Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 november 2008, 20:39   #221
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Oei, het wordt steeds moeilijker om uit te maken voor mijn als Mohammedaanse man, welke vrouwen ik voor hoer mag uitschelden en behandelen en wie niet.
In een samenleving met de Sharia is het tenminste duidelijk: daar mag ik straffeloos ongelovige vrouwen bespringen die je herkent aan hun verplichte speciale niet-islamitische kledij (geen hoofddoek b.v.!)
Wat moet ik nu hier van denken:
http://www.oranjesamenleving.nl/?p=221
Citaat:
Oranje Samenleving wint SAMSPRIJS!

De SAMSPRIJS Haarlem 2008 gaat naar project Louka! De eerste prijs van 3.000,- euro gaat naar het beste idee voor een open en tolerante Haarlemse samenleving. In de Haarlemse binnenstad worden op Koninginnedag 2009 gratis oranje hoofddoekjes uitgedeeld. Op onze Louka-pagina lees je meer over dit project.

Melissa Oosterbroek, bestuurslid Stichting Oranje Samenleving: “We zijn enorm blij met de mogelijkheid die ons gegeven wordt. Project Louka gaat nu echt worden uitgevoerd!” Ben Rogmans, eveneens bestuurslid, is ook in zijn nopjes met de prijs: “Dat de jury ons project het beste vond vinden we natuurlijk fantastisch. Het is zo ontzettend leuk dat we na al die tijd dat we ons hard maken voor dit project nu echt een mijlpaal bereikt hebben die ervoor zorgt dat project Louka werkelijkheid wordt.”

De SAMSPRIJS is ingesteld door de gemeente Haarlem op advies van de Stedelijke Adviesraad Multiculturele Stad (SAMS). De feestelijke prijsuitreiking vond plaats in de Philharmonie in Haarlem. Dit was de eerste keer dat de prijs uitgereikt werd.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Mahalingam : 10 november 2008 om 20:39.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2008, 20:45   #222
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Dus u bent voor discrimminatie ? U kunt best je eigen seculiere wetten respecteren pas dan de les geven in secularisme !
De koran staat vol met discriminatie! De koran is bijeen gehallucineerd door een pedo krijgdsheer dat weet je toch wel? In de koran staat duidelijk op nummer 1 de moslimbroeders. De vrouwen moeten zich bedekken zodat je ze kan onderscheiden van de ongelovige vrouwen waar je vrij naar believen plezier mee mag maken. dat is pas pure discriminatie wat er in de koran staat.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2008, 21:35   #223
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan moet je maar niet van de toren blazen dat je voor de vrijheid van de mensenrechten vecht !
Vrijheid van mensenrechten ? Twee woorden die flagrant tegen de islam ingaan. Islam kent niet zoiets als vrijheid of mensenrechten. Islam is zelfs tegen de verklaring van de rechten van de mens aangezien niet-moslims in islam onmogelijk gelijkberechtiging kunnen krijgen.

Laatst gewijzigd door smiley : 10 november 2008 om 21:59.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2008, 21:41   #224
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Alleen voor 'zijn' mensen. Daar vecht hij voor.
Another Jack heeft het blijkbaar nog steeds niet begrepen. Komt u misschien op voor de vrijheid van het nazisme, is het beknotten van het nazisme het ontnemen van een mensenrecht ? Zou u het niet absurd vinden dat een aanhanger van het nazisme 'discriminatie' zit te roepen ? Voor wie of wat zit jij te vechten another jack. Toch alleszins niet voor het behoud van onze vrije seculiere samenleving. U bent in hetzelfde bedje ziek zoals een Herman de ley of de zoon van een paul goossens. Waarschijnlijk hebt u wel samen in de klas gezeten met een goossens en les gekregen van een de ley.

http://victacausa.blogspot.com/2008/...preekt-al.html

Islam hoort volgens hen thuis in Europa en is een ware 'verrijking'... Maak dat anderen wijs. Niet iedereen hecht nog geloof in sinterklaas another jack.

