![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Banneling
|
ik ken geen online graag uw excuses
ongelooflijk hoe pocos zich in allerlei bochten murwen "zielig gedrag" ??? oh ja another jack en filosoof zijn ook een koppeltje hebben ze zelf toegegeven tenzij het editspook heeft toegeslagen... ![]() ps pietje is dat letterlijk te nemen in "JE" als zijnde verkleinvorm ???? ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 31 oktober 2008 om 15:10. |
|
|
|
|
|
#402 |
|
Banneling
|
excuses ik ben een andersdenkende meid en ben wel online maar niet de online...haal uw verstand uit uw "pietje" en denk na voor je valse beschuldigingen uit
...immers wie kan er leven met wreedaardigheden zoals halal en onderdrukking juist de pocos te begrijpen als hun verstand in hun "....." zit. ![]() |
|
|
|
|
|
#403 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#404 |
|
Banneling
|
nothing ... but the truth .... mr "pietje"
![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 31 oktober 2008 om 15:19. |
|
|
|
|
|
#405 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zolang ze geen coalitie sluiten (met wie?), dan zie ik er geen kwaad in.
|
|
|
|
#406 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Voor het geval je het vergeet: in dit land geldt dat iedereen de wetten moet respecteren, en zeker niet mag oproepen tot of schuldig maken aan haat, geweld, onderdrukking of uitsluiting. Het Vlaams Belang doet aan discriminatie door het stellen van het 'eigen volk eerst'-principe Of de moslimpartij enkel 'moslim-waarden' zal verdedigen, hoeft niet noodzakelijk, er zal wel een accent gelegd worden op bepaalde zaken. De CDV is toch ook niet enkel voor Christenen. Vergeet niet dat je in Nederland de ChristenUnie hebt; je zou ze eventueel daarmee kunnen vergelijken. Het feit dat je stelt dat 'segregatie staat bij de Antwerpse moslims hoog in het vaandel!' is een insinuatie van het eerste uur. Dit is een veralgemening en hiermee plaats je je gewoonweg bij de toogpraters, aliceke, met de glazenbol.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 31 oktober 2008 om 15:53. |
|
|
|
|
|
|
#408 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Heeft ze letterlijk die woorden gebruikt ?
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
|
|
|
|
#409 | |||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 31 oktober 2008 om 16:26. |
|||||
|
|
|
|
|
#410 |
|
|
Voor een ware moslim komt de medebroeder of zuster altijd op de eerste plaats.
|
|
|
#411 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#412 |
|
Europees Commissaris
|
Woordelijk herinner ik het mij niet meer maar het kwam er op neer, ik herinner het me omdat ik het grappig vond dat ze hetzelfde zei als het VB.
|
|
|
#413 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#414 |
|
Banneling
|
Ja heb ik ook gezien was niet echt verbaasd immers de ware volgeling van Mo de pedo krijgsheer is de gelovige moslim op de eerste plaats stellen en dan pas de meute ongelovige en als laatste de meute onbedekte ongelovige vrouwen. Dus ja mijn beste u als poco zal moeten wennen aan de ware islam.
|
|
|
|
|
|
#415 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#418 |
|
|
Omdat dat niet nodig is, Bhai. Het jodendom burgert zich in en de bestaande politiek met het hele spectrum is genoeg, neem ik aan? Ik zie, ondanks de grote joodse gemeenschappen in bepaalde steden, NERGENS een 'joodse partij' hoor.
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
|
Citaat:
Zij hebben dan ook geen behoefte daaraan. Is toch simpel? Graaf maar door naar redenen om die partij op te doeken, ge kunt er gewoon niet tegen dat zij onze democratie gebruiken om voor hun rechten op te komen. Ge hebt er zelfs nog plezier in, durf ik wedden. |
|
|
|
|
|
|
#420 |
|
|
Hoe? En de o-VLD dan?
|