![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Geef me bewijzen waaruit ik zou kunnen afleiden dat de leden van NSV fascisten zijn. Die heb ik ook in deze draad niet gevonden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#782 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Geef me bewijzen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#785 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#786 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Blokwatch hielt op na de verkeizingsnederlaag van het VB.
![]() |
#787 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#788 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb u een opsommingslijst van gewelddaden gegeven, voorbeelden van racisme, voorbeelden van nsv-ers die pleiten voor fascisme, voorbeelden waaruit blijkt dat ze niet voor vrije meningsuiting zijn, voorbeelden waarbij ze bij een poster van verdinaso staan, enz. Het praat als een fascist, het gedraagt zich als een fascist, maar voor jou is het geen fascist omdat het een grijze pet draagt ipv. een zwart hemd...
![]() |
#789 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
'Links' heefd gewelddaden gepleegd. 'Links' sluit mensen ui (andersdenkende). 'Links' pronkt met mensen die miljoenen mensen zouden hebben vermoord. 'Links' is zeker niet voor vrije meningsuiting ... Is 'links' nu fascistisch? Ik heb de leden van NSV op dit forum en de paar keer dat ik iemand van NSV heb gezien GEEN gewled weten gebruiken, GEEN rascisme weten verkondigen, NIET weten pronken met Hitler en zijn gevolg, ... .. en dan kom je met de 'pet' af. Ai iedere student aan de VUB (die actief deel uitmaakt van het academisch studentenleven) is een fascist! Ze dragen allemaal een 'pet'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
'Links' heefd gewelddaden gepleegd. 'Links' sluit mensen ui (andersdenkende). 'Links' pronkt met mensen die miljoenen mensen zouden hebben vermoord. 'Links' is zeker niet voor vrije meningsuiting ... Is 'links' nu fascistisch? Ik heb de leden van NSV op dit forum en de paar keer dat ik iemand van NSV heb gezien GEEN gewled weten gebruiken, GEEN rascisme weten verkondigen, NIET weten pronken met Hitler en zijn gevolg, ... .. en dan kom je met de 'pet' af. Ai iedere student aan de VUB (die actief deel uitmaakt van het academisch studentenleven) is een fascist! Ze dragen allemaal een 'pet'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
al die eerste zaken heb ik al weerlegd en jij weet dat, ik heb reeds gesteld dat ik vind dat iedereen afstand moet nemen van wandaden uit de geschiedenis. Ik heb u genoeg voorbeelden gegeven die u waarschijnlijk niet eens hebt bekeken. Metternich en Avondland geven tenminste waardige nieuwe argumenten, maar jij bent een spamrobot met telkens dezelfde vragen die ik reeds heb beantwoord. Jij bent dus de eerste in de toch al geruime tijd dat ik op het forum zit die op mijn negeerlijstje beland. Niet zozeer omwille van de dingen die je zegt, maar omwille van het feit dat het nogal vervelend is om telkens weer dezelfde vragen te moeten bekijken. Of ik nu tegen een met paardenmiddelen stoned gespoten koe zou moeten praten of tegen jou, het is beide even onzinnig. Het is immers zinloos om te argumenteren tegen iets dat enkel inhoudloos terug loeit.
![]() |
![]() |
#792 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Afstand nemen uit wandaden uit de geschiedenis, waarom verwijst u steeds naar nazisme en facisme? Ik krijg eerder de indruk dat u die koe bent. In verband met die spamrobot denk ik dat je eerder naar jezelf moet kijken. Niet kwaad bedoeld hoor maar in je jeugdige overmoed denk je dat je overschot van gelijk hebt, wat niet altijd waar is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#794 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#795 |
|
![]() De vakbonden hebben weer geweld gebruikt aan de ingangen van de carrefour.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#796 |
Gouverneur
|
![]() Welke vorm van democratie en waarom?
![]() |
#797 |
Gouverneur
|
![]() Hoe regeert de franstalige bourgeoisie? Is er ook een Nederlandstalige bourgeoisie? Hoe bekritiseert u de monarchie? Wat is uw alternatief?
![]() |
#798 |
Gouverneur
|
![]() Wat is uw definitie van fascisme?
![]() |
#799 |
Minister-President
|
![]() iemand van NSV zal beweren dat neo-fascisme praktisch niet meer bestaat/opleeft.. iemand van ALS zal fascisme al zien in liberalisme..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#800 |
|
![]() dikke zever. Fascisme is geen scheldwoord, het heeft een inherente betekenis. Althans, dat zou het moeten hebben. Wanneer ge liberalen voor fascisten gaat houden verliest het laatste gewoon z'n betekenis.
|
![]() |
![]() |