Laatst gewijzigd door smiley : 10 november 2008 om 21:45.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2008, 21:42   #225
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
De koran staat vol met discriminatie! De koran is bijeen gehallucineerd door een pedo krijgdsheer dat weet je toch wel? In de koran staat duidelijk op nummer 1 de moslimbroeders. De vrouwen moeten zich bedekken zodat je ze kan onderscheiden van de ongelovige vrouwen waar je vrij naar believen plezier mee mag maken. dat is pas pure discriminatie wat er in de koran staat.
Inderdaad zo is het.
Oud 10 november 2008, 22:14   #226
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet alle scholen zijn seculier of ga je dat ook verplichten ?
openbare scholen zijn seculier (stads- staatsscholen)
katholieke scholen zijn katholiek.
het staat iedereen vrij om zelf een islamitische school op te richten waar de directeur islamitisch is en eist dat iedereen een hoofddoek draagt en zijn baard laat staan.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 10 november 2008 om 22:14.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2008, 14:05   #227
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
het staat iedereen vrij om zelf een islamitische school op te richten waar de directeur islamitisch is en eist dat iedereen een hoofddoek draagt en zijn baard laat staan.
inderdaad maar wel zonder subsidies liefst ... een islam school waar men leert dieren niet humaan te kelen en vrouwen te onderdrukken mag men niet subsidieren zulle !
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2008, 14:29   #228
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
inderdaad maar wel zonder subsidies liefst ... een islam school waar men leert dieren niet humaan te kelen en vrouwen te onderdrukken mag men niet subsidieren zulle !
alle scholen die aan de eindtermen voldoen krijgen subsidies hé shaddy.
en vermits hier godsdienstvrijheid is, en islam zo rap als tellen werd erkend als godsdienst kunnen ze nog moeilijk gaan tegenstribbelen als die kinderen dan leren dat joden en christenen apen en varkens zijn.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 11 november 2008, 14:30   #229
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Awel mijn beste circe, u begrijpt al tenminste waar ik naartoe wil !

Als er geen vrijheid bestaat binnen een instelling om de werkgever of de student een norm op te leggen of te verbieden, dan zitten we gewoon in een politiestaat waar onze vrijheden vaarwel kunnen zeggen !
Oud 11 november 2008, 14:34   #230
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Vrijheid van mensenrechten ? Twee woorden die flagrant tegen de islam ingaan. Islam kent niet zoiets als vrijheid of mensenrechten. Islam is zelfs tegen de verklaring van de rechten van de mens aangezien niet-moslims in islam onmogelijk gelijkberechtiging kunnen krijgen.
Wie is hier aan het discrimmineren ? blijkbaar is begrijpend lezen niet je sterkste kant, je gaat maar verder met je pappegaai gedoe, en maar hameren op de nagel, niet moeilijk dat jullie aanvoerder fillip de winter een meester is in leugens; zoals hij trouwens zelf zegt, op de nagel kloppen tot hij er in zit,.

Hier je discrimminerend gedrag, ik zal ze voor u nog eens terug posten ter herdenking:

http://forum.politics.be/showthread....91#post3795391
Oud 11 november 2008, 14:40   #231
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie is hier aan het discrimmineren ? blijkbaar is begrijpend lezen niet je sterkste kant, je gaat maar verder met je pappegaai gedoe, en maar hameren op de nagel, niet moeilijk dat jullie aanvoerder fillip de winter een meester is in leugens; zoals hij trouwens zelf zegt, op de nagel kloppen tot hij er in zit,.

Hier je discrimminerend gedrag, ik zal ze voor u nog eens terug posten ter herdenking:

http://forum.politics.be/showthread....91#post3795391
Lincoln, de islamitische landen hebben GEWEIGERD om de universele rechten van de mens te ondertekenen omdat deze niet in overeenstemming zijn met de sharia.

ze hebben hun eigen versie opgesteld waarin een onderscheid gemaakt wordt tussen "de mensen" en "de moslims", en waarbij alles onderworpen is aan de sharia.
Dat heeft niets maar dan ook niets met het VB te maken.

http://www.alhewar.com/ISLAMDECL.html

Oud 11 november 2008, 14:41   #232
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Awel mijn beste circe, u begrijpt al tenminste waar ik naartoe wil !

Als er geen vrijheid bestaat binnen een instelling om de werkgever of de student een norm op te leggen of te verbieden, dan zitten we gewoon in een politiestaat waar onze vrijheden vaarwel kunnen zeggen !
ik denk niet dat we op gelijke pistes zitten Lincoln.

Begrijp je wel goed wat "seculier" betekent in feite? Ik heb de indruk dat dit woord voor moslims zeer moeilijk te vatten is.

Oud 11 november 2008, 14:42   #233
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Lijkt me eerder dat jij een fan bent van "Gogogo one-liners!". Kan je je beschuldiging van hypocrisie staven? Ik ben consequent in mijn mening, als je de symbolen van 1 erkende religie verbied moet je dat voor alle erkende religies doen.
Het is maar om u op gedachte te brengen, als men iets verbied (of het nu religieus symbool is of iets anders , i don't care) of verplicht opent men de deur van pandora naar andere takken, vandaag de hoofddoek, morgen kaalscheren, overmorgen shipkes inplanten, et voila en dan een nummertje plakken op je kaal geschoren voorhoofdje ,en je bent de perfecte slaaf van de staat !

