![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zwijg omdat ik de belofte heb gemaakt...maar de meesten die van de kanten van antwerpen zijn met schoolgaande kinderen weten waarom ze hun kinderen verhuizen naar andere scholen buiten antwerpen. Gelukkig maar ... dat mensen dit nog durven. Laatst gewijzigd door shaddy : 30 oktober 2008 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Idd. Mja schelden mag blijkbaar maar in 1 richting. Schelden zegt ook meteen genoeg over het niveau. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lees mijn posts maar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo werkt een discussie nu eenmaal. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. Penschiettoestel 2. Kopslag 3. Elektrische bedwelming 4. Gasbedwelming met behulp van kooldioxide bron : http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/...3L0119:NL:HTML |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Op zijn best is het een grove verdraaïng van de werkelijkheid aangezien de collaborateurs bezwaarlijk als bolsjewieken bestempeld konden worden. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 30 oktober 2008 om 21:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kunt u een posting van mij aanwijzen die die loze bewering zit te bevestigen ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2008 om 21:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de kern van de zaak nu: u liegt wat Brussel betreft althans, toevallig ken ik beroepshalve de baas van de grootkeuken in Neder-over-Heembeek die alle gemeenschapscholen van scholengroep Brussel van warme maaltijden voorziet. Beroepshalve heb ik in veel nederlandstalige athenea in Brussel gestaan. And guess what? U liegt. p.s. wat betreft de islamleerkrachten: in vele scholen vindt men er geen, er is een tekort... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() ik voel me niet aangesproken met het woordje extreem rechts... dus roep al op..mijn geweten is niet bezwaard ..mijn voorouders hebben gestreden in het verzet tegen de nazis...het is mijn recht dat ik op mijn beurt vecht tegen de islam en zijn collaborateurs...immers met de verislamisering gaan we terug naar vroeger ...niet humaan en ongelijkheden tussen meisjes en jongens...opheffing van recht op vrije meningsuiting en religie en staat niet meer gescheiden...ik zal mijn dochter in de ogen kunnen kijken en zeggen ik heb alles gedaan om uw vrijheid te beschermen...de pocos helaas zullen nar de grond mogen staren
![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 30 oktober 2008 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
|
![]() Oh ben ik volgens jou nu al 'extreem rechts' ? Nog een kenmerk van politiek correcte 'progressieven'. Islamcritici in de extreem rechtse hoek drummen.
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik denk dat u niet de waarheid verteld want in antwerpen zijn er wel islamleraars of imams die op de scholen komen... enne ik heb geen alter egos hier u wel u hebt het zelf toegegeven niet? ![]() ![]() dus u kan een of ander islamitisch volkslied gaan zingen Laatst gewijzigd door shaddy : 30 oktober 2008 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom zou links daar belang bij hebben?
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Banneling
|
![]() uiteraard al wat niet pocos is en tegen de verislamisering omwille van het opgeven van onze humaniteit is voor hen extreem...ik beschouw hen echter als extreem omdat ze niet voor meer humaniteit gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enige verschil is dat ik niet iedereen over dezelfde kam scheer en een onderscheid maak tussen religie en mensen. En indien je mijn positie omtrent die nieuwe moslimpartij wil weten hoef je maar naar de eerste vier pagina's van deze draad te gaan waar ik de vergelijking met de MDP van Abou Jahjah aanhaal.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 30 oktober 2008 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zei dat men in VEEL SCHOLEN in en en rond het Brusselse geen islamleerkrachten te vinden zijn, om maar te schetsen hoe militant 'ze' zijn om 'onze scholen' in te palmen. Nergens ontken ik dat er islamleraars in Antwerpse scholen komen. Als in sommige creches 9 op 10 moslim is, en 9 op 10 halal besteld dan is dat zo..., als de kokkin van de school te lui is om voor die ene andere kleuter een zakje in de microgolf te steken, dan moet die kokkin ontslagen worden. Zoek ook ineens het woord 'karikatuur' op in een woordenboek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
|
![]() Leg mij eens uit waarom een linda bogaert de islam zit te promoten met leugens en halve waarheden. Leg mij eens uit waarom een universiteit zich daartoe zit te lenen terwijl islamologen zoals een Urbain Vemreulen die een heel ander beeld over de islam laten zien of een arabist hans jansen, niet meer op tv mogen komen en de mond worden gesnoerd. men tracht immers de zogenaamde multicul te doen slagen en het de volgelingen van de islam zoveel mogelijk naar de zin te maken, ook naar het tegen beter weten in pogen de islam te hervormen in een zogenaamde euro islam, en angst dat 'jongeren' zouden kunnen radicaliseren. Waarom denk je dat zij het cgkr hebben opgericht pas sinds men met 'verrijkers' te maken kreeg. Waarom straathoek en andere werkers ook allemaal sinds men met 'verrijkers' te maken kreeg. Ook mag men Erdogan Khadafi of de koning van Saoedi Arabie niet tegen de schenen schoppen. Die zich hier zelfs kwam moeien tijdens karnaval. De islam mag men immers niet beledigen. U moet trouwens ook naar de koning luisteren en naar het concertje van tom barman. U moet verdraagzaam zijn. U moet uit respect uw mond houden over islam. Waarom zit men islampromotiesites die volop censuur zitten toe te pasen vanwege zogenaamde 'islamofobe teksten' zoals een kifkif te steunen. Waarom zit groen spirit en companie de boeh beweging te steunen (pro hoofddoek) enz enz enz.
Men zou beter luisteren naar een urbain Vemeulen, een Hans Janssen, een Geert Van istendael, een koenraad Elst of naar ex-moslims want die mensen (zoals een ehsan jami) laten zogenaamde 'progressieven' in de kou staan. Afvalligen die al te veel kritiek op de islam uiten mensen behoren immers niet tot hun knuffeldoelgroep. Uit respect moet men immers zwijgen over de islam. Islam is 'peace' meneer.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2008 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Referentie? Plus u geeft nog steeds geen reden op waarom links de Islam zou "promoten" of wat het daaruit zou hopen te winnen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 30 oktober 2008 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |