05   #25
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeggen dat iemand liegt, is geen berisping van vier strafpunten waard.

Ik heb hierboven ook al gezegd dat mijn collega's (admins) bezig zijn om de edit-posts van de forummer in kwestie nader te bekijken. Als we daadwerkelijk beledigingen e.d. terugvinden, zal de forummer daarvoor gesanctioneerd worden.
Blijkbaar had circe dezelfde problemen met deze persoon. Haar dan zomaar koudweg de buitenwacht geven, doet men niet.
Er is dus wel wat meer aan de hand.

Laatst gewijzigd door giserke : 27 oktober 2008 om 13:05.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2008, 13:05   #26
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Spammer?
Het forum lag bijna plat deze week,en jullie merkten nieks,kom niet zwanzen hé

Het is een persoon die elke forummer(of nieuwe forummer) zit uit te dagen om bans te veroorzaken,niet netjes hé

Sommige mensen beweren zelfs dat het met jullie goed keuren gebeurd wat ik echt niet geloof hoor

Feit blijft wel dat hij steeds blijft spammen en jennen om bans,wat hem al 2 keer gelukt is

Ik vraag daarom gewoon om een eerlijk forum zonder haat

Bron/ http://forum.politics.be/showthread.php?t=114011
volledig lezen hé

duveltje382

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 27 oktober 2008 om 13:07.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2008, 13:10   #27
Starfire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Het forum lag bijna plat deze week,en jullie merkten nieks,kom niet zwanzen hé

Het is een persoon die elke forummer(of nieuwe forummer) zit uit te dagen om bans te veroorzaken,niet netjes hé

Sommige mensen beweren zelfs dat het met jullie goed keuren gebeurd wat ik echt niet geloof hoor

Feit blijft wel dat hij steeds blijft spammen en jennen om bans,wat hem al 2 keer gelukt is

Ik vraag daarom gewoon om een eerlijk forum zonder haat

Bron/ http://forum.politics.be/showthread.php?t=114011
volledig lezen hé

duveltje382
Geachte,

De link in kwestie werkt blijkbaar niet. Stuurt u anders een melding/pb van de post/thread in kwestie? Dat maakt het voor ons makkelijker om die zaken na te kijken.
Oud 27 oktober 2008, 13:12   #28
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geachte,

De link in kwestie werkt blijkbaar niet. Stuurt u anders een melding/pb van de post/thread in kwestie? Dat maakt het voor ons makkelijker om die zaken na te kijken.
Is al hersteld
Oud 27 oktober 2008, 13:16   #29
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Geachte,

Mijn collega's (admins) hebben de edit-posts reeds onder de loep genomen maar tot hiertoe konden we van bovengenoemde beschuldigingen (nog) niets terugvinden.
Uiteraard niet deze zijn verdwenen. Edit he
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2008, 13:20   #30
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Beste,

U ziet dat starfire duidelijk een precedent heeft geschapen. Leugens kan - het slachtoffer moet maar steeds maar weer het weerleggen. Ik heb dan domweg boos geworden en filo leugenaar genoemd. Met de gekende banpunten tot gevolg. Filo heeft mijn dochtertje van 5 uitgescholden...maar voor dat je iets kan doen, vlug edit gebruikt en de spons erover. Boadiccea heeft dit ook al aangeklaagt en zij is ook gebanned geweest. Vandaar je kan maar beter dader dan slachtoffer zijn in onze samenleving. Ik gebruik nu zijn taktiek tegen hem met precedent van de mod. Als hij me durft leugenaar te noemen heeft hij banpunten aan zijn broek. maar ik vrees dat de mods het wel door de vingers zullen zien immers politiek correcte persoon he.

Laatst gewijzigd door shaddy : 27 oktober 2008 om 13:22.
Oud 27 oktober 2008, 13:28   #31
Starfire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Beste Shaddy,

Een correcte weergave van de feiten zou wenselijk zijn. U heeft geen strafpunten gekregen omdat u filosoof "leugenaar" genoemd zou hebben, er stond wel net iets erger in uw zin.

Mvg,

Starfire
Oud 27 oktober 2008, 13:28   #32
Starfire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Uiteraard niet deze zijn verdwenen. Edit he
Admins kunnen nakijken wat er oorspronkelijk stond.
Oud 27 oktober 2008, 13:42   #33
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't Spijt me. Ik vind dat de geviseerde daar geen schuld treft. 't Is goedkoop om 'het over te schreef gaan' te wijten aan 'uitgedaagd zijn'. Je mag of meer zelfbeheersing aan de dag leggen, of daar niet over mogen klagen. Als je over de schreef gaat dan is dan moet je daar in de eerste plaats jezelf verwijten voor maken.

De stap van hier naar je eigen boosaardigheid verantwoorden met een dooddoenertje als 'ik ben uitgedaagd' is mij veel te klein. En pas op, dat smoesje kan niet enkel door jou gebruikt worden, maar ook door iedereen die ook jouw op de korrel neemt.

De stap van hier naar 'strafpunten aanvechten' omdat in jouw ogen iemand anders schuld treft omdat jij over de schreef bent gegaan is mij veel te klein. Dat is vragen voor patijdigheid van de moderatie.

En 't spijt me, maar dat gaat mij een beetje te ver.

Groetjes.
Oud 27 oktober 2008, 15:09   #34
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Ik ben door een held gepest die met veel klasse op X.999 gestopt is met posten.