Het is maar een idee hoe je van een vrije-gemeenschap een modelstaat(politiestaat) kunt maken !

Als je tijd hebt kun je naar deze docu kijken (ps: niet geschikt voor kleinkinderen):
http://www.youtube.com/watch?v=qX_qOaZmCFM

Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 november 2008 om 14:54.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2008, 14:47   #234
Lincoln

Standaard

Citaat:
ik denk niet dat we op gelijke pistes zitten Lincoln.

Begrijp je wel goed wat "seculier" betekent in feite? Ik heb de indruk dat dit woord voor moslims zeer moeilijk te vatten is.
Secullier is een uitgevonden term in de 18 eeuw !

De motto staat op één dollar biljetten "novo ordo seclorum": om van een staat en de wereld en nieuwe wereld orde te bouwen waarin de wereld één staat wordt met één regering en één godsdienst, en één muntéénheid, één parlement, één leger, en als laatst met een messia bovenaan als god der mensheid !

Oud 11 november 2008, 14:51   #235
Lincoln

Standaard

Citaat:
Lincoln, de islamitische landen hebben GEWEIGERD om de universele rechten van de mens te ondertekenen omdat deze niet in overeenstemming zijn met de sharia.

ze hebben hun eigen versie opgesteld waarin een onderscheid gemaakt wordt tussen "de mensen" en "de moslims", en waarbij alles onderworpen is aan de sharia.
Dat heeft niets maar dan ook niets met het VB te maken.

http://www.alhewar.com/ISLAMDECL.html
Universeel ? Ik ben geen aanbidder van de vrijheidsbeeld, ik geloof in één schepper die mij de vrijheid geeft om op deze wereld te kunnen leven, niemand zal en kan mij de principes leggen hoe ik moet leven, dus gooi maar uw universaliteit maar in de prullemand !

Allemaal bullshit om van de wereld met één godsdienst te laten proppen !
Oud 11 november 2008, 14:53   #236
Lincoln

Standaard

Citaat:
En nu braafjes zijn eh ! anders zullen ze u weer eruit kicken !

Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 november 2008 om 15:21.
Oud 11 november 2008, 14:54   #237
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Secullier is een uitgevonden term in de 18 eeuw !

De motto staat op één dollar biljetten "novo ordo seclorum": om van een staat en de wereld en nieuwe wereld orde te bouwen waarin de wereld één staat wordt met één regering en één godsdienst, en één muntéénheid, één parlement, één leger, en als laatst met een messia bovenaan als god der mensheid !

ik wist niet dat je in de States woonde.

Oud 11 november 2008, 14:55   #238
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Universeel ? Ik ben geen aanbidder van de vrijheidsbeeld, ik geloof in één schepper die mij de vrijheid geeft om op deze wereld te kunnen leven, niemand zal en kan mij de principes leggen hoe ik moet leven, dus gooi maar uw universaliteit maar in de prullemand !

Allemaal bullshit om van de wereld met één godsdienst te laten proppen !
waarom ga je dan niet ineens in zo'n islamitisch land wonen? daar is alles al aangepast aan jullie eigen schepper met jullie eigen normen en jullie eigen sharia.

Ik zie niet in waarom je hier onze normen en waarden moet gaan omvergooien. Tenzij je een invasie plant en westerse kolonies wil stichten natuurlijk.

Oud 11 november 2008, 14:56   #239
Lincoln

Standaard

Citaat:
ik wist niet dat je in de States woonde.
Ach ja circe, ik wist niet dat je goed bent in het acteren ,je weet wel best wat ik bedoel,.
Oud 11 november 2008, 14:58   #240
Lincoln

Standaard

Citaat:
waarom ga je dan niet ineens in zo'n islamitisch land wonen? daar is alles al aangepast aan jullie eigen schepper met jullie eigen normen en jullie eigen sharia.

Ik zie niet in waarom je hier onze normen en waarden moet gaan omvergooien. Tenzij je een invasie plant en westerse kolonies wil stichten natuurlijk.
En waar denkt u dat ik mij zich bevind ? je gaat toch geen virtueel grenzen opleggen op het internet ?

Ps: u kunt best over je eigen "normen en waarden" praten, en probeer tenminste wat mindere woordjes te gebruiken als; "onze", "jullie" !

Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 november 2008 om 15:04.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be