Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2008, 15:06   #401
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Shaddy aka Online zouden een schoon koppel zijn.
ik ken geen online graag uw excuses

ongelooflijk hoe pocos zich in allerlei bochten murwen "zielig gedrag" ???

oh ja another jack en filosoof zijn ook een koppeltje hebben ze zelf toegegeven tenzij het editspook heeft toegeslagen...

ps pietje is dat letterlijk te nemen in "JE" als zijnde verkleinvorm ????

Laatst gewijzigd door shaddy : 31 oktober 2008 om 15:10.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 15:17   #402
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Shaddy aka Online, broebelt maar wat
excuses ik ben een andersdenkende meid en ben wel online maar niet de online...haal uw verstand uit uw "pietje" en denk na voor je valse beschuldigingen uit

...immers wie kan er leven met wreedaardigheden zoals halal en onderdrukking juist de pocos te begrijpen als hun verstand in hun "....." zit.
Oud 31 oktober 2008, 15:18   #404
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Et quoi encore ???
nothing ... but the truth .... mr "pietje"

Laatst gewijzigd door shaddy : 31 oktober 2008 om 15:19.
Oud 31 oktober 2008, 15:22   #405
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
In antwerpen gaat patrik janssens donkere tijden tegemoet. Een militante moslimpartij gaat de stemmen afsnoepen van rood. Simpelweg omdat ze hoofddoeken wil voor al hun gelovige vrouwen. Antwerpen staan donkere tijden te wachten : religie en staat zullen spijtig genoeg niet langer nog gescheiden blijven. De steden zijn verloren door de islamisering hopelijk kan de rest van Belgie standhouden tegen de islamisering. Nu ja patrik janssen en zijn pamperpolitiek het komt als een boemerang terug in zijn gelaat. Immers er bestaan geen gematigde moslims alleen afvallige. Hopelijk zal de wreedaardigheid zoals halal en onderdrukking niet verder uitbreiden dan onze steden. het is duidelijk dat de islam niet toelaat te integreren ...hun doel is en blijft volgens de koran assimileren. De brave pocos doen dit dan ook zeer goed assimileren. Het is aan ons andersdenkende met gezond verstand om in te grijpen en een halt te zeggen aan islamisering. Denk aan uw dochters en uw nakomelingen : zich bedekken of anders mogen ze vrij worden geambeteerd. Laat belgie niet wegzakken in de wreedaardige poel van halal en sharia. Wij zijn beschaafde mensen en kelen en onderdrukken van vrouwen is niet langer meer voor ons. Trouwens elke religie onderdrukt ! De jihad houdt dan ook in veroveren en niet integreren.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...enverbod.dhtml
Ik ben hier, voorstander van. Extreem vind ik het niet eens, 't is hun goed recht.
Zolang ze geen coalitie sluiten (met wie?), dan zie ik er geen kwaad in.
Oud 31 oktober 2008, 15:33   #406
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Ik ben hier, voorstander van. Extreem vind ik het niet eens, 't is hun goed recht.
Zolang ze geen coalitie sluiten (met wie?), dan zie ik er geen kwaad in.

een dubbele cordon errond zeg ik
Oud 31 oktober 2008, 15:50   #407
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Benieuwd of er nu ook een cordon sanitaire komt!
Een partij die allerlei voordelen wil voor 'eigen volk 'werd toch als niet democratisch beschouwd?
En uitsluiting van anderen is toch discriminatie? Waar zit Jos Geysels nu of is men enkel streng voor eigen volk?
Want een moslimpartij zal uiteraard 'islamitische' waarden gaan verdedigen, uitsluiting van wie geen moslim is, opkomen voor belangen van eigen groep, is dat niet wat velen als probleem zien van het Vlaams belang?
Geloof me, ik weet nu al wie hier in Antwerpen mee bezig is, als die plannen doorgaan wordt dat de grootste partij!
Dan evalueren we naar een samenleving met twee snelheden, een voor moslims en anderen!
Want segregatie staat bij de Antwerpse moslims hoog in het vaandel!
Dit is te danken aan de Antwerpse politiek zelf, ze blijven blind voor wat er in hun aandachtswijken leeft en wie waarmee bezig is, benieuw hoelang A nog van iedereen zal zijn.
er zijn al eerder 'moslim'-partijtjes opgericht in Antwerpen en Brussel: ze halen amper stemmen. Stellen dat ze de 'grootste partij' wordt is stemmingmakerij.
Voor het geval je het vergeet: in dit land geldt dat iedereen de wetten moet respecteren, en zeker niet mag oproepen tot of schuldig maken aan haat, geweld, onderdrukking of uitsluiting.

Het Vlaams Belang doet aan discriminatie door het stellen van het 'eigen volk eerst'-principe

Of de moslimpartij enkel 'moslim-waarden' zal verdedigen, hoeft niet noodzakelijk, er zal wel een accent gelegd worden op bepaalde zaken.
De CDV is toch ook niet enkel voor Christenen.

Vergeet niet dat je in Nederland de ChristenUnie hebt; je zou ze eventueel daarmee kunnen vergelijken.