Ik weet hoe het voelt. Niet leuk. Plus, vaak ook machtsmisbruik.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Het is maar een vraagje hoor, maar heb je al ooit eens je eigen onderschrift - aand�*chtig - bestudeerd?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2008, 15:55   #35
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Admins kunnen nakijken wat er oorspronkelijk stond.
Wel dan hoop ik dat ze het vinden.
Oud 27 oktober 2008, 15:57   #36
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste Shaddy,

Een correcte weergave van de feiten zou wenselijk zijn. U heeft geen strafpunten gekregen omdat u filosoof "leugenaar" genoemd zou hebben, er stond wel net iets erger in uw zin.

Mvg,

Starfire
omwille van dit hebt u banpunten gegeven..... anders hebt u de verkeerde quote doorgestuurd

citaat:
leugens jij bent een groot leugenkanon ongelooflijk hoe jij teksten uit zijn context haalt. Ik heb dit nooit gezegd wel de moslimbroeders die dreigen en chanteren hierme om hun gelijk te halen. Oh poco wat ben jij laag bij de grond. Leugens en leugens vertellen hoe laag kan je vallen. beste mensen vertyrouw deze poco niet. Hij is bijzonder achterbaks ! geloof hem niet ik zeg zoiets niet -...

Uiteraard na de zoveelste post van filo met uit de contekst gehaalde zinnen. Nu ja mij niet gelaten. Ik neem hem wel terug op zijn eigen "uit de contekst" citaten.

en is dit niet erg? beste starfire? Waar blijft uw reactie nu?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Doe niet zo achterlijk..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
*knip*

Gelieve de door u gerapporteerde beledigingen niet in elk forum verder te verspreiden. Op die manier toont u enkel maar aan dat u er blijkbaar geen probleem mee heeft dat iedereen kan lezen wat de persoon in kwestie geschreven heeft en hoeft het bijgevolg dus ook niet gerapporteerd te worden.
raar dat dit allemaal mag blijven staan maar een bepalde persoon leugenaar noemen levert banpunten op.......hebt u problemen dat ik andersdenkend ben ??? Of vind u dat deze personen ook banpunten verdienen?

Laatst gewijzigd door Starfire : 27 oktober 2008 om 19:57.
Oud 27 oktober 2008, 16:52   #37
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
dat ik andersdenkend ben ???

Iedereen is 'andersdenkend'. Jij hebt daar niet 't alleen recht op. En ik stoor mij aan je egocentrisme.

Of kan je mij iemand aanwijzen die niet 'anderdenkend' is ? Aub ?

Ik stoor mij ook aan de scheldpartij waarmee jij je gelijk wil halen. Maar dat zal dan weer aan mij liggen. Ik begrijp niet dat je jezelf met zoveel overgave in 't zelfde stort als waartegen je ageert.

Het scheldwoord 'poco' heb je nu zoveel gebruikt dat het elke inhoud verloren heeft.

En het is de verdomde job van de moderatie om precedenten te scheppen. Alleen is 't zo dat enkel zij zich op die precedenten kunnen beroepen.

Zou je niet eens ne keer kalmeren, 't schelden op alles en iedereen stoppen en nadenken over jezelf?

Dank u
Oud 27 oktober 2008, 16:57   #38
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Iedereen is 'andersdenkend'. Jij hebt daar niet 't alleen recht op. En ik stoor mij aan je egocentrisme.

Of kan je mij iemand aanwijzen die niet 'anderdenkend' is ? Aub ?

Ik stoor mij ook aan de scheldpartij waarmee jij je gelijk wil halen. Maar dat zal dan weer aan mij liggen. Ik begrijp niet dat je jezelf met zoveel overgave in 't zelfde stort als waartegen je ageert.

Het scheldwoord 'poco' heb je nu zoveel gebruikt dat het elke inhoud verloren heeft.

En het is de verdomde job van de moderatie om precedenten te scheppen. Alleen is 't zo dat enkel zij zich op die precedenten kunnen beroepen.

Zou je niet eens ne keer kalmeren, 't schelden op alles en iedereen stoppen en nadenken over jezelf?

Dank u
Gij gaat de mensen hier nog een beetje uitlachen ook of wat?
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2008, 17:04   #39
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Gij gaat de mensen hier nog een beetje uitlachen ook of wat?
Jantje vraagt aan zijn vader:
"Papa papa, hoe zijn de mensen ontstaan?"
"Nou," zegt vader, "het begon allemaal met Adam en Eva."
Jantje gaat naar zijn moeder.
"Mama mama, hoe zijn de mensen ontstaan?"
Wij zijn door de evolutie zo geworden, wij waren eerst apen.

Jantje raakt in de war en gaat naar papa.
"Papa, jij zegt dat wij door Adam en Eva gekomen zijn en mama zegt dat we afstammelingen van de apen zijn."
"Nou," zegt papa, "ik vertelde je over mijn kant van de familie en mama over het hare.
Oud 27 oktober 2008, 21:57   #40
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Ik weet niet of het behoort of iets te maken heeft met het pestgedrag van een zeker forumlid maar:

De laatste weken komt het geregeld voor dat als ik een page van dit forum laad in mij browser (Firefox) dat dan mijn firewall (Sunbelt Personal Firewall) de geest geeft en mijn computer weerloos is tegen de boze buitenwereld.
Op de een of andere manier bevat zo'n page iets wat ik nergens verder aantref op webpages (er er komen bij mij een hele hoop langs!).
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be