Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2008, 21:36   #341
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Mja eerst iets aan de grote klok hangen en dan, wanneer gevraagd om bewijzen, terugkrabbelen onder het mom niet op lange tenen te willen trappen.
tja prioriteiten maken he.... ik kies tegen halal en tegen onderdrukking jullie kiezen voor mmmm "collaboratie"??????

Ik zwijg omdat ik de belofte heb gemaakt...maar de meesten die van de kanten van antwerpen zijn met schoolgaande kinderen weten waarom ze hun kinderen verhuizen naar andere scholen buiten antwerpen. Gelukkig maar ... dat mensen dit nog durven.

Laatst gewijzigd door shaddy : 30 oktober 2008 om 21:37.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 21:38   #342
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Controleer het eens.
Hoeveel keer heb je mij al poco genoemd?
Hoeveel keer heb ik jou (of iemand anders) uitgescholden?
En zet er de link naar de berichten bij want ik wil eens bewijzen van jou.

Idd. Mja schelden mag blijkbaar maar in 1 richting.
Schelden zegt ook meteen genoeg over het niveau.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 21:38   #343
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Wanneer ik je posts lees is het overduidelijk dat je poco als scheldwoord gebruikt.
Antwoord eens op de vraag.
Je schreef "poco's schelden er op los"
Je noemde me talloze keren poco.
Waar heb ik je ooit uitgescholden? (citeer het bericht want ik wil eens bewijzen van jou beweringen)
ik scheld je niet uit want poco is geen scheldwoord simpel he

lees mijn posts maar
Oud 30 oktober 2008, 21:39   #344
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

Idd. Mja schelden mag blijkbaar maar in 1 richting.
Schelden zegt ook meteen genoeg over het niveau.
inderdaad zoals deze zelfverklaarde filosoof

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik hoorde of las écht zelden zoveel haat en aggressiviteit als de blokkerkes hier tonen.
en trouwens schelden dat doe ik niet immers poco is geen scheldwoord
Oud 30 oktober 2008, 21:41   #345
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
tja prioriteiten maken he.... ik kies tegen halal en tegen onderdrukking jullie kiezen voor mmmm "collaboratie"??????

Ik zwijg omdat ik de belofte heb gemaakt...maar de meesten die van de kanten van antwerpen zijn met schoolgaande kinderen weten waarom ze hun kinderen verhuizen naar andere scholen buiten antwerpen. Gelukkig maar ... dat mensen dit nog durven.
Mja als ge uw punt wilt hardmaken gaat ge toch met bewijzen over de brug moeten komen.
Zo werkt een discussie nu eenmaal.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Oud 30 oktober 2008, 21:41   #346
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
zucht leegbloeden met hevige pijn en peniek is beter he ja ik weet wat dat spuitje is en neen ik krijg al heel lang geen vlees meer door mijn keel wegens die reden...brrrr
De toegestane methodes om te bedwelmen zijn :
1. Penschiettoestel
2. Kopslag
3. Elektrische bedwelming
4. Gasbedwelming met behulp van kooldioxide
bron : http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/...3L0119:NL:HTML
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 21:41   #347
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
inderdaad zoals deze zelfverklaarde filosoof

en trouwens schelden dat doe ik niet immers poco is geen scheldwoord
Extreem rechts ook niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Neen Geertc zit het gewoon om te draaien. Het zijn net de politiek correcten die de term 'extreem rechts' 'islamofoob' of 'racist' gebruiken om haar tegenstanders het zwijgen op te leggen en de aandacht af te leiden van elke vorm van inhoudelijk debat over bepaalde nochtans zeer belangrijke maatschappelijke thema's die niet mogen besproken worden.
Maar dit daarentegen

Citaat:
pot en de ketel ... poco is een politiek correct persoon die kan vergeleken worden met de collaborateurs in de nazi periode...nu doen ze er alles voor om, het met ooit fiere politieke correcte persoon -embleem, het af te wassen en het als een scheldwoord te laten erkennen. Hoe laag kan je vallen???? Aanvaard dat je poco bent en dat je de islam in de kaart wil spelen voor wat politieke macht.
Als dat geen schelden of belediging is............................
Op zijn best is het een grove verdraaïng van de werkelijkheid aangezien de collaborateurs bezwaarlijk als bolsjewieken bestempeld konden worden.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 30 oktober 2008 om 21:52.
Oud 30 oktober 2008, 21:42   #348
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maw een uit de lucht gegrepen verhaal.