Het feit dat je stelt dat 'segregatie staat bij de Antwerpse moslims hoog in het vaandel!' is een insinuatie van het eerste uur. Dit is een veralgemening en hiermee plaats je je gewoonweg bij de toogpraters, aliceke, met de glazenbol.
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)

Laatst gewijzigd door goodwill : 31 oktober 2008 om 15:53.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 15:54   #408
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Ik heb op tv een kort interview met een Moslima gezien. Zij was ertegen omdat hij eigen volk niet eerst stelde.
Heeft ze letterlijk die woorden gebruikt ?
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 16:11   #409
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
dit land geldt dat iedereen de wetten moet respecteren, en zeker niet mag oproepen tot of schuldig maken aan haat, geweld, onderdrukking of uitsluiting.
Wetten worden gemaakt door de meerderheid. Niemand kan moslims in bvb maleisie, nu zij daar de meerderheid hebben bereikt, nu nog beletten dat zij die wetten (zoals gelijke rechten voor iedereen) in hun voordeel en ten nadele van niet-moslims veranderen. Allah weet het immers best en niet de door mensen gemaakte wetten. Dat blijvende gehamer van iedereen moet zich aan 'de huidige wetten' houden is dus een lachertje, voor ware moslims is het slechts een kwestie van tijd, van te wachten tot zij groot genoeg in aantal zijn geworden.

Citaat:
Het Vlaams Belang doet aan discriminatie door het stellen van het 'eigen volk eerst'-principe
Het 'eigen kind eerst' principe is discriminatie en 'ik ben zwanger' is een extremistisch standpunt.

Citaat:
Of de moslimpartij enkel 'moslim-waarden' zal verdedigen, hoeft niet
noodzakelijk, er zal wel een accent gelegd worden op bepaalde zaken
Zoals respect voor de islamwet.
Citaat:

Vergeet niet dat je in Nederland de ChristenUnie hebt; je zou ze eventueel daarmee kunnen vergelijken
Van de christenunie ligt niemand wakker die nemen immers in aantal niet toe ook loopt de vergelijking tussen islam en christendom volkomen mank. De islam is het christendom niet. Islam is erger, islam is meer dan 'religie' alleen.

Citaat:
Dit is een veralgemening en hiermee plaats je je gewoonweg bij de toogpraters, aliceke, met de glazenbol.
Alice spreekt uit ervaring. Het woord 'toogprater' neemt u opvallend veel in de mond, een voor u populaire dooddoener.

Laatst gewijzigd door smiley : 31 oktober 2008 om 16:26.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 16:13   #410
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor een ware moslim komt de medebroeder of zuster altijd op de eerste plaats.
Oud 31 oktober 2008, 16:55   #411
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
O jawel. hebt u het filmpje wel bekeken ?

http://video.google.com/videoplay?do...09395775858867

Het gaat over het beeld dat regeringen, samen met islampromotors, over de islam de wereld in stuurt. "These terrorists are misusing this great religion'. Al ooit van C.A.I.R gehoord ? Die zijn veel gevaarlijker dan bvb een osama ooit kan zijn of ziet u alleen maar gevaar van diegenen die geweld gebruiken om hun doel te bereiken ?
Wel dat is nu net het grote probleem: geweld en onderdrukking

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 18:06   #412
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Woordelijk herinner ik het mij niet meer maar het kwam er op neer, ik herinner het me omdat ik het grappig vond dat ze hetzelfde zei als het VB.
Oud 31 oktober 2008, 18:26   #413
piraat
Banneling

Standaard Mb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Woordelijk herinner ik het mij niet meer maar het kwam er op neer, ik herinner het me omdat ik het grappig vond dat ze hetzelfde zei als het VB.
Moslim Belang , hé. ZO simpel is dat. MB.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 22:03   #414
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja heb ik ook gezien was niet echt verbaasd immers de ware volgeling van Mo de pedo krijgsheer is de gelovige moslim op de eerste plaats stellen en dan pas de meute ongelovige en als laatste de meute onbedekte ongelovige vrouwen. Dus ja mijn beste u als poco zal moeten wennen aan de ware islam.
Oud 31 oktober 2008, 22:09   #415
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Zou inderdaad hypocriet zijn vermits zijzelf de grootste dealers zijn Denk jij echt dat die hun eigen ruiten zullen insmijten ? Zichzelf broodroven ?
Neen dat denk ik niet. Dat zei ik zonet.
Ik vraag me af hoe "WIJ" daar op zullen reageren...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2008, 09:45   #416
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Doe niet zo achterlijk. Dat die MOSLIM partij er komt is zelfs een toppunt van integratie. Sharia toestanden kunnen ze hier niet invoeren, en het gewoon toelaten van een kopvod, hoe bedekkend dan ook, is geen sharia. Verplichten, dat wel.
zou je dat ook zeggen van een JOODSE partij?
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2008, 10:23   #417
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
zou je dat ook zeggen van een JOODSE partij?
Euh ja? Waarom niet?
Oud 1 november 2008, 10:52   #418
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Euh ja? Waarom niet?
Omdat dat niet nodig is, Bhai. Het jodendom burgert zich in en de bestaande politiek met het hele spectrum is genoeg, neem ik aan? Ik zie, ondanks de grote joodse gemeenschappen in bepaalde steden, NERGENS een 'joodse partij' hoor.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2008, 11:03   #419
Bhairav

Standaard

Citaat:
Omdat dat niet nodig is, Bhai. Het jodendom burgert zich in en de bestaande politiek met het hele spectrum is genoeg, neem ik aan? Ik zie, ondanks de grote joodse gemeenschappen in bepaalde steden, NERGENS een 'joodse partij' hoor.
Joden zijn hier idd traditioneler dan moslims.
Zij hebben dan ook geen behoefte daaraan. Is toch simpel? Graaf maar door naar redenen om die partij op te doeken, ge kunt er gewoon niet tegen dat zij onze democratie gebruiken om voor hun rechten op te komen. Ge hebt er zelfs nog plezier in, durf ik wedden.
Oud 1 november 2008, 11:25   #420
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe? En de o-VLD dan?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be