Trouwens ik heb al dikwijls gemerkt dat het bij mensen die hier zitten te fulmineren tegen de Islam het blijkbaar niet gaat over de islam zelf maar over moslims en andere migranten.

Kunt u een posting van mij aanwijzen die die loze bewering zit te bevestigen ?

Citaat:
Er is een wezenlijk verschil tussen religie en mensen.
Vaneigens

Citaat:
En men probeert via de Islam deze mensen zwart te maken.
Rare kronkel van u. Tracht u het weer een racistisch reukje te geven. Dat is een kenmerk van 'progressieven'

Citaat:
De Islam is een verachtelijke religie net zoals alle anderen.
Maar deze methode zou hetzelfde zijn als de bijbel gebruiken om alle christenen zwart te maken.
je vergist je duidelijk. Het is niet de bedoeling 'de moslims' zwart te maken veeleer zowel moslims als niet-moslims de nare waarheid over de islam te laten weten. Op de politiek correcten/de 'progressieven' en de islampromotors hoeft men daarvoor immers niet te rekenen. Beiden hebben er immers alle belang bij de islam zo rooskleurig mogelijk voor te stellen.

Citaat:
Enige nuance is dus ver zoek.
Oh ja ? Welk doden in de koran is niet genuanceert genoeg ?

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2008 om 21:44.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 21:44   #349
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
De toegestane methodes om te bedwelmen zijn :
1. Penschiettoestel
2. Kopslag
3. Elektrische bedwelming
4. Gasbedwelming met behulp van kooldioxide
bron : http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/...3L0119:NL:HTML
ja dat weet ik en dan ? humaner dan leegbloeden en pijn en paniek voelen...
Oud 30 oktober 2008, 21:46   #350
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
uiteraard niet maar ga nog wat op nachtelijke tochten met uw alter ego.....
Als ik al uw alter ego's hier op het forum moest in 1 zaal samenzetten, hebt ge ineens een extra editie van het Vlaamsnationaal Zangfeest.

Over de kern van de zaak nu: u liegt wat Brussel betreft althans, toevallig ken ik beroepshalve de baas van de grootkeuken in Neder-over-Heembeek die alle gemeenschapscholen van scholengroep Brussel van warme maaltijden voorziet.
Beroepshalve heb ik in veel nederlandstalige athenea in Brussel gestaan.

And guess what?

U liegt.

p.s. wat betreft de islamleerkrachten: in vele scholen vindt men er geen, er is een tekort...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 21:47   #351
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Extreem rechts ook niet
ik voel me niet aangesproken met het woordje extreem rechts... dus roep al op..mijn geweten is niet bezwaard ..mijn voorouders hebben gestreden in het verzet tegen de nazis...het is mijn recht dat ik op mijn beurt vecht tegen de islam en zijn collaborateurs...immers met de verislamisering gaan we terug naar vroeger ...niet humaan en ongelijkheden tussen meisjes en jongens...opheffing van recht op vrije meningsuiting en religie en staat niet meer gescheiden...ik zal mijn dochter in de ogen kunnen kijken en zeggen ik heb alles gedaan om uw vrijheid te beschermen...de pocos helaas zullen nar de grond mogen staren

Laatst gewijzigd door shaddy : 30 oktober 2008 om 21:52.
Oud 30 oktober 2008, 21:49   #352
smiley

Standaard

Citaat:
Extreem rechts ook niet

Oh ben ik volgens jou nu al 'extreem rechts' ? Nog een kenmerk van politiek correcte 'progressieven'. Islamcritici in de extreem rechtse hoek drummen.
Oud 30 oktober 2008, 21:50   #353
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Als ik al uw alter ego's hier op het forum moest in 1 zaal samenzetten, hebt ge ineens een extra editie van het Vlaamsnationaal Zangfeest.

Over de kern van de zaak nu: u liegt wat Brussel betreft althans, toevallig ken ik beroepshalve de baas van de grootkeuken in Neder-over-Heembeek die alle gemeenschapscholen van scholengroep Brussel van warme maaltijden voorziet.
Beroepshalve heb ik in veel nederlandstalige athenea in Brussel gestaan.

And guess what?

U liegt.

p.s. wat betreft de islamleerkrachten: in vele scholen vindt men er geen, er is een tekort...
ik ben niet bekend in brussel dus kan daar niet op antwoorden hier heeft wel een dame bevestigd dat de creches in brussel ook al naar halal zijn geassimileerd ipv veggie..

ik denk dat u niet de waarheid verteld want in antwerpen zijn er wel islamleraars of imams die op de scholen komen...

enne ik heb geen alter egos hier u wel u hebt het zelf toegegeven niet? andere topic ...
dus u kan een of ander islamitisch volkslied gaan zingen

Laatst gewijzigd door shaddy : 30 oktober 2008 om 21:54.
Oud 30 oktober 2008, 21:51   #354
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Extreem rechts ook niet

Maar dit daarentegen

Als dat geen schelden of belediging is............................
Op zijn best is het een grove verdraaïng van de werkelijkheid aangezien de collaborateurs bezwaarlijk als bolsjewieken bestempelt konden worden.
ik beschouw mensen die meedoen aan niet humane zaken collaborateurs van onze democratie.... dus geen verdraaing de pure harde realiteit.
Oud 30 oktober 2008, 21:52   #355
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Op de politiek correcten/de 'progressieven' en de islampromotors hoeft men daarvoor immers niet te rekenen. Beiden hebben er immers alle belang bij de islam zo rooskleurig mogelijk voor te stellen.
Waarom zou links daar belang bij hebben?

Oud 30 oktober 2008, 21:53   #356
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh ben ik volgens jou nu al 'extreem rechts' ? Nog een kenmerk van politiek correcte 'progressieven'. Islamcritici in de extreem rechtse hoek drummen.
uiteraard al wat niet pocos is en tegen de verislamisering omwille van het opgeven van onze humaniteit is voor hen extreem...ik beschouw hen echter als extreem omdat ze niet voor meer humaniteit gaan.
Oud 30 oktober 2008, 21:58   #357
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben ook Islamcriticus (lees de posts op het godsdienstforum miss). Doch ben ik links. Rararara.
Enige verschil is dat ik niet iedereen over dezelfde kam scheer en een onderscheid maak tussen religie en mensen.

En indien je mijn positie omtrent die nieuwe moslimpartij wil weten hoef je maar naar de eerste vier pagina's van deze draad te gaan waar ik de vergelijking met de MDP van Abou Jahjah aanhaal.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 30 oktober 2008 om 22:01.
Oud 30 oktober 2008, 22:02   #358
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
ik ben niet bekend in brussel dus kan daar niet op antwoorden hier heeft wel een dame bevestigd dat de creches in brussel ook al naar halal zijn geassimileerd ipv veggie..

ik denk dat u liegt want in antwerpen zijn er wel islamleraars of imams die op de scholen komen...

enne ik heb geen alter egos hier u wel u hebt het zelf toegegeven niet? andere topic ...
dus u kan een of ander islamitisch volklied gaan zingen
Bent u wat traag of zo?

Ik zei dat men in VEEL SCHOLEN in en en rond het Brusselse geen islamleerkrachten te vinden zijn, om maar te schetsen hoe militant 'ze' zijn om 'onze scholen' in te palmen.

Nergens ontken ik dat er islamleraars in Antwerpse scholen komen.

Als in sommige creches 9 op 10 moslim is, en 9 op 10 halal besteld dan is dat zo..., als de kokkin van de school te lui is om voor die ene andere kleuter een zakje in de microgolf te steken, dan moet die kokkin ontslagen worden.

Zoek ook ineens het woord 'karikatuur' op in een woordenboek.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 22:04   #359
smiley

Standaard

Citaat:
Waarom zou links daar belang bij hebben?
Leg mij eens uit waarom een linda bogaert de islam zit te promoten met leugens en halve waarheden. Leg mij eens uit waarom een universiteit zich daartoe zit te lenen terwijl islamologen zoals een Urbain Vemreulen die een heel ander beeld over de islam laten zien of een arabist hans jansen, niet meer op tv mogen komen en de mond worden gesnoerd. men tracht immers de zogenaamde multicul te doen slagen en het de volgelingen van de islam zoveel mogelijk naar de zin te maken, ook naar het tegen beter weten in pogen de islam te hervormen in een zogenaamde euro islam, en angst dat 'jongeren' zouden kunnen radicaliseren. Waarom denk je dat zij het cgkr hebben opgericht pas sinds men met 'verrijkers' te maken kreeg. Waarom straathoek en andere werkers ook allemaal sinds men met 'verrijkers' te maken kreeg. Ook mag men Erdogan Khadafi of de koning van Saoedi Arabie niet tegen de schenen schoppen. Die zich hier zelfs kwam moeien tijdens karnaval. De islam mag men immers niet beledigen. U moet trouwens ook naar de koning luisteren en naar het concertje van tom barman. U moet verdraagzaam zijn. U moet uit respect uw mond houden over islam. Waarom zit men islampromotiesites die volop censuur zitten toe te pasen vanwege zogenaamde 'islamofobe teksten' zoals een kifkif te steunen. Waarom zit groen spirit en companie de boeh beweging te steunen (pro hoofddoek) enz enz enz.

Men zou beter luisteren naar een urbain Vemeulen, een Hans Janssen, een Geert Van istendael, een koenraad Elst of naar ex-moslims want die mensen (zoals een ehsan jami) laten zogenaamde 'progressieven' in de kou staan. Afvalligen die al te veel kritiek op de islam uiten mensen behoren immers niet tot hun knuffeldoelgroep. Uit respect moet men immers zwijgen over de islam. Islam is 'peace' meneer.

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2008 om 22:08.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 22:09   #360
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Leg mij eens uit waarom een linda bogaert de islam zit te promoten met leugens en halve waarheden. Leg mij eens uit waarom een universiteit zich daartoe zit te lenen terwijl islamologen zoals een Urbain Vemreulen die een heel ander beeld over de islam laten zien of een arabist hans jansen, niet meer op tv mogen komen en de mond worden gesnoerd. men tracht immers de zogenaamde multicul te doen slagen en het de volgelingen van de islam zoveel mogelijk naar de zin te maken, ook naar het tegen beter weten in pogen de islam te hervormen in een zogenaamde euro islam, en angst dat 'jongeren' zouden kunnen radicaliseren. Waarom denk je dat zij het cgkr hebben opgericht pas sinds men met 'verrijkers' te maken kreeg. Waarom straathoek en andere werkers ook allemaal sinds men met 'verrijkers' te maken kreeg. Ook mag men Erdogan Khadafi of de koning van Saoedi Arabie niet tegen de schenen schoppen. Die zich hier zelfs kwam moeien tijdens karnaval. De islam mag men immers niet beledigen. U moet trouwens ook naar de koning luisteren en naar het concertje van tom barman. U moet verdraagzaam zijn. U moet uit respect uw mond houden over islam. Waarom zit men islampromotiesites die volop censuur zitten toe te pasen vanwege zogenaamde 'islamofobe teksten' zoals een kifkif te steunen. Waarom zit groen spirit en companie de boeh beweging te steunen (pro hoofddoek) enz enz enz.

Men zou beter luisteren naar een urbain Vemeulen, een Hans Janssen, een Geert Van istendael, een koenraad Elst of naar ex-moslims want die mensen (zoals een ehsan jami) laten zogenaamde 'progressieven' in de kou staan. Afvalligen die al te veel kritiek op de islam uiten mensen behoren immers niet tot hun knuffeldoelgroep. Uit respect moet men immers zwijgen over de islam. Islam is 'peace' meneer.
Artikel?
Referentie?

Plus u geeft nog steeds geen reden op waarom links de Islam zou "promoten" of wat het daaruit zou hopen te winnen.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 30 oktober 2008 om 22:13.